Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
El_L4mor zei:
mnja een uitverkocht concert in de AB dat supergoed was, en hun laatste cd die schitterende recensies krijgt (Off with Their Heads - Wikipedia, the free encyclopedia kijk in het rechter kollometje).

kweetnie :), maar ik ben wel een fan dusja

Het is dan wat je er persoonlijk van vindt.Ga je voor de 4/5de keer naar Kaiser Chiefs kijken, of gaan we eens iets anders pakken... Maar als je fan bent, ga je idd kijken.Persoonlijk vind 'k ze "plat" iets wat andere ook hebben in hun muziek.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
vrijdag 3 juli uitverkocht :D zeker dit weekend combi bestellen want het gaat razendsnel volgens de site ;) moest combi toch uitverkocht zijn (wat ik ni geloof) ligt hier toch nog een reserve vrijdagticket te wachten op mij ^^

shiftyke

Legacy Member
Duffman- zei:
De afgelopen jaren heeft er altijd een grote hiphopper op Werchter gestaan. Waarom kan jij nu zo zeker zeggen dat het niet zo gaat zijn?
Vorig jaar: Jay-Z
Kan mij ook nog Kanye West en Sean Paul herinneren...

2x sean paul zelfs ;)

Omdat al het meeste kruid al verschoten is me dunkt, ik hoop dat ik mis ben hoor, maar ik zou er niet op rekenen.

Misschien een kleine hiphop-groep maar niet van het Jay-Z/Kanye kaliber

Audiosleef

Legacy Member
shiftyke zei:
2x sean paul zelfs ;)

Omdat al het meeste kruid al verschoten is me dunkt, ik hoop dat ik mis ben hoor, maar ik zou er niet op rekenen.

Misschien een kleine hiphop-groep maar niet van het Jay-Z/Kanye kaliber

Vorig jaar was er een onbekende hiphop-groep uit New York, kan niet meer op hun naam komen maar ze waren zeker de moeite :)

REDNIK

Legacy Member
waren dat niet de cool kids ? ben er toen niet naar gaan kijken, men vrienden zijn nie echt into hip hop etc, maar intervolg ga ik wel alleen ofzo :D

shiftyke

Legacy Member
Audiosleef zei:
Vorig jaar was er een onbekende hiphop-groep uit New York, kan niet meer op hun naam komen maar ze waren zeker de moeite :)

cool kids waren ongelooflijk goed, ondanks de commentaar van Humo

El_L4mor

Legacy Member
Pred zei:
Off With Their Heads by Kaiser Chiefs : Reviews and Ratings - Rate Your Music

gemiddeld 2.92/5 op rateyourmusic, zo'n lage scores kom ik daar niet vaak tegen eerlijk gezegd!

mnja zie ik het juist dat dat door gewone bezoekers gerate wordt? Als je kijkt naar de vakpers is't wel een ander verhaal he (zie mijn wikipedia link).

Maarja soit, dat is een discussie die hier niet aan de orde is, en die uiteindelijk ook nutteloos is. Feit is dat er genoeg volk blij zal zijn met de kaiser chiefs (ook al ist een 4e keer), en er zijn ook genoeg mensen die niet elk jaar naar elk festival gaan, of die voor hun 1e gaan.

shiftyke

Legacy Member
El_L4mor zei:
mnja zie ik het juist dat dat door gewone bezoekers gerate wordt? Als je kijkt naar de vakpers is't wel een ander verhaal he (zie mijn wikipedia link).

Maarja soit, dat is een discussie die hier niet aan de orde is, en die uiteindelijk ook nutteloos is. Feit is dat er genoeg volk blij zal zijn met de kaiser chiefs (ook al ist een 4e keer), en er zijn ook genoeg mensen die niet elk jaar naar elk festival gaan, of die voor hun 1e gaan.

tis natuurlijk wel het gewone volk dat het goed moet vinden e, de vakpers zit er heel vaak naast hoor...

Lobmans

Legacy Member
Degenen die nog tickets willen, kunnen zich best gaan haasten want de dagtickets voor vrijdag's zijn al uitverkocht.

CP-RB2H

Legacy Member
El_L4mor zei:
mnja zie ik het juist dat dat door gewone bezoekers gerate wordt? Als je kijkt naar de vakpers is't wel een ander verhaal he (zie mijn wikipedia link).

Maarja soit, dat is een discussie die hier niet aan de orde is, en die uiteindelijk ook nutteloos is. Feit is dat er genoeg volk blij zal zijn met de kaiser chiefs (ook al ist een 4e keer), en er zijn ook genoeg mensen die niet elk jaar naar elk festival gaan, of die voor hun 1e gaan.

kaiser chiefs sucken gewoon imho... ik vind er nx aan, platte lyrics en totaal nx innovatieve melodieën en/of muziek. Sorry, maar daarvoor krijg je me niet warm. Vorig jaar ook gezien en daar was weinig goeds op aan te merken.

Tuninboy

Legacy Member
Vrijdags is imo de slechtste dag ... Buiten Bloc Party & The Killers is er echt niks goeds die dag.

Pred

Legacy Member
El_L4mor zei:
mnja zie ik het juist dat dat door gewone bezoekers gerate wordt? Als je kijkt naar de vakpers is't wel een ander verhaal he (zie mijn wikipedia link).


op dieje wiki staan wrsch alleen de positieve reviews :p
en wat is vakpers? de kranten zeker :')
maar anyway maakt nieveel uit, maar beginnen stoefen met het feit dat die cd in de vakpers heel goed onthaald is terwijl ik 90% zeker weet dat dat niet zo is daar kan ik niet tegen :)

Tim307

Legacy Member
ik denk dat er nog wel een hip hop naam komt, anders ga ik niet :)

Ik hoop op Lil' Wayne, wil ik wel eens live zien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan