Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tim307

Legacy Member
godverdomme schuermans, kanye west geboekt op main square festival op 3 juli ipv op werchter. Aftreden zeggek u

Tim307

Legacy Member
programma volzet

2 juli: roskilde
3 juli: main square
4 juli: eurockéennes
5 juli: wireless 2009

of hij meot 's middags ff afkomen naarwerchter den 3de maar die kans is o zo klein. Ik denk da lil wayne zal komen.
Amai, ben echt pissed nu ze, ipv dan naar werchter te laten komen he

Audiosleef

Legacy Member
Audiosleef zei:
Wel spijtig van Oasis, arrogant groepje met maar één goed nummer eigenlijk. Doet me denken aan The Verve op RW 2008. Was ook aftellen naar Bittersweet Symphony :puke:

Ahum,

Ik heb nu enkele liedjes beluisterd van Oasis en ik ga toch mijn mening moeten herzien. The Shock Of The Lightning, Champagne Supernova en Don't Look Back In Anger staan hier al een tijdje op en ik denk dat ik nog veel goede nummers moet ontdekken.

Ik zat dus grandioos fout, grote groep, groot gat in mijn muziekcultuur.

Spandi

Legacy Member
Audiosleef zei:
Ahum,

Ik heb nu enkele liedjes beluisterd van Oasis en ik ga toch mijn mening moeten herzien. The Shock Of The Lightning, Champagne Supernova en Don't Look Back In Anger staan hier al een tijdje op en ik denk dat ik nog veel goede nummers moet ontdekken.

Ik zat dus grandioos fout, grote groep, groot gat in mijn muziekcultuur.

Plooier!

Mr. SLASH

Legacy Member
Audiosleef zei:
Ahum,

Ik heb nu enkele liedjes beluisterd van Oasis en ik ga toch mijn mening moeten herzien. The Shock Of The Lightning, Champagne Supernova en Don't Look Back In Anger staan hier al een tijdje op en ik denk dat ik nog veel goede nummers moet ontdekken.

Ik zat dus grandioos fout, grote groep, groot gat in mijn muziekcultuur.

alsook uw mening over het optreden van the verve :tongue:

naar oasis kijk ik enorm uit

Ragnarok^

Legacy Member
Tim307 zei:
programma volzet

2 juli: roskilde
3 juli: main square
4 juli: eurockéennes
5 juli: wireless 2009

of hij meot 's middags ff afkomen naarwerchter den 3de maar die kans is o zo klein. Ik denk da lil wayne zal komen.
Amai, ben echt pissed nu ze, ipv dan naar werchter te laten komen he

Main Square is het dochter festival van Werchter, elk jaar komen de headliners van Werchter ook daar naar toe... dus ik weet niet of dat ze zeker niet komen (let alleen al op de site van Main Square)

Tempest

Legacy Member
Jep idd, de grote headliners zijn meestal hetzelfde. Maar het kan ook zijn dat ze dan het jaar nadien komen zoals Lenny Kravitz. Vorig jaar op RW, nu op Main Squar in Aras.

De schuur organiseert da festival ook in Aras en probeert zo grotere namen aan te trekken door ze meteen 2 festivals aan te bieden waar ze kunnen komen spelen. Dus met wat chance kunnen we gaan DIAMONDEN ZENNE.

shiftyke

Legacy Member
Tim307 zei:
programma volzet

2 juli: roskilde
3 juli: main square
4 juli: eurockéennes
5 juli: wireless 2009

of hij meot 's middags ff afkomen naarwerchter den 3de maar die kans is o zo klein. Ik denk da lil wayne zal komen.
Amai, ben echt pissed nu ze, ipv dan naar werchter te laten komen he

ik heb er maar één ding op te zeggen : fuck lil wayne :p

Tim307

Legacy Member
Tempest zei:
Jep idd, de grote headliners zijn meestal hetzelfde. Maar het kan ook zijn dat ze dan het jaar nadien komen zoals Lenny Kravitz. Vorig jaar op RW, nu op Main Squar in Aras.

De schuur organiseert da festival ook in Aras en probeert zo grotere namen aan te trekken door ze meteen 2 festivals aan te bieden waar ze kunnen komen spelen. Dus met wat chance kunnen we gaan DIAMONDEN ZENNE.


Ok, pas het concert maar in in dat schema, haha :D
Main square heeft toch altijd ook eigen headliners naast die van werchter zelf, kanye is er zo eentje dit jaar.

de hamster

Legacy Member
Kanye lijkt de compensatie voor Metallica te zijn dit jaar. Je moet rekenen dat Werchter eigenlijk veel meer acts bied op 4 dagen terwijl de kostprijs eigenlijk maar een 20 euro duurder ligt voor een combi.

Ok, Arras heeft Moby, Gossip, Kravitz en Kanye, maar ze moeten het wel zonder kings of leon, oasis, prodigy, limp bizkit, 2 many dj's enzo doen.

ik vind het doodjammer dat Kanye West niet komt, maar Arras' line up ligt nu vast en wordt sowieso de loef afgestoken door Rock Werchter die nog 10 namen moet krijgen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
moby en kravitz waren vorig jaar toch hier van de partij dus ja :)

-Steve-

Legacy Member
Audiosleef zei:
Ahum,

Ik heb nu enkele liedjes beluisterd van Oasis en ik ga toch mijn mening moeten herzien. The Shock Of The Lightning, Champagne Supernova en Don't Look Back In Anger staan hier al een tijdje op en ik denk dat ik nog veel goede nummers moet ontdekken.

Ik zat dus grandioos fout, grote groep, groot gat in mijn muziekcultuur.

:niceone:

Toegeven dat ge fout zat, tzijn er ni veel die da kunnen.

btw, Cigarettes and Alcohol ook zeker eens beluisteren.

wecker

Legacy Member
bt belgium zei:
Combi is elk jaar uitverkocht hoor naar mijn weten, de ene keer duurt het al wat langer dan de andere keer maar tis elk jaar uitverkocht (de combi's hé de dagtickets vorig jaar niet)

Vorig jaar heeft een vriend van mij zijn combi ticket nog aan de kassa kunnen kopen hoor :)

fearofthedark

Legacy Member
Audiosleef zei:
Ahum,

Ik heb nu enkele liedjes beluisterd van Oasis en ik ga toch mijn mening moeten herzien. The Shock Of The Lightning, Champagne Supernova en Don't Look Back In Anger staan hier al een tijdje op en ik denk dat ik nog veel goede nummers moet ontdekken.

Ik zat dus grandioos fout, grote groep, groot gat in mijn muziekcultuur.

aanraders van oasis imo: the masterplan, lyla, morning glory, falling down, bag it up, shock of the lighting, roll with it, falling down, en zovele meer:crazy:

respect dat je zegt dat je fout zat:niceone::niceone:

i cant wait to see them live again:woohoo::applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan