Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
Rise Against, plz ja :applause:

zou wel kunnen hé:

* 26/jun: Minneapolis
* 6/jul: Seattle

tijd genoeg ertussen hé :p

Brick Top

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ik vond A3 vorig jaar waar da wij lagen (achteraan) echt wel rustig... ik wist ni wa da'k meemaakte toen ik op pukkelpop op de camping lag tov daar :p

Veel mensen gaan naar pukkelpop omdat ze de camping daar zo geweldig vinden... Ik vind dat echt dé horror! Geef mij maar de camping van Werchter of Dour ofzo... Dat is persoonlijk natuurlijk.

tomh

Legacy Member
b3 of want b7 ik weet het niemeer, twas een stukske wandelen i.e.g. en tegenover parking..
allemaal ouw mensen, en niks sfeer :p

El_L4mor

Legacy Member
Brick Top zei:
Veel mensen gaan naar pukkelpop omdat ze de camping daar zo geweldig vinden... Ik vind dat echt dé horror! Geef mij maar de camping van Werchter of Dour ofzo... Dat is persoonlijk natuurlijk.

ik vind dat ook raar waarom mensen de pukkelpop camping zo wijs vinden :s. Ge vindt uw tent nie terug, ge zit op de andere tenten gepropt, nooit is het eens rustig op de camping, ...

Vorig jaar op b1 (of b0, kweet het niet meer) was't echt ideaal. Enorm veel plaats voor ons tenten, altijd wel ergens een camping feestje (of desnoods maakten we er zelf een), maar toch geen opdringerig/luidruchtig volk.

De laatste ochtend heb ik zelfs heerlijk kunnen uitslapen :)

nTFs

Legacy Member
Een festivalcamping en rust zijn 2 zaken die niet echt te combineren zijn imo

tomh

Legacy Member
ik heb de chance gehad dat we op pukkelpop altijd goed lagen niet tefel opelkaar gepropt enzo.. ideaal eigenlijk

Kid_C

Legacy Member
nTFs zei:
Een festivalcamping en rust zijn 2 zaken die niet echt te combineren zijn imo

Maar op pukkelpop zit je echt wel héél hard op elkaar gepropt. Dat je geen rust kent is wel beetje doodnormaal ja. :unsure:

Holocene

Legacy Member
Eerste keer Pukkelpop vorig jaar..en ik had echt geen problemen op de camping :P

Combi besteld :applause:

Kan al niet wachten op NIN

Tah_b00nz0r

Legacy Member
in de gazet stond dat op de merchandisingsite van werchter mgmt en rise against vermeld stonden... dus kan het wel zijn dat die toch komen ^^

Tuninboy

Legacy Member
Pukkelpop heeft een voordeel aan camping, maar ook een nadeel.

+
Je moet een straat oversteken en je bent er.

-
Je zit met veel volk rond je & meestal met groepen.

Utred

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
in de gazet stond dat op de merchandisingsite van werchter mgmt en rise against vermeld stonden... dus kan het wel zijn dat die toch komen ^^
Er is ook een T-shirt van Watchmen. En ik denk niet dat ze films gaan tonen.

Bertold

Legacy Member
You never know :p

tis goedkoper voor de Herman en de meeste hebben nu toch al hun ticket besteld :p

(j/k natuurlijk)

:D

El_L4mor

Legacy Member
Tuninboy zei:
Pukkelpop heeft een voordeel aan camping, maar ook een nadeel.

+
Je moet een straat oversteken en je bent er.

-
Je zit met veel volk rond je & meestal met groepen.

lol?

'een straat oversteken' -> ik ben al een keer of 3 naar pukkelpop geweest en moest altijd 15-30min lopen naar mijn tent. De camping is mssn maar 'een straat' van de wei, maar de camping is zo reusachtig dat je soms enorm ver moet lopen

'je zit met veel volk rond je en meestal met groepen' -> dat is het concept van een festivalcamping :s? Jij en je maten, samen met andere mensen en hun maten, op een stuk grond neergezet

Brick Top

Legacy Member
Op pukkelpop zit je enorm hard op elkaar gepakt, totaal niet te vergelijken met pakweg Werchter ofzo. Op Werchter kan je je tenten allemaal in een grote cirkel zetten zodat je met z'n allen 's avonds gezellig in 't midden kunt zitten. Op Pukkelpop is dat enkel weggelegd voor 'de happy few'. Op zich is dat geen drama maar als je, zoals ik, de pech hebt om een buurman te hebben die ganse nacht zijn radio laat draaien... Daar word je echt crazy van na verloop van tijd.

'Daar moet je maar tegen kunnen op een festival!'. Klopt niet. Ik heb geen enkel probleem met nachtlawaai op een festival want dat is idd part of the game. Maar elke nacht luide muziek... Dat is gewoon onhoudbaar. Een mens moet wel iets of wat kunnen slapen hé (ik toch in ieder geval). Heb meermaals gevraagd om die radio op een menselijk uur toch af te zetten maar dan krijg je die typische stoere reacties hé... Ik heb daar geen ruzie voor gemaakt want dat levert toch niets op (en de kans bestaat dat ze je tent overdag afbreken dus je bent geen seconde meer gerust). Ben dan maar bij mijn nicht gaan pitten die een paar honderd meter verder zat, iedereen content.

Audiosleef

Legacy Member
Idd, zat 3 jaar geleden is naast een bende walen en die zaten te roepen en te tieren tot 6 uur in de ochtend en om 8 uur werd ik dan wakker van de warmte in men tent. Geef mij dan maar de camping op werchter, tenten in een cirkel, partytent in het midden en plezier alom.

shiftyke

Legacy Member
Brick Top zei:
Op pukkelpop zit je enorm hard op elkaar gepakt, totaal niet te vergelijken met pakweg Werchter ofzo. Op Werchter kan je je tenten allemaal in een grote cirkel zetten

mai zwijg mij der van, wa een kak systeem op pukkelpop, als ze daar staan met hun touwtje :doh:

Brick Top

Legacy Member
shiftyke zei:
mai zwijg mij der van, wa een kak systeem op pukkelpop, als ze daar staan met hun touwtje :doh:

Idd, je krijgt daar simpelweg een stukje grond toegewezen dat gelijk is aan de oppervlakte van uw tent. :p

shiftyke

Legacy Member
Brick Top zei:
Idd, je krijgt daar simpelweg een stukje grond toegewezen dat gelijk is aan de oppervlakte van uw tent. :p

wij hadden sjans dat je we langs zo'n baan lagen dan konden we toch ngo comfortabel wat stoelen opstellen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan