Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tim307

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
als BEP de hiphop naam moet zijn ist maar matig vind ik... white lies is goed! had ik nog graag gehad ^^

Idd, maar ik heb geruchten opgevangen over kanye op rock werchter, als het zo zou zijn, je weet van wie je het hebt gehoord :D

Tuninboy

Legacy Member
Tim307 zei:
Idd, maar ik heb geruchten opgevangen over kanye op rock werchter, als het zo zou zijn, je weet van wie je het hebt gehoord :D

Kanye komt niet hoor.=)

tomh

Legacy Member
BLACK EYED PEAS, BOYS NOIZE, RODRIGO Y GABRIELA, EAGLES OF DEATH METAL, WHITE LIES, YEAH YEAH YEAHS, REGINA SPEKTOR, THE SCRIPT , DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG en EXPATRIATE

nice

TiZon

Legacy Member
hoeveel namen kunnen er nog bij komen? :) Ziet er nu al heerlijk uit, blij dat ik mijn tickets al besteld heb :)

Tempest

Legacy Member
Eagles of Death Metal :o. Ik wou al super hard gaan maar nu wil ik zeker. Nu nog kameraden overtuigen, de vieze nits. Tis precies echt wel crisis :p

Kid_C

Legacy Member
Tim307 zei:
Nipt? Er zijn 65000 combitickets he

Dat wel, maar een nieuwe lichting gaat weer mensen over de streep trekken en plots zijn er dan geen meer. Ik zeg het gewoon maar. :p

shiftyke

Legacy Member
Tim307 zei:
Vertel, waarom zou hij niet komen? Ik dacht eerst ook van niet hoor...

omdat hij net zijn glow in the dark tour heeft afgerond, natuurlijk zeg nooit nooit :) (behalve in he daft punk geval :p)

Ragnarok^

Legacy Member
Tempest zei:
Eagles of Death Metal :o. Ik wou al super hard gaan maar nu wil ik zeker. Nu nog kameraden overtuigen, de vieze nits. Tis precies echt wel crisis :p

tis idd crisis, als ge me nu is zou sponserren hé! :D

El_L4mor

Legacy Member
als ik tickets bestel bij de KBC, op hun site, kan ik dan ook, als ik beslis om toch niet te gaan, de kaarten niet gaan afhalen?

of is online besteld = besteld?

Foryow

Legacy Member
El_L4mor zei:
als ik tickets bestel bij de KBC, op hun site, kan ik dan ook, als ik beslis om toch niet te gaan, de kaarten niet gaan afhalen?

of is online besteld = besteld?

Ligt te zien of je voorwaarden hebt moeten aankruisen.

Tempest

Legacy Member
Ragnarok^ zei:
tis idd crisis, als ge me nu is zou sponserren hé! :D

Gij werkt af en toe nog! Dikke wener! Ik heb al 3 jaar geen vakantiewerk meer gedaan dus ik zit al 3 jaar op mijn vakantiegeld van toen te teren en mijn zakgeld :p

Mja kheb sjans, ik krijg mijn Werchter ticket voor mijn verjaardag normaal gezien. MAAR ALS JULLIE NIET GAAN, KRIJGEK DUS GEEN VERJAARDAGSCADEAU HE :(.

Burntfaceman

Legacy Member
Social Distortion , Henry Rollins , Nice Cave , Oasis , Franz Ferdinand , Placebo , Tiga , EODM. :love: Wat een geschifte line-up is me da.

Tim307

Legacy Member
shiftyke zei:
omdat hij net zijn glow in the dark tour heeft afgerond, natuurlijk zeg nooit nooit :) (behalve in he daft punk geval :p)

Ik zou zoiets neit zeggen als ik mijn bronnen niet heb he, want ik ben zelf naar zijn gitd concert geweest. Dit heeft hij zelf gezegd aan Yahoo:

West will launch a European tour featuring his latest album, "808s & Heartbreak," in July and expects the tour to hit the United States by fall.


En er zijn al 2 concerten bekend in europa op 5 en op 8 juli...

shiftyke

Legacy Member
Tim307 zei:
Ik zou zoiets neit zeggen als ik mijn bronnen niet heb he, want ik ben zelf naar zijn gitd concert geweest. Dit heeft hij zelf gezegd aan Yahoo:

West will launch a European tour featuring his latest album, "808s & Heartbreak," in July and expects the tour to hit the United States by fall.


En er zijn al 2 concerten bekend in europa op 5 en op 8 juli...

dit wist ik niet, dan bestaat de kans wel natuurlijk, nice :)

maar welke dag dan:confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan