Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TeOtWaWkI

Legacy Member
evil_konijn zei:
Wie zegt dat Grace Jones geen aprilgrap is? :p

Weinig waarschijnlijk
Fans zouden onmiddelijk kaarten kopen en moest het een april joke zou blijken te zijn zou dat nie plezant zijn voor de fans én rock werchter

shiftyke

Legacy Member
Clepto zei:
Amai, door dit weer geraak ik volledig in werchter-form

zwijg mij der van, ik lag daarnet aan de kaai int stad the "chillen" en damm ik heb er zin in :D

kristofke_1

Legacy Member
pfff, eventjes geschrokken: ik wou terug een poging wagen om een combiticket te kopen (door de vorige poging zit ik nu met een dagticket opgescheept :p ) en nu blijkt dat je via sms en internet geen combi's meer kunt bestellen! Gelukkig heb ik nog via KBC aan een combi kunnen geraken.

Ik begin er ook alweer helemaal in te komen :D Het zal voor de 6de keer zijn dat ik me laat onderdompelen in muziek en sfeer en kan al niet wachten tot het zover is.

kristofke_1

Legacy Member
toen ik via sms men combi wou bestellen kreeg ik een sms terug dat het event uitverkocht was. Ook via rock werchter site een combi bestellen lukt niet meer.

Dusja, volgens mij zijn ze uitverkocht ja :s

Maar via Kbc heb ik er toch nog 1tje kunnen bestellen, dus best daar eens proberen

Blofeld

Legacy Member
Yep, combi's blijkbaar uitverkocht, zowel via goformusic als kbc!

de hamster

Legacy Member
net terug van een optreden van de jeugd van tegenwoordig en het was pure chaos. Het publiek was al van in het begin een kolkende massa en toen vieze Flor nog eens op riep tot totale chaos was het hek helemaal van de dam. Tot dan toe werd er al vlot gecrowdsurft maar vanaf dat moment heb ik echt mensen gewoon meters door de lucht gekatapulteerd zien worden en zaten er zelfs gasten aan de plafondverlichting te bengelen. Eigenlijk wast op het randje van gevaarlijk aan het worden want eerst stonden er wat jongere meisjes en zelfs een moeder met een kind maar die moesten gewoon weg. Volle flesjes jupiler die in de lucht vlogen enzo. Als het op Werchter ook maar half zo opzwepend wordt als op Jobrock dan gaan die mannen van de security een fieldday hebben :-)

darkskater14

Legacy Member
Bleh dit suckt wel hard.
Wou volgende week bestellen en nu zijn ze uitverkocht.
Komen er misschien nog vrij?

Yones

Legacy Member
darkskater14 zei:
Bleh dit suckt wel hard.
Wou volgende week bestellen en nu zijn ze uitverkocht.
Komen er misschien nog vrij?

er zullen er nog wel bijkomen, ze lossen ze meestal in 'waves' :doc:

Unpro

Legacy Member
damn, wou mij een van dees ook een bestellen... Niemand die ene teveel heeft ofzo? :p

Pilatus

Legacy Member
RaGeR zei:
Wat is daar het voordeel van?

zo verkopen ze wss beter, mensen die twijfelen zullen sneller geneigd zijn te kopen omdat 'er maar beperkt aantal meer is', wat hen sneller overhaalt

kristofke_1

Legacy Member
inderdaad, je kan terug combi's bestellen via de RW-site.

Dus een geruststelling voor diegenen die dachten dat het al uitverkocht was :)

Wel een 'smerige' tactiek die men hanteert maar kom...

darkskater14

Legacy Member
Op die goformusic site lukt het wel nu ja.
Maar ik wil op de kbc site bestellen, maar daar komt op dat er een fout is gebeurt.
Zouden ze daar ook terug beschikbaar komen?

paarsbloed

Legacy Member
Zouden die nog beschikbaar zijn tot 12 april? Kzit nu in Frankrijk en moet mijn kaartjes ook nog bestellen.

Audiosleef

Legacy Member
Hoeveel groepen zouden er nog bij komen? Ben wel nieuwsgierig :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan