Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
Veel vrienden van mij zitten zonder ticket, zou het nu definitief gedaan zijn?

Brick Top

Legacy Member
WolCoM zei:
Kaarten zijn binnen. Jihaaa. 1e maal werchter, kveronderstel dat het contrast met Dour groot zal zijn. :D

't Is inderdaad niet te vergelijken. Dour staat voor mij gelijk aan véél meer feestjes en véél meer muziek (op Dour is het quasi 24/24 muziek :p) maar de infrastructuur/organisatie is dan weer pakken beter op Werchter. Bovendien lopen er op Dour veel meer margi types rond, wat je op Werchter een pak minder hebt. Dus alles heeft zijn voor -en nadelen. Wat ik wel klote ga vinden aan Werchter (ben de afgelopen twee jaar niet meer geweest) is het feit dat je maar 2 podia hebt (itt tot de 1026 podia van Dour) en dat het daar om 12u/1u al gedaan is met feesten. Terwijl de nacht-setjes van de DJ's op Dour vaak hoogtepunten zijn van het festival.

En ik snap niet dat er mensen keer op keer naast een kaart grijpen. Het was al een tweetal weken duidelijk dat Werchter (snel) uitverkocht zou geraken en toch wachten met bestellen... Is dat misschien omdat de voldoening dan groter is? Zo van: ''Yes, ik ben toch nog aan een ticket geraakt!!!''?! :p

shiftyke

Legacy Member
WolCoM zei:
Kaarten zijn binnen. Jihaaa. 1e maal werchter, kveronderstel dat het contrast met Dour groot zal zijn. :D

er is effectief een organisatie daar :p

evil_konijn zei:
Veel vrienden van mij zitten zonder ticket, zou het nu definitief gedaan zijn?

hou de website goed in het oog, vaak komen de tickets vrij die wel besteld zijn maar nooit betaald zijn, zo was ik vorig jaar bij de gelukkige 1000 om toch nog ticket voor donderdag te pakken te krijgen.

Brick Top

Legacy Member
Verschieten jullie daar van? Rock Werchter = commerciële muziek (zonder daarom de negatieve bijklank) en Milk Inc. is momenteel 'hot' dusjah... :)

kristofke_1

Legacy Member
komaan man... dat is echt wel grappig eigenlijk :p

Ik vind het zo erg dat ik ervan moet lachen :rofl:

Maarja.... de schuurmans zal er zijn 'redenen' voor hebben zeker....

:rofl:

Brick Top

Legacy Member
Draai of keer het gelijk ge wilt, een groot percentage van het Werchter-publiek gaat dat best leuk vinden. Al had ik het zelf ook wel liever anders gezien maarjah...

NeoCracer

Legacy Member
OMG... Het rampscenario doet zich voor. Als ik dan naar Röysksopp ga zien, dan zal het vol staan met diegenen die naar Milk inc. gaan zien...

nTFs

Legacy Member
Brick Top zei:
Draai of keer het gelijk ge wilt, een groot percentage van het Werchter-publiek gaat dat best leuk vinden. Al had ik het zelf ook wel liever anders gezien maarjah...

Imo zit een groot deel van het Werchter publiek niet echt te wachten op een set van Milk Inc aangezien de doelgroep van Milk Inc niet echt op Werchter zit.

shiftyke

Legacy Member
Brick Top zei:
Draai of keer het gelijk ge wilt, een groot percentage van het Werchter-publiek gaat dat best leuk vinden. Al had ik het zelf ook wel liever anders gezien maarjah...

niet mee eens, das eens goed voor op een kleiner festival om eens te gaan "lachen" met milk inc maar op werchter gaat die vlieger niet op

Brick Top

Legacy Member
nTFs zei:
Imo zit een groot deel van het Werchter publiek niet echt te wachten op een set van Milk Inc aangezien de doelgroep van Milk Inc niet echt op Werchter zit.

Daar zou je nog van kunnen verschieten denk ik. Ik heb ze een keertje in 't sportpaleis gezien en qua 'profiel' komen die bezoekers toch vaak overeen met het type jeugd dat je op een festival zoals Werchter ziet. Als er al zoiets bestaat als een 'Milk Inc. profiel'.

En om eerlijk te zijn, ik was daar in eerste instantie ook dik tegen mijn goesting maar uiteindelijk heb ik mij best goed geamuseerd. Maar dat is idd meer, zoals jij zegt, amusement van marginaliteit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan