Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Berter zei:
Dat van die meiskes werkt idd, of gewoon alleen naar voor met uw vrienden achter uw terwijl gij 4 pinte naar voor steekt. Mensen laten u meesta lwel door alsge 'n pint in under gezicht duwt ^^

& ja idd @ kid c, dat is de meest makkelijke & logisch manier. Maar 'k denk dat tegen die tijd maar 1/4 fzo van de mensen weggaat, dus 't zal niet zo easy zijn alsge daar tegenop ziet.

Spelen de kaiser chiefs of BEP niet vlak voor NIN? Lijkt me haalbaar!

Utred

Legacy Member
Ik heb verschrikkelijk veel moeite moeten doen om vorig jaar bij Radiohead vanvoor te geraken, omdat ik er bij Sigur Ros niet kon bij zijn ( :( ). Daar konde echt me moeite bewegen, tzat propvol.

Skyscraper

Legacy Member
METALLICA
NINE INCH NAILS
KAISER CHIEFS
BLACK EYED PEAS
THE MARS VOLTA
SEASICK STEVE
MASTODON

Gwn ther mars volt gaan zien, zal nog ni zo druk zijn dan vanvoor ..
Dan weg tijdens BEP & net als kaisers stoppen inschuiven. Lijkt idd haalbaar!
& dan hopelijk naar the flaming lips die afsluiten.

Brick Top

Legacy Member
Eerste rij is soms wel handig als er ne zware moshpit ofzo gaat komen maar voor de rest vind ik een paar rijen naar achter meestal veel meer sfeer. Maar ik ben ook wel vrij groot dus heb sowieso al weinig last van mensen die m'n zicht ofzo belemmeren.

Maar taktiek is idd, een paar optredens op voorhand naar voor gaan. Dat is inderdaad lame maar anders zal je stevig moeten gaan beuken (en 't zou niet de eerste keer zijn dat je op zo'n manier ruzie krijgt). Als je daar zit te 'wachten', laat dat dan niet zien. Probeer op zijn minst te genieten van de de optredens en verpest de sfeer niet voor de fans die daar speciaal voor de groep in kwestie staan. En zorg sowieso voor drinken op één of andere manier. Een paar uur daar staan met de zon op uw dakpan, 't zou spijtig zijn moest je tijdens NIN in de tent van 't rode kruis liggen hé.

Heb ooit al wel op de eerste rij gestaan op Werchter maar ik ben uiteindelijk ne plooier. Oftwel sta ik mijn plaats af aan een angstige jongedame, oftewel stap ik naar achter om mee te gaan springen/dansen/feesten/moshen/whatever.

Holocene

Legacy Member
Ben ook vrij groot (ongeveer 197cm :P) en ben ook geen sfeer verpester maar om mijn favoriete band misschien voor de laatste keer te zien, wil ik wel ergens vooraan staan :P
Anyway bedankt voor de tips! :D

Brick Top

Legacy Member
Ne meter 97? Amai, dan gaan de mensen achter u vies kijken. Maar boeien, daar hebt gij toch geen last van. :p

Xylo

Legacy Member
Bwa enige keer dat ik (2m) iemand heb doorgelaten was bij system of a down, toen een kale 150cm groot kereltje het gedoe probeerde te filmen.
Ok chill hij mocht voor mij staan, hihi. Door de mosh/gesprong was alles voor et podium na 5 minuten gewoonweg vernield en ik zag die gast nog meegezogen worden in de shitstorm aan mensen. Vraag me af of hij het overleefd heeft, want zelfs een redelijk zware copain van mij moest na da optreden ff op brancaardje liggen. :p

NeoCracer

Legacy Member
Het beste is om langs links of rechts in te schuiven na een concert. Dan kan je heel goed daar de massa bewegen, heeft altijd al gewerkt. Of inderdaad een concert ervoor inschuiven etc. Dat werkt allemaal.

