Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Audiosleef zei:Wel spijtig van Oasis, arrogant groepje met maar één goed nummer eigenlijk. Doet me denken aan The Verve op RW 2008. Was ook aftellen naar Bittersweet Symphony![]()
Audiosleef zei:Ahum,
Ik heb nu enkele liedjes beluisterd van Oasis en ik ga toch mijn mening moeten herzien. The Shock Of The Lightning, Champagne Supernova en Don't Look Back In Anger staan hier al een tijdje op en ik denk dat ik nog veel goede nummers moet ontdekken.
Ik zat dus grandioos fout, grote groep, groot gat in mijn muziekcultuur.
Audiosleef zei:Ahum,
Ik heb nu enkele liedjes beluisterd van Oasis en ik ga toch mijn mening moeten herzien. The Shock Of The Lightning, Champagne Supernova en Don't Look Back In Anger staan hier al een tijdje op en ik denk dat ik nog veel goede nummers moet ontdekken.
Ik zat dus grandioos fout, grote groep, groot gat in mijn muziekcultuur.

Tim307 zei:programma volzet
2 juli: roskilde
3 juli: main square
4 juli: eurockéennes
5 juli: wireless 2009
of hij meot 's middags ff afkomen naarwerchter den 3de maar die kans is o zo klein. Ik denk da lil wayne zal komen.
Amai, ben echt pissed nu ze, ipv dan naar werchter te laten komen he
Tim307 zei:programma volzet
2 juli: roskilde
3 juli: main square
4 juli: eurockéennes
5 juli: wireless 2009
of hij meot 's middags ff afkomen naarwerchter den 3de maar die kans is o zo klein. Ik denk da lil wayne zal komen.
Amai, ben echt pissed nu ze, ipv dan naar werchter te laten komen he

Tempest zei:Jep idd, de grote headliners zijn meestal hetzelfde. Maar het kan ook zijn dat ze dan het jaar nadien komen zoals Lenny Kravitz. Vorig jaar op RW, nu op Main Squar in Aras.
De schuur organiseert da festival ook in Aras en probeert zo grotere namen aan te trekken door ze meteen 2 festivals aan te bieden waar ze kunnen komen spelen. Dus met wat chance kunnen we gaan DIAMONDEN ZENNE.

Audiosleef zei:Ahum,
Ik heb nu enkele liedjes beluisterd van Oasis en ik ga toch mijn mening moeten herzien. The Shock Of The Lightning, Champagne Supernova en Don't Look Back In Anger staan hier al een tijdje op en ik denk dat ik nog veel goede nummers moet ontdekken.
Ik zat dus grandioos fout, grote groep, groot gat in mijn muziekcultuur.
bt belgium zei:Combi is elk jaar uitverkocht hoor naar mijn weten, de ene keer duurt het al wat langer dan de andere keer maar tis elk jaar uitverkocht (de combi's hé de dagtickets vorig jaar niet)

Audiosleef zei:Ahum,
Ik heb nu enkele liedjes beluisterd van Oasis en ik ga toch mijn mening moeten herzien. The Shock Of The Lightning, Champagne Supernova en Don't Look Back In Anger staan hier al een tijdje op en ik denk dat ik nog veel goede nummers moet ontdekken.
Ik zat dus grandioos fout, grote groep, groot gat in mijn muziekcultuur.

:applause:Tempest zei:Dus met wat chance kunnen we gaan DIAMONDEN ZENNE.
