shiftyke
Legacy Member
nTFs zei:Veel lawaai om niets.
Ze staan op de affiche. Aanvaard het gewoon en daar zullen honderden protesten niets aan veranderen.
idd, maar tis wel grappig
regi zit nu thuis te wenen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nTFs zei:Veel lawaai om niets.
Ze staan op de affiche. Aanvaard het gewoon en daar zullen honderden protesten niets aan veranderen.

shiftyke zei:regi zit nu thuis te wenen![]()
bt belgium zei:Njaa kben heel openminded op vlak van muziek maar toen ze het aankondigden had ik ook wel iet van 'nu gaan ze wel een stapje te ver' maar bon der kan inderdaad niets aan veranderd worden dus zal het metallica of camping worden![]()
shiftyke zei:zo denk ik er eigelijk ook over, maar er zaagt niemand over metro station, tokio hotel uit amerika :doh:

bt belgium zei:Tja als ge zo denkt kunnen ze van den eerste keer clouseau ook laten afkomen
Hebben samson en gert ook al niet paar keer het sportpaleis of iets dergelijks uitverkocht?

fireflymr zei:Milk Inc. hoort gewoon simpelweg met hunne brol niet thuis op Werchter.

morphius zei:Bwa, ik zie weinig verschil tussen Milk Inc en pakweg Lady Gaga.

fireflymr zei:Welja, ik ook niet en dat maakt het nog erger![]()
morphius zei:Waarom dan niet zoveel heisa rond Lady Gaga
Ik wist niet eens dat ze er stond...fireflymr zei:Ja, waarom eigenlijk nietIk wist niet eens dat ze er stond...

Brick Top zei:Heeft Within Temptation ooit ook niet op Werchter gestaan? Zelfs op main stage dacht ik... En naar mijn weten werd daar toen ook geen drama van gemaakt.