Maar tis nu niet dat ik de nood heb om in het eerste deel vooraan te gaan staan. Het dichtste was bij mij het eerste tussenstuk (voor het eerste compartiment dus), vandaar heb je het beste zicht volgens mij.

Skyscraper

Legacy Member
2e^NeoCracer zei:
Maar tis nu niet dat ik de nood heb om in het eerste deel vooraan te gaan staan. Het dichtste was bij mij het eerste tussenstuk (voor het eerste compartiment dus), vandaar heb je het beste zicht volgens mij.

Mja als ge ni echt redelijk vanvoor staat vindk het vaak minder omdat er dan volk tussenstaat da niet 100% voor die groep er is.. ook minder sfeer etc.
Alé ja, da merkt ge toch wel hard.

joriske18

Legacy Member
2 jaar geleden, na metallica aan de stelle pub vertrokken en op 5 minuten stonden we zonder problemen in de eerste 5 rijen voor faithless.
Dus naar gelang welke groepen achter elkaar spelen gaat het heel vlot

Holocene

Legacy Member
joriske18 zei:
2 jaar geleden, na metallica aan de stelle pub vertrokken en op 5 minuten stonden we zonder problemen in de eerste 5 rijen voor faithless.
Dus naar gelang welke groepen achter elkaar spelen gaat het heel vlot
Mja als Metallica na NIN speelt..
Ik denk toch dat er véél Metallica fans er al zullen staan tijdens NIN :P

de hamster

Legacy Member
wees maar zeker dat die boertige Metallica fans er al vanaf 13 uur in de namiddag gaan staan kamperen ondertussen de sfeer vergallend voor iedereen die een andere act van dichtbij wil zien.

Ik beklaag nu al de tienermeisjes die Black eyed peas willen zien.....

Skyscraper

Legacy Member
straathond zei:
wees maar zeker dat die boertige Metallica fans er al vanaf 13 uur in de namiddag gaan staan kamperen ondertussen de sfeer vergallend voor iedereen die een andere act van dichtbij wil zien.

Ik beklaag nu al de tienermeisjes die Black eyed peas willen zien.....

exactly..
Nuja, ik ga mij daar ni laten doen & ga mij sowieso amuseren. Beter zonder gedoe & ruzie, maar als't moet.. zeker nu 't de laatste keer is dat Nin nog zou touren.. :)

@ joriske18
't is een groot verschil tussen NA metallica en naar faithless gaan éh.. nu is het VOOR metallica en naar nine inch nails ( wat toch veel meer 'die hard' fans trekt dan faithless denk ik zo)

de hamster

Legacy Member
ik zweer het man, alst warm weer is gaan de waterkranen weer open en als da het geval is vul ik al de condooms dat ik nog over heb (30 ofzo? :-) ) met water en bekogel met iedereen die mee wil doen de front als ze weer zo associaal op hun kont gaan zitten tijdens de optredens.

Bertold

Legacy Member
straathond zei:
ik zweer het man, alst warm weer is gaan de waterkranen weer open en als da het geval is vul ik al de condooms dat ik nog over heb (30 ofzo? :-) ) met water en bekogel met iedereen die mee wil doen de front als ze weer zo associaal op hun kont gaan zitten tijdens de optredens.

:lol: wat een idee

de hamster

Legacy Member
en k'ben er best tevreden mee. Ik zie mezelf er niet echt een cd van opleggen, maar denk dat ze live wel de moeite kan zijn. Ze blijft een icoon he.

Ik heb horen vallen dat Fall Out Boy ook er bij zou komen op main, maar op 1 april geloof ik niks als het niet op de site staat

Utred

Legacy Member
straathond zei:
en k'ben er best tevreden mee. Ik zie mezelf er niet echt een cd van opleggen, maar denk dat ze live wel de moeite kan zijn. Ze blijft een icoon he.

Ik heb horen vallen dat Fall Out Boy ook er bij zou komen op main, maar op 1 april geloof ik niks als het niet op de site staat

Wie zegt dat Grace Jones geen aprilgrap is? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan