Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tah_b00nz0r zei:ik vond A3 vorig jaar waar da wij lagen (achteraan) echt wel rustig... ik wist ni wa da'k meemaakte toen ik op pukkelpop op de camping lag tov daar![]()
Ja? Waar?BlackHawk.be zei:denk dat je voor mogwai nog kansen genoeg gaat krijgen deze zomer![]()
Brick Top zei:Veel mensen gaan naar pukkelpop omdat ze de camping daar zo geweldig vinden... Ik vind dat echt dé horror! Geef mij maar de camping van Werchter of Dour ofzo... Dat is persoonlijk natuurlijk.
. Ge vindt uw tent nie terug, ge zit op de andere tenten gepropt, nooit is het eens rustig op de camping, ...
nTFs zei:Een festivalcamping en rust zijn 2 zaken die niet echt te combineren zijn imo

Er is ook een T-shirt van Watchmen. En ik denk niet dat ze films gaan tonen.Tah_b00nz0r zei:in de gazet stond dat op de merchandisingsite van werchter mgmt en rise against vermeld stonden... dus kan het wel zijn dat die toch komen ^^
Tuninboy zei:Pukkelpop heeft een voordeel aan camping, maar ook een nadeel.
+
Je moet een straat oversteken en je bent er.
-
Je zit met veel volk rond je & meestal met groepen.
? Jij en je maten, samen met andere mensen en hun maten, op een stuk grond neergezetBrick Top zei:Op pukkelpop zit je enorm hard op elkaar gepakt, totaal niet te vergelijken met pakweg Werchter ofzo. Op Werchter kan je je tenten allemaal in een grote cirkel zetten
shiftyke zei:mai zwijg mij der van, wa een kak systeem op pukkelpop, als ze daar staan met hun touwtje :doh:

shiftyke zei:mai zwijg mij der van, wa een kak systeem op pukkelpop, als ze daar staan met hun touwtje :doh:
Brick Top zei:Idd, je krijgt daar simpelweg een stukje grond toegewezen dat gelijk is aan de oppervlakte van uw tent.![]()
