Tim307
Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:als BEP de hiphop naam moet zijn ist maar matig vind ik... white lies is goed! had ik nog graag gehad ^^
Idd, maar ik heb geruchten opgevangen over kanye op rock werchter, als het zo zou zijn, je weet van wie je het hebt gehoord

Ziet er nu al heerlijk uit, blij dat ik mijn tickets al besteld heb
. Ik wou al super hard gaan maar nu wil ik zeker. Nu nog kameraden overtuigen, de vieze nits. Tis precies echt wel crisis 

Wat een geschifte line-up is me da.