El_L4mor
Legacy Member
nTFs zei:Natuurlijk zijn dat geen slechte nummers maar overal wordt dEUS te fel gehyped.
Net alsof het een of andere supergroep is die niets fout kan doen. Er zijn ook nog andere belgische bands die ook goed bezig zijn maar die krijgen gewoon minder aandacht van de media.
dus... als een groep op zich wel talent heeft en mooie dingen heeft gemaakt, MAAR de media ze overhyped, mag je plots de groep niet meer goed vinden?


)
