Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Berter zei:
kristofke_1 zei:Op de weide zelf niet nee, maar op de straat zijn alle cafe's/zuiptenten nog open tot in de vroege uurtjes. En afhankelijk van op welke camping je zit kan je daar ook nog doorgaan tot 11u in de ochtend![]()
Berter zei:Denkt is na voor ge zoiets debiel zegt.
Meeste mensen wachten niet tot nu om hun tickets te bestellen hé, als dan één van uw favoriete groepe cancelt en het slechtste (en ja ik ben serieus) alternatief voor komt.. Dan hebt ge in mijn ogen wel reden tot klagen.
steven150 zei:Wat is daar nu zo debiel aan?
Het enige debiele is om een facebook groep aan te maken omdat er een naam komt die u niets zegt.
Als het u niet aanstaat, blijf dan weg hé.
Elke reden is goed om zo facebook groep aan te maken en te zagen over futiliteiten.
Amusez vous in mijn plaats ook.Brick Top zei:Een facebook-group aanmaken/joinen is anno 2009 zo ongeveer het coolste dat een mens kan doen. Wel meegaan met je tijd hé man!
Snap jij het niet dat niemand u of iemand anders verplicht te betalen of te gaan naar Werchter?Berter zei:Black eyes peas kwamen ook, neut ik daar over? (wat ook compleet fout is trouwens).
Snapt ge da nu echt niet?
Ge betaalt voor een groep en dan valt die zomaar weg en wordt er niet eens voor een degelijk alternatief gezorgd?
Mja ga maar naar Milk Inc gastAmusez vous in mijn plaats ook.
& idd tooghangen it will be want metallica is ook gene vetten meer..
)steven150 zei:Snap jij het niet dat niemand u of iemand anders verplicht te betalen of te gaan naar Werchter?
steven150 zei:Snap jij het niet dat niemand u of iemand anders verplicht te betalen of te gaan naar Werchter?
Als het u niet aanstaat blijf dan gewoon thuis of ga op dat moment naar een ander optreden ipv zo een onnozel facebook groepje aan te maken.
BTW: als ik naar Werchter ging afzakken was het enkel voor Mogwai, maar voor 1 groep heb ik het er niet voor over.
hup hup naar de pukkelpopthread nu 
Jep, 't amusement met Katy Perry, Lady Gaga, Limp Bizkit, Milk Inc, Coldplay, The Killers, Amy MacDonald, Jasper Erkens, Kaiser Chiefs, en andere overbodige groepen.bt belgium zei:alé we hebben et al door tis niets voor uhup hup naar de pukkelpopthread nu
![]()
steven150 zei:Jep, 't amusement met Katy Perry, Lady Gaga, Limp Bizkit, Milk Inc, Coldplay, The Killers, Amy MacDonald, Jasper Erkens, Kaiser Chiefs, en andere overbodige groepen.

Berter zei:..
& mogwai is idd nog een reden om te gaan, maar da's helaas een andere dag. (zie dat ze dan ook afhaken & we dan dj coone krijgen ..)
WolCoM zei:Welke camping kunde dan aanraden?

steven150 zei:Jep, 't amusement met Katy Perry, Lady Gaga, Limp Bizkit, Milk Inc, Coldplay, The Killers, Amy MacDonald, Jasper Erkens, Kaiser Chiefs, en andere overbodige groepen.

De affiche van Rock Werchter 2009 is helemaal rond. Metro Station, rijzende ster aan het popfirmament uit de VS, en vijf uitmuntende Belgen, met name Arsenal (de meeste eclectische), Milk Inc (de beste feest garantie), Triggerfinger (de luidst rockende), Lady Linn & Her Magnificent Seven (de meest soulvolle) en Jasper Erkens (het jongste grote talent) zijn nieuw op de affiche.
