Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
nTFs zei:
Veel lawaai om niets.
Ze staan op de affiche. Aanvaard het gewoon en daar zullen honderden protesten niets aan veranderen.

idd, maar tis wel grappig :p

regi zit nu thuis te wenen :lol:

RaGeR

Legacy Member
shiftyke zei:
regi zit nu thuis te wenen :lol:

Waarom wel? Hij gaat er toch spelen, protest of niet. En als hij zijn bankrekening eens bekijkt lacht hij eens goed met iedereen.

Ik snap het drama ook niet. Alsof 1ne groep die u niet aanstaat u heel festival gaat verpesten. Maar nu het vakantie is hebben de kindjes zeker weer niets om handen en kunnen ze lekker klagen.

nTFs

Legacy Member
De reden is gewoon dat velen het niet kunnen verkroppen dat op "hun" rock Werchter een naam staat die er niet hoort te staan.
Rock Werchter is gewoon een commercieel festival en het zal de organisatie worst wezen wat iedereen denkt van de namen. Zij boeken gewoon de namen die nu hot zijn , die commercieel het meeste geld opleveren. Het is trouwens al jaren rock Werchter niet meer, eerder pop Werchter.

Bertold

Legacy Member
Njaa kben heel openminded op vlak van muziek maar toen ze het aankondigden had ik ook wel iet van 'nu gaan ze wel een stapje te ver' maar bon der kan inderdaad niets aan veranderd worden dus zal het metallica of camping worden :)

shiftyke

Legacy Member
bt belgium zei:
Njaa kben heel openminded op vlak van muziek maar toen ze het aankondigden had ik ook wel iet van 'nu gaan ze wel een stapje te ver' maar bon der kan inderdaad niets aan veranderd worden dus zal het metallica of camping worden :)

zo denk ik er eigelijk ook over, maar er zaagt niemand over metro station, tokio hotel uit amerika :doh:

Spectre

Legacy Member
Kzeg het, ik kijk uit naar Milk Inc. Gaat een vet feestje worden als afsluiter :p

paarsbloed

Legacy Member
Zo erg is dit toch niet, ze verkopen enkele keren het sportpaleis uit, en dat waren zotte feestjes. Als het u niet aanstaat, gaat dan gewoon daar ni naartoe. Zo een drama voor niets.

Bertold

Legacy Member
Tja als ge zo denkt kunnen ze van den eerste keer clouseau ook laten afkomen :p

Hebben samson en gert ook al niet paar keer het sportpaleis of iets dergelijks uitverkocht?

cassie821

Legacy Member
bt belgium zei:
Tja als ge zo denkt kunnen ze van den eerste keer clouseau ook laten afkomen :p

Hebben samson en gert ook al niet paar keer het sportpaleis of iets dergelijks uitverkocht?

Met hun idiote shows :baard:

fireflymr

Legacy Member
Milk Inc. hoort gewoon simpelweg met hunne brol niet thuis op Werchter.

morphius

Legacy Member
fireflymr zei:
Milk Inc. hoort gewoon simpelweg met hunne brol niet thuis op Werchter.

Bwa, ik zie weinig verschil tussen Milk Inc en pakweg Lady Gaga. Milk Inc is een dance act, en je kan zeggen wat je wil maar toch een vrij goeie. Ik weet zeker dat als ze in Amerika waren begonnen dat het nu een grotere groep zou zijn en er nu geen discussie zou zijn. Ik ben ook helemaal geen fan maar het is allemaal overroepen. Werchter is al lang geen "rock" werchter niet meer. Commerciëler kan je bijna niet gaan dan Milk Inc maar ze leveren wel wat er verwacht wordt, een hersenloos feestje. Ik ga wel naar Metallica. Niets zo heerlijk als een volle wei "seek and destroy" horen zingen :)

morphius

Legacy Member
fireflymr zei:
Welja, ik ook niet en dat maakt het nog erger ;)

Waarom dan niet zoveel heisa rond Lady Gaga? Omdat ze Amerikaanse is? Vorig jaar speelde Nightwish op zondag, die passen misschien beter in het concept "rock werchter", maar als ik zou kunnen kiezen tussen Nightwish en Milk Inc zou ik wel de laatste kiezen. Op zondagavond verwacht iedereen een feestje en dat zal Milk Inc wel kunnen inlossen, los van het feit of je nu voor de muziek bent of niet. Daarbij heb je een topper op de main stage dus ik zie het probleem niet. Milk Inc is één van de grootste Belgische groepen dus laat hun maar eens proberen op werchter.

Brick Top

Legacy Member
Heeft Within Temptation ooit ook niet op Werchter gestaan? Zelfs op main stage dacht ik... En naar mijn weten werd daar toen ook geen drama van gemaakt.

Maak u er gewoon niet druk in. Werchter is nu eenmaal het meest commerciële festival van België, deal with in. Daar is in mijn ogen niets mis mee trouwens, maar sommigen kunnen de waarheid precies niet aan. En voor Milk Inc zal er écht wel een publiek zijn hoor, want hoe veel keer hebben ze het sportpaleis kunnen vullen? Drie keer ofzo? Dus er is duidelijk een publiek voor en dan gaat de Schuur dat écht niet laten liggen...

En hoe simplistisch die muziek ook mag zijn, ze proberen er wel altijd een feestje van te maken dus je mag er zeker van zijn dat die tent daar los gaat gaan.

cassie821

Legacy Member
Mja het is nu zo en we zullen wel zien wat er de dag zal gebeuren :) . Ik denk toch wel dat het vol zal zijn . In de krant stond er iets van Tiesto in de dance hall op pukkelpop en toen was het ook nokvol zelf de vloer brak dus . Maar toch vind ik het maar niets

nTFs

Legacy Member
Brick Top zei:
Heeft Within Temptation ooit ook niet op Werchter gestaan? Zelfs op main stage dacht ik... En naar mijn weten werd daar toen ook geen drama van gemaakt.

Within Temptation is dan ook een symfonische metalband wat véél beter past in het kader van Rock Werchter dan een act als Milk Inc dus je vergelijking gaat niet echt op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan