Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fireflymr

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Of ge het tof vind of niet, als deus een bekende (internationale) groep is, is Milk Inc dat zeker ook..

Nu ziede ze toch ffjes vliegen. Milk Inc een grote naam? HA HA HA

Sir.Killalot

Legacy Member
fireflymr zei:
Nu ziede ze toch ffjes vliegen. Milk Inc een grote naam? HA HA HA

Als we "grote naam" gebruiken in de context van "veel fans/veel platen/veel uitverkochte optredens", dan ja..

Als we het gebruiken in de context van goeie muziek dan zijn geen van beide grote namen tbh :p

Cookiebear

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Als we "grote naam" gebruiken in de context van "veel fans/veel platen/veel uitverkochte optredens", dan ja..

Als we het gebruiken in de context van goeie muziek dan zijn geen van beide grote namen tbh :p

Amen. :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
wa een gedoe seg met milk inc :p ga dan naar metallica eh als het u ni aansta. ge zult geen last hebbe dan...

en ik zie niet direct een storm 16 jarige die 75€ dokken voor milk inc zodus.

El_L4mor

Legacy Member
nTFs zei:
Misschien het torenhoge ego van Barman.

dus U2 en Oasis sucken dan ook keihard? Tegenwoordig moet een 'rockstar' de perfecte schoonzoon zijn. Hij mag niet arrogant zijn, geen drugs gebruiken, niet naar de hoeren gaan, en moet de perfecte tafelettiquette kennen!

De media spuwt figuren als tom barman en pete doherty uit, en iedereen is zo dom om daar in te trappen. Vroeger wast allemaal gene waar ze!

fireflymr

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Als we "grote naam" gebruiken in de context van "veel fans/veel platen/veel uitverkochte optredens", dan ja..

Ik betwijfel of Milk Inc veel fans heeft/veel platen verkocht/ veel uitverkochte optredens.

En vergelijk dan maar met het gemiddelde van de groepen op Werchter, want daar draait het om. Resultaat? Milk Inc stelt niets voor (en heeft daarbij een output die meer op kak lijkt dan op muziek :))

El_L4mor

Legacy Member
Kid_C zei:
Pete Doherty heeft imo wel bakken meer talent dan Tom Barman. :p

ja i agree, maar zeggen dat deus suckt omdat de zanger zijn karakter u niet aanstaat. Dat is debiel. Zelfde reden als zeggen dat Babyshambles suckt omdat pete doherty een junkie is.

Tempest

Legacy Member
Ik hoop dat regi zijn keyboard waterproof is (pissproof eigenlijk zelfs :p). Er gaan er zowieso wel ne hoop zijn die bekers gaan gooien. Ik kan al nimmer wachten op de youtube filmkes :D

Cookiebear

Legacy Member
regi is ni live meestal, da keyboard staat er maar voor de show...

en btw, ik heb niks tegen ego's, maar barman heeft letterlijk gezegd dat hij denkt dat hij evengoed is als radiohead...

Tempest

Legacy Member
Als ge u als rockgroep altijd gaat wegcijferen voor andere groepen die commercieel meer gehyped worden dan Belgische groepen die amper in het buitenland kunnen doorbreken kunde beter stoppen. Ik vind da ge als band altijd moet geloven da ge de beste groep ter wereld zijt, anders geloofde te weinig in uzelf imo :p. En ik hou wel van die arrogante attitudes :D

quatroband

Legacy Member
fireflymr zei:
Ik betwijfel of Milk Inc veel fans heeft/veel platen verkocht/ veel uitverkochte optredens.

En vergelijk dan maar met het gemiddelde van de groepen op Werchter, want daar draait het om. Resultaat? Milk Inc stelt niets voor (en heeft daarbij een output die meer op kak lijkt dan op muziek :))

ik had het niet beter kunne zeggen

RaGeR

Legacy Member
Tempest zei:
Als ge u als rockgroep altijd gaat wegcijferen voor andere groepen die commercieel meer gehyped worden dan Belgische groepen die amper in het buitenland kunnen doorbreken kunde beter stoppen. Ik vind da ge als band altijd moet geloven da ge de beste groep ter wereld zijt, anders geloofde te weinig in uzelf imo :p. En ik hou wel van die arrogante attitudes :D

Barmans ego draait nie om de groep maar puur om zichtzelf. Het zou mij niks verbazen moest die zich afrukken terwijl ie in de spiegel naar zichzelf kijkt.

de hamster

Legacy Member
Das eigenlijk grappig, telkens ik mensen hoor zeggen dat dEUS suckt vraag ik waarom en altijd, altijd komt het ego van Tom Barman ter sprake als hoofd argument.

toegegeven, de running gag dat Barman op Café twee stoelkes nodig heeft, éentje voor hem en éentje voor zijn ego klopt wel. K'vind echter een groep die dingen gemaakt heeft als Suds en Soda, Instant Street, Bad Timing, Theme from Turnpike enzo als slecht kwalificeren omdat de zanger een dikke nek heeft nogal kortzichtig.

nTFs

Legacy Member
straathond zei:
Das eigenlijk grappig, telkens ik mensen hoor zeggen dat dEUS suckt vraag ik waarom en altijd, altijd komt het ego van Tom Barman ter sprake als hoofd argument.

toegegeven, de running gag dat Barman op Café twee stoelkes nodig heeft, éentje voor hem en éentje voor zijn ego klopt wel. K'vind echter een groep die dingen gemaakt heeft als Suds en Soda, Instant Street, Bad Timing, Theme from Turnpike enzo als slecht kwalificeren omdat de zanger een dikke nek heeft nogal kortzichtig.

Natuurlijk zijn dat geen slechte nummers maar overal wordt dEUS te fel gehyped.
Net alsof het een of andere supergroep is die niets fout kan doen. Er zijn ook nog andere belgische bands die ook goed bezig zijn maar die krijgen gewoon minder aandacht van de media.

Cookiebear

Legacy Member
RaGeR zei:
Barmans ego draait nie om de groep maar puur om zichtzelf. Het zou mij niks verbazen moest die zich afrukken terwijl ie in de spiegel naar zichzelf kijkt.

:applause:

straathond zei:
K'vind echter een groep die dingen gemaakt heeft als Suds en Soda, Instant Street, Bad Timing, Theme from Turnpike enzo als slecht kwalificeren omdat de zanger een dikke nek heeft nogal kortzichtig.

ik vind de muziek niet slecht, Barman is gewoon kak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan