Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavez

Legacy Member
Ik vind het minstens zo dom om een ticket voor werchter te kopen als je maar voor één band naar daar gaat :). But then again: that's probably just me.

WolCoM

Legacy Member
steven150 zei:
Jep, 't amusement met Limp Bizkit, Coldplay, The Killers, Kaiser Chiefs, en andere overbodige groepen.

Cava toch nog. Limp Bizkit is pure nostalgie, kwil die wel eens zien hoewel ik op voorhand al weet dat het 90% zeker op een flop uitdraait. :p

koekoek

Legacy Member
Godverdomme, juist fucking te laat!
Moest er nog iemand een weg weten voor 2 combi tickets of zelf verkopen, PM !

Holocene

Legacy Member
Stomme laatste namen (behalve Triggerfinger, Lady Linn).
Ik zal me sowieso amuseren!

Alcoholic Punk

Legacy Member
jezus, social distortion om half 2 en hypes met 1 hitje staan dan hoog.

Triestig.

paarsbloed

Legacy Member
WolCoM zei:
Das nog cava toch? :)
Dat vliegt als ge zat zijt.

Das een van de dichtere hoor. En onderweg staan veel kraampkes met drank en eten, ge zult u ni vervelen;)

WolCoM

Legacy Member
Nice, en zijn die campings vlug volzet? Allez, kbedoel kmoet daar toch niet om 8u al staan om een goe plek te hebben ofwel?

paarsbloed

Legacy Member
Toch wel, wij stonden er om 7 vorig jaar, en hadden een cva plaatske.

Utred

Legacy Member
shiftyke zei:
B0 tis ver maar er staat een primus feesttent :D



wat verwacht gij in 2009 nog van een werchter affiche :rofl:



metro station het nieuwe tokiohotel :puke:

B0 ftw :D

Btw, als er mensen werchter niet zien zitten stuur mij een pm, ik heb genoeg vrienden die geen ticket hebben :p

Spectre

Legacy Member
Ik ga daar waarschijnlijk alleen staan de zondagavond zeker?
Metallica is nu eens een groep die ik vanaf het begin niet moest zien :p
Ben eens naar Milk Inc in het sportpaleis en dat was wel een geweldig feestje hoor dus laat Regi en Linda maar komen :love:

El_L4mor

Legacy Member
Spectre zei:
Ik ga daar waarschijnlijk alleen staan de zondagavond zeker?
Metallica is nu eens een groep die ik vanaf het begin niet moest zien :p
Ben eens naar Milk Inc in het sportpaleis en dat was wel een geweldig feestje hoor dus laat Regi en Linda maar komen :love:

1. hoe oud benje?
2. welke andere groepen wil je nog zien op werchter?

alsof de schuur da nie vol kan krijgen met 'normale' doch ietwat mainstream namen (de term commercieel is niet meer op zijn plaats, sinds pukkelpop tegenwoordig zeker evenveel pubers aantrekt of werchter)

maarja ik ga wssl toch nog de zondag (voor royksopp)

Spectre

Legacy Member
1. 19
2. Placebo, Pendulum, Tiga, The Prodigy, Lady GaGa, Amy Macdonald, Bloc Party, The Killers, Coldplay, Boys Noize, Kings of Leon, Katy Perry, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Jasper Erkens, Royksopp, The Script

De vette zijn de namen waarom ik mijn combi gekocht heb, de anderen wil ik ook zien maar die zijn meer opvullig tot mijn favorieten optreden ;)

Progrezz

Legacy Member
Spectre zei:
1. 19
2. Placebo, Pendulum, Tiga, The Prodigy, Lady GaGa, Amy Macdonald, Bloc Party, The Killers, Coldplay, Boys Noize, Kings of Leon, Katy Perry, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Jasper Erkens, Royksopp, The Script

De vette zijn de namen waarom ik mijn combi gekocht heb, de anderen wil ik ook zien maar die zijn meer opvullig tot mijn favorieten optreden ;)

Je gaat om Pokerface te horen, geef maar toe :D:D


Edit; Wie gaat er Henry Rollins op zen bakkes vegen voor me??

de hamster

Legacy Member
kweetnie, heb je die als es bekeken? Kwil nie voor heel die marquee mijn ass gewhooped krijgen ze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan