Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WolCoM zei:Kaarten zijn binnen. Jihaaa. 1e maal werchter, kveronderstel dat het contrast met Dour groot zal zijn.![]()
) maar de infrastructuur/organisatie is dan weer pakken beter op Werchter. Bovendien lopen er op Dour veel meer margi types rond, wat je op Werchter een pak minder hebt. Dus alles heeft zijn voor -en nadelen. Wat ik wel klote ga vinden aan Werchter (ben de afgelopen twee jaar niet meer geweest) is het feit dat je maar 2 podia hebt (itt tot de 1026 podia van Dour) en dat het daar om 12u/1u al gedaan is met feesten. Terwijl de nacht-setjes van de DJ's op Dour vaak hoogtepunten zijn van het festival.
WolCoM zei:Kaarten zijn binnen. Jihaaa. 1e maal werchter, kveronderstel dat het contrast met Dour groot zal zijn.![]()

evil_konijn zei:Veel vrienden van mij zitten zonder ticket, zou het nu definitief gedaan zijn?
Kid_C zei:Milk inc sluit zondag de marquee af..
![]()

Kid_C zei:Milk inc sluit zondag de marquee af..
![]()
nTFs zei:Dat hoorde ik net op stubru maar ik veronderstel dat dit een grap is..

El_L4mor zei:wtf... WTF
ze verkiezen milk inc boven royksopp![]()
Brick Top zei:Draai of keer het gelijk ge wilt, een groot percentage van het Werchter-publiek gaat dat best leuk vinden. Al had ik het zelf ook wel liever anders gezien maarjah...
Brick Top zei:Draai of keer het gelijk ge wilt, een groot percentage van het Werchter-publiek gaat dat best leuk vinden. Al had ik het zelf ook wel liever anders gezien maarjah...
nTFs zei:Imo zit een groot deel van het Werchter publiek niet echt te wachten op een set van Milk Inc aangezien de doelgroep van Milk Inc niet echt op Werchter zit.