fireflymr
Legacy Member
Sir.Killalot zei:Of ge het tof vind of niet, als deus een bekende (internationale) groep is, is Milk Inc dat zeker ook..
Nu ziede ze toch ffjes vliegen. Milk Inc een grote naam? HA HA HA
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sir.Killalot zei:Of ge het tof vind of niet, als deus een bekende (internationale) groep is, is Milk Inc dat zeker ook..
fireflymr zei:Nu ziede ze toch ffjes vliegen. Milk Inc een grote naam? HA HA HA

Sir.Killalot zei:Als we "grote naam" gebruiken in de context van "veel fans/veel platen/veel uitverkochte optredens", dan ja..
Als we het gebruiken in de context van goeie muziek dan zijn geen van beide grote namen tbh![]()

straathond zei:Wat is er slecht aan dEUS?
nTFs zei:Misschien het torenhoge ego van Barman.
Sir.Killalot zei:Als we "grote naam" gebruiken in de context van "veel fans/veel platen/veel uitverkochte optredens", dan ja..
)Kid_C zei:Pete Doherty heeft imo wel bakken meer talent dan Tom Barman.![]()
. En ik hou wel van die arrogante attitudes 
fireflymr zei:Ik betwijfel of Milk Inc veel fans heeft/veel platen verkocht/ veel uitverkochte optredens.
En vergelijk dan maar met het gemiddelde van de groepen op Werchter, want daar draait het om. Resultaat? Milk Inc stelt niets voor (en heeft daarbij een output die meer op kak lijkt dan op muziek)
Tempest zei:Als ge u als rockgroep altijd gaat wegcijferen voor andere groepen die commercieel meer gehyped worden dan Belgische groepen die amper in het buitenland kunnen doorbreken kunde beter stoppen. Ik vind da ge als band altijd moet geloven da ge de beste groep ter wereld zijt, anders geloofde te weinig in uzelf imo. En ik hou wel van die arrogante attitudes
![]()
straathond zei:Das eigenlijk grappig, telkens ik mensen hoor zeggen dat dEUS suckt vraag ik waarom en altijd, altijd komt het ego van Tom Barman ter sprake als hoofd argument.
toegegeven, de running gag dat Barman op Café twee stoelkes nodig heeft, éentje voor hem en éentje voor zijn ego klopt wel. K'vind echter een groep die dingen gemaakt heeft als Suds en Soda, Instant Street, Bad Timing, Theme from Turnpike enzo als slecht kwalificeren omdat de zanger een dikke nek heeft nogal kortzichtig.
RaGeR zei:Barmans ego draait nie om de groep maar puur om zichtzelf. Het zou mij niks verbazen moest die zich afrukken terwijl ie in de spiegel naar zichzelf kijkt.
straathond zei:K'vind echter een groep die dingen gemaakt heeft als Suds en Soda, Instant Street, Bad Timing, Theme from Turnpike enzo als slecht kwalificeren omdat de zanger een dikke nek heeft nogal kortzichtig.