Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bertold

Legacy Member
Op campingkaarten staat geen specifieke camping . Ge gaat gewoon naar een camping naar keuze en geeft daar uw campingticket in ruil krijg je een bandje van uw gekozen camping. Daarmee kunt ge ook enkel op u camping en niet op de andere.

Utred

Legacy Member
Rise Against staat de 6e juli in Seattle, dus 2 of 3 juli zou kunnen eigenlijk.
Als het waar is zou het fantastisch zijn. En in de werchter shop kan je idd RA shirts kopen.

TeOtWaWkI

Legacy Member
bt belgium zei:
Op campingkaarten staat geen specifieke camping . Ge gaat gewoon naar een camping naar keuze en geeft daar uw campingticket in ruil krijg je een bandje van uw gekozen camping. Daarmee kunt ge ook enkel op u camping en niet op de andere.


Op mijn campingticket staat wel degelijk A3...

Poepoei

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Op mijn campingticket staat wel degelijk A3...
Dat is enkel bij de e-tickets, op de andere tickets staat geen camping vermeld en daarmee kan je op eender welke camping gaan liggen ;)

darkskater14

Legacy Member
Zou te nice zijn als Rise Against komt , 3de keer dit jaar dan :D
Van waar halen jullie die informatie?

wecker

Legacy Member
Het zou mij verbazen moest RA op werchter staan :) ze staan een paar maand daarvoor ook nog op groez é + hebben hier al zaal show gedaan ff geleden.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Audiosleef zei:
das wel nen bummer, A3 is echt een eindje wandelen :)

valt nog mee :) als ge vooraan op A3 ligt ist 5 tot 10 minuutjes wandelen en tis een gezellig wandelingske altijd over de grote weg tussen de kraamkes :p

darkskater14

Legacy Member
WeCKeR zei:
Het zou mij verbazen moest RA op werchter staan :) ze staan een paar maand daarvoor ook nog op groez é + hebben hier al zaal show gedaan ff geleden.

Zou het toch geweldig vinden als ze naar Werchter komen :P
Heb ze al gezien in AB dit jaar en binnenkort ook nog is op Groez :D

Holocene

Legacy Member
Moet ik schrik hebben als ik mijn combi pas Dinsdag avond kan bestellen? :P

Pilatus

Legacy Member
't zal nog wel even duren voor die uitverkocht geraken, moesten die uberhaupt al uitverkocht geraken..

Kid_C

Legacy Member
Pilatus zei:
't zal nog wel even duren voor die uitverkocht geraken, moesten die uberhaupt al uitverkocht geraken..

Het gaat uitverkopen, affiche is best sterk dit jaar.

A3 is nog niet zó ver hoor, sfeervolle camping ook. :)

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Het gaat uitverkopen, affiche is best sterk dit jaar.

A3 is nog niet zó ver hoor, sfeervolle camping ook. :)

daar wordt ook wel eens graag een robbertje gevochten met de arm der wet :p

|steven|

Legacy Member
Ik heb voorlopig een ticketje besteld voor zaterdag, maar ik twijfel of ik ook binnen de 4 werkdagen ga betalen. Op gans de affiche is er maar 1 band die ik écht wil zien, en dat is Mogwai. Maar de zaterdag is voorlopig de minst sterke dag en minst complete dag en 80 euro (ticket + kosten) vind ik net iets teveel voor een dag die voorlopig niet zo heel sterk is en nog maar half gevuld is. Hopelijk krijgen we die nieuwe namen vlug te horen.

Kid_C

Legacy Member
B3 ligt wel al ver hoor. B0 en B1 zijn altijd de moeite. :p
Vorig jaar konden ze me daar wel slaan omdat ik iedereen wakker zat te fluiten om de bussen te doen passeren. :rofl:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik vond A3 vorig jaar waar da wij lagen (achteraan) echt wel rustig... ik wist ni wa da'k meemaakte toen ik op pukkelpop op de camping lag tov daar :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan