Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
nTFs zei:
Imo zit een groot deel van het Werchter publiek niet echt te wachten op een set van Milk Inc aangezien de doelgroep van Milk Inc niet echt op Werchter zit.

Inderdaad, ik lees overal negatieve reacties. Zelfs al verkopen ze zoveel platen, milk inc kan je overal zien. Ze vervangen dan nog eens de Flaming Lips, zo'n grote naam. :oink:

Xavez

Legacy Member
Pendulum, Lady GaGa, Limp Bizkit, Katy Perry, Jasper Erkens, Milk Inc. Neen? :). Ik snap het probleem niet, op werchter zijn ze perfect geplaatst imo.

|steven|

Legacy Member
Nu alle namen bekend zijn kunnen we constateren dat Werchter 2009 zwak is.

Gromme

Legacy Member
Erg dat mensen dit toch aanvaardbaar vinden. Milk Inc, ik bedoel... komaan.

Brick Top

Legacy Member
steven150 zei:
Nu alle namen bekend zijn kunnen we constateren dat Werchter 2009 zwak is.

Ik vind het persoonlijk geen zwakke affiche, anders zou ik ook geen combi gekocht hebben. En of Milk Inc. nu komt of niet... zal aan mijn reet roesten. Vind het enkel vreemd dat er mensen verbaasd zijn dat Milk Inc. op Werchter zal staan. Ok, ik had ze nu ook niet meteen verwacht maar Xavez zijn post zegt alles eigenlijk.

Gattuso8

Legacy Member
steven150 zei:
Nu alle namen bekend zijn kunnen we constateren dat Werchter 2009 zwak is.

Dit vind ik overdreven, er zijn een aantal namen bij die het naar mijn mening niet waard zijn op een Werchter te staan maar dat neemt niet weg dat het een zeer degelijke affiche is. Ik vind wel dat de dagen niet evenwichtig verdeelt zijn, maar dat is natuurlijk iets heel anders.

TeOtWaWkI

Legacy Member
Gattuso8 zei:
Dit vind ik overdreven, er zijn een aantal namen bij die het naar mijn mening niet waard zijn op een Werchter te staan maar dat neemt niet weg dat het een zeer degelijke affiche is. Ik vind wel dat de dagen niet evenwichtig verdeelt zijn, maar dat is natuurlijk iets heel anders.

Het is gewoon een andere affiche dan bv vorig jaar..Het heeft met smaak te maken

shiftyke

Legacy Member
steven150 zei:
Nu alle namen bekend zijn kunnen we constateren dat Werchter 2009 zwak is.

voor mij persoonlijk is de affiche cava, maar ik denk dat er veel zijn die deze affiche zelf super vinden !!!

Xavez

Legacy Member
steven150 zei:
Nu alle namen bekend zijn kunnen we constateren dat Werchter 2009 zwak is.

TBH vind ik dit de eerste affiche van Werchter totnogtoe waarvoor ik effectief geld zou willen neerleggen.

Uiteindelijk moet je het sowieso niet doen om echt de muziekliefhebber/groupie te gaan uithangen: dan ga je gewoon naar een concert van één band met een voorprogramma kijken. Werchter heeft een leuke all-round affiche voor mensen die vooral voor de fun naar een festival gaan. De muziek"elite" zoekt (hoop ik) zijn plezier wel elders? ;)

WolCoM

Legacy Member
Wat ik mij afvraag, is er dan NIETS meer te doen op werchter na 1u? :s

edit: ik vind het ook wel een deftige affiche eigenlijk. Kzou anders niet gaan DUH.

Skyscraper

Legacy Member
Kid_C zei:
Inderdaad, ik lees overal negatieve reacties. Zelfs al verkopen ze zoveel platen, milk inc kan je overal zien. Ze vervangen dan nog eens de Flaming Lips, zo'n grote naam. :oink:

wtfff flaming lips vervangen?..
Valt hier iets tege te doen?
Refund fzo?

|steven|

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Het is gewoon een andere affiche dan bv vorig jaar..Het heeft met smaak te maken
Muziek beoordelen heeft altijd met smaak te maken en is altijd subjectief.

Voor mij heeft Pukkelpop nu al een veel sterke line-up dan de volledige Werchter affiche.

Op Werchter staan bands die daar misschien al een keer of 5 hebben gestaan of bands die daar absoluut niets te zoeken hebben.

Nuja, smaak hé.

Bertold

Legacy Member
steven150 zei:
Nu alle namen bekend zijn kunnen we constateren dat Werchter 2009 zwak is.

Alé de jaarlijkse hype-boot van werchterbashen is vertrokken!

Iedereen aan booooord :doc:

gigase

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Het is gewoon een andere affiche dan bv vorig jaar..Het heeft met smaak te maken

idd en over smaak valt niet te discusieren...
zo ben ik vorig jaar gaan werken op werchter om dat ik de affiche niet goed vond maar dit jaar duidelijk wel.
Ben blij dat er iets over mettalica staat, ook al is het milk inc. Zal mij daar toch meer amuseren dan aan de main. Gwn met zen allen marginaal doen en er feesje van bouwen :D zoals in het sportpaleis:love:

Brick Top

Legacy Member
WolCoM zei:
Wat ik mij afvraag, is er dan NIETS meer te doen op werchter na 1u? :s

Sfeer maakt ge zelf, maar op Werchter moet ge na 1u inderdaad niet meer op hulp rekenen van de organisatie. Allé, ik weet nu niet of het exact 1u is ze, maar veel later zal het nooit zijn. Op de camping kunt ge natuurlijk nog zo veel feesten als ge zelf wilt.

Hét grootste nadeel van Werchter imo, in combinatie met slechts twee podia.

kristofke_1

Legacy Member
WolCoM zei:
Wat ik mij afvraag, is er dan NIETS meer te doen op werchter na 1u? :s

edit: ik vind het ook wel een deftige affiche eigenlijk. Kzou anders niet gaan DUH.

Op de weide zelf niet nee, maar op de straat zijn alle cafe's/zuiptenten nog open tot in de vroege uurtjes. En afhankelijk van op welke camping je zit kan je daar ook nog doorgaan tot 11u in de ochtend :p

Utred

Legacy Member
Heeft Flaming Lips gecancelled? :(
Milk Inc vind ik ook verschrikkelijk, maar dat Lady Linn komt vind ik wel fantastisch. Mijn ma kent die goed, en ik zit bij Lady Linn haar ma in de klas ^^

Meestal is het trouwens later dan 1u, vorig jaar chemical brothers was maar om 3u gedaan. En daarachter op de camping(de onze toch) altijd nog feest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan