Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Denkt is na voor ge zoiets debiel zegt.
Meeste mensen wachten niet tot nu om hun tickets te bestellen hé, als dan één van uw favoriete groepe cancelt en het slechtste (en ja ik ben serieus) alternatief voor komt.. Dan hebt ge in mijn ogen wel reden tot klagen.

WolCoM

Legacy Member
kristofke_1 zei:
Op de weide zelf niet nee, maar op de straat zijn alle cafe's/zuiptenten nog open tot in de vroege uurtjes. En afhankelijk van op welke camping je zit kan je daar ook nog doorgaan tot 11u in de ochtend :p

Welke camping kunde dan aanraden?

|steven|

Legacy Member
Berter zei:
Denkt is na voor ge zoiets debiel zegt.
Meeste mensen wachten niet tot nu om hun tickets te bestellen hé, als dan één van uw favoriete groepe cancelt en het slechtste (en ja ik ben serieus) alternatief voor komt.. Dan hebt ge in mijn ogen wel reden tot klagen.

Wat is daar nu zo debiel aan?
Het enige debiele is om een facebook groep aan te maken omdat er een naam komt die u niets zegt.

Als het u niet aanstaat, blijf dan weg hé.

Elke reden is goed om zo facebook groep aan te maken en te zagen over futiliteiten.

tomh

Legacy Member
ik zou alleen al betalen voor die combi voor coldplay te zien en nog een 3 ander ofzo

TeOtWaWkI

Legacy Member
Allez
Metallica interesseert me voor geen bal en was van plan de marquee te doen...Tzal tooghangen zijn!

Brick Top

Legacy Member
Een facebook-group aanmaken/joinen is anno 2009 zo ongeveer het coolste dat een mens kan doen. Wel meegaan met je tijd hé man!

Skyscraper

Legacy Member
steven150 zei:
Wat is daar nu zo debiel aan?
Het enige debiele is om een facebook groep aan te maken omdat er een naam komt die u niets zegt.

Als het u niet aanstaat, blijf dan weg hé.

Elke reden is goed om zo facebook groep aan te maken en te zagen over futiliteiten.

Black eyes peas kwamen ook, neut ik daar over? (wat ook compleet fout is trouwens).
Snapt ge da nu echt niet?
Ge betaalt voor een groep en dan valt die zomaar weg en wordt er niet eens voor een degelijk alternatief gezorgd? Moest ik nu combi gaan ok.. maar 'n dagticket verliest toch ferm zen waarde nu.
's nie datk die group aanmaakte, maar s toch het minste dat ge kunt doen. Omdenduur kan Schueremans alles doen voor 't geld & blijft er van werchter niets meer over..
Mja ga maar naar Milk Inc gast ;) Amusez vous in mijn plaats ook.

& idd tooghangen it will be want metallica is ook gene vetten meer..

|steven|

Legacy Member
Brick Top zei:
Een facebook-group aanmaken/joinen is anno 2009 zo ongeveer het coolste dat een mens kan doen. Wel meegaan met je tijd hé man!

Facebook, wie heeft dat nu ?

Men is pas "cool" als men dat niet heeft!

|steven|

Legacy Member
Berter zei:
Black eyes peas kwamen ook, neut ik daar over? (wat ook compleet fout is trouwens).
Snapt ge da nu echt niet?
Ge betaalt voor een groep en dan valt die zomaar weg en wordt er niet eens voor een degelijk alternatief gezorgd?
Mja ga maar naar Milk Inc gast ;) Amusez vous in mijn plaats ook.

& idd tooghangen it will be want metallica is ook gene vetten meer..
Snap jij het niet dat niemand u of iemand anders verplicht te betalen of te gaan naar Werchter?

Als het u niet aanstaat blijf dan gewoon thuis of ga op dat moment naar een ander optreden ipv zo een onnozel facebook groepje aan te maken.

BTW: als ik naar Werchter ging afzakken was het enkel voor Mogwai, maar voor 1 groep heb ik het er niet voor over.

Skyscraper

Legacy Member
Kerel, 't is nu toch wel al duidelijk dat ik mijn ticket al heb.
'k twijfel nog om het te verkopen ja, maar dan zie'k the mars volta & nin ook niet meer..
& mogwai is idd nog een reden om te gaan, maar da's helaas een andere dag. (zie dat ze dan ook afhaken & we dan dj coone krijgen .. ;))

Brick Top

Legacy Member
steven150 zei:
Snap jij het niet dat niemand u of iemand anders verplicht te betalen of te gaan naar Werchter?

Mjah, hij heeft ergens wel een punt hé. Hij koopt een ticket omdat er een welbepaalde groep is die hij wil zien, en dan valt die weg. Bovendien wordt die nog is vervangen door een andere act die hij duidelijk niet graag wil zien. Dan heeft hij wel reden tot klagen imo.

Ben zo ooit is naar Amsterdam gegaan om de Wu-Tang clan te zien. Aan de inkom vertellen ze doodleuk dat Method Man er niet bij zal zijn (één van dé gezichten van de Wu). Dan voel je je ook wel genaaid eigenlijk.

Langs de andere kant, hij kan z'n combi ook gewoon verkopen...

Bertold

Legacy Member
steven150 zei:
Snap jij het niet dat niemand u of iemand anders verplicht te betalen of te gaan naar Werchter?

Als het u niet aanstaat blijf dan gewoon thuis of ga op dat moment naar een ander optreden ipv zo een onnozel facebook groepje aan te maken.

BTW: als ik naar Werchter ging afzakken was het enkel voor Mogwai, maar voor 1 groep heb ik het er niet voor over.

alé we hebben et al door tis niets voor u :) hup hup naar de pukkelpopthread nu :tongue:

|steven|

Legacy Member
bt belgium zei:
alé we hebben et al door tis niets voor u :) hup hup naar de pukkelpopthread nu :tongue:
Jep, 't amusement met Katy Perry, Lady Gaga, Limp Bizkit, Milk Inc, Coldplay, The Killers, Amy MacDonald, Jasper Erkens, Kaiser Chiefs, en andere overbodige groepen.

Brick Top

Legacy Member
steven150 zei:
Jep, 't amusement met Katy Perry, Lady Gaga, Limp Bizkit, Milk Inc, Coldplay, The Killers, Amy MacDonald, Jasper Erkens, Kaiser Chiefs, en andere overbodige groepen.

Ik ga eigenlijk speciaal foor Limp Bizkit... :unsure:

Bertold

Legacy Member
Okééé :woohoo: hoewel ik meer voor Oasis, Prodigy, fleet foxes , Bloc Party, M. ward , the streets , nick cave , franz ferdinand, seasick steve, en andere ga :doc:

de hamster

Legacy Member
ik ga voor de jonge wijven waar het vol mee gaat lopen dankzij deze affiche :D

nTFs

Legacy Member
Berter zei:
..
& mogwai is idd nog een reden om te gaan, maar da's helaas een andere dag. (zie dat ze dan ook afhaken & we dan dj coone krijgen .. ;))

Deckers & Ornelis zijn ook nog in de running.

shiftyke

Legacy Member
WolCoM zei:
Welke camping kunde dan aanraden?

B0 tis ver maar er staat een primus feesttent :D

steven150 zei:
Jep, 't amusement met Katy Perry, Lady Gaga, Limp Bizkit, Milk Inc, Coldplay, The Killers, Amy MacDonald, Jasper Erkens, Kaiser Chiefs, en andere overbodige groepen.

wat verwacht gij in 2009 nog van een werchter affiche :rofl:

De affiche van Rock Werchter 2009 is helemaal rond. Metro Station, rijzende ster aan het popfirmament uit de VS, en vijf uitmuntende Belgen, met name Arsenal (de meeste eclectische), Milk Inc (de beste feest garantie), Triggerfinger (de luidst rockende), Lady Linn & Her Magnificent Seven (de meest soulvolle) en Jasper Erkens (het jongste grote talent) zijn nieuw op de affiche.

metro station het nieuwe tokiohotel :puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan