Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El_L4mor

Legacy Member
nTFs zei:
Natuurlijk zijn dat geen slechte nummers maar overal wordt dEUS te fel gehyped.
Net alsof het een of andere supergroep is die niets fout kan doen. Er zijn ook nog andere belgische bands die ook goed bezig zijn maar die krijgen gewoon minder aandacht van de media.

dus... als een groep op zich wel talent heeft en mooie dingen heeft gemaakt, MAAR de media ze overhyped, mag je plots de groep niet meer goed vinden?

nTFs

Legacy Member
Of ze mooie dingen hebben gemaakt dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Media laat het echter uitschijnen dat alles wat ze maken goed is.

dOmme zEbra

Legacy Member
Tickets zijn dus blijkbaar uitverkocht voor zondag, of doe ik iets verkeerd? ik kan via de werchter site geen tickets meer kopen. Zijn er nog andere locaties waar misschien wel nog tickets beschikbaar zijn?

nTFs

Legacy Member
De bekende tweedehands sites maar daar zijn de prijzen nog wat hoog.
Beter nog wat wachten. Die prijzen dalen nog wel.

Sir.Killalot

Legacy Member
fireflymr zei:
Ik betwijfel of Milk Inc veel fans heeft/veel platen verkocht/ veel uitverkochte optredens.

Da's gewoon blind zijn eh vriend...
Ben het eens gaan opzoeken en voor zover we wiki als betrouwbare bron mogen beschouwen zouden ze bijna een miljoen meer platen hebben verkocht als deus.
Verdient of niet laat ik achterwege..

nTFs zei:
Natuurlijk zijn dat geen slechte nummers maar overal wordt dEUS te fel gehyped.
Net alsof het een of andere supergroep is die niets fout kan doen. Er zijn ook nog andere belgische bands die ook goed bezig zijn maar die krijgen gewoon minder aandacht van de media.

deus heeft een aantal zeer deftige nummers, maar de grote meerderheid van hun nummers zijn maar zeer mediocre. En persoonlijk vond ik hun optreden op Werchter vorig jaar extreem saai..
Maar bon, mijn "minachting" tov deus komt inderdaad vooral uit het feit dat die mannen zodanig gehypet worden als dé band van België, de énige goeie band van België, de énige band die succes heeft in het buitenland en ik weet niet nog wat allemaal, terwijl België zo veel andere goeie en betere bands heeft.

fireflymr

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Da's gewoon blind zijn eh vriend...

paarsbloed zei:
Oogklepjes even afdoen he.

Misschien moeten jullie zelf ietsje minder blind zijn en niet meer dan 50% van mijn post negeren...
Heb voor de sfeer ondertussen wat muziek van Milk Inc opgezet. Holy cow wat een bucht niet te geloven.

paarsbloed

Legacy Member
fireflymr zei:
Misschien moeten jullie zelf ietsje minder blind zijn en niet meer dan 50% van mijn post negeren...

Let op, ik vind milk inc ook maar slecht hoor, verre van mijn genre en die zijn gewoon rotslecht. Maar je kan toch niet ontkennen dat ze in Belgie erg succesrijk zijn, hun optredens in het sportpaleis zijn telkens uitverkocht en hun platen verkopen als zoete broodjes. Als het van mij af hing verkochten ze geen enkele plaat maar het kan mij echt amper iets schelen hoor dat die op werchter staan, wil je ze niet horen, ga dan gewoon niet zien, al die heisa voor niets.

fireflymr

Legacy Member
paarsbloed zei:
Let op, ik vind milk inc ook maar slecht hoor, verre van mijn genre en die zijn gewoon rotslecht. Maar je kan toch niet ontkennen dat ze in Belgie erg succesrijk zijn, hun optredens in het sportpaleis zijn telkens uitverkocht en hun platen verkopen als zoete broodjes. Als het van mij af hing verkochten ze geen enkele plaat maar het kan mij echt amper iets schelen hoor dat die op werchter staan, wil je ze niet horen, ga dan gewoon niet zien, al die heisa voor niets.

Succesrijk in België... Tja :unsure:
Ik vind het gewoon de illustratie van de verloedering van Rock Werchter. Nu ja, dat is dan maar zo en dus wordt het weer Pukkelpop dit jaar...
Maar Metallica en Milc Inc op dezelfde affiche zetten, man toch :rofl:

Sir.Killalot

Legacy Member
fireflymr zei:
Succesrijk in België... Tja :unsure:
Ik vind het gewoon de illustratie van de verloedering van Rock Werchter. Nu ja, dat is dan maar zo en dus wordt het weer Pukkelpop dit jaar...
Maar Metallica en Milc Inc op dezelfde affiche zetten, man toch :rofl:

Ja kerel, ik snap ook niet waarom die mannen zo veel succes hebben, maar ze zijn nu eenmaal 1 van de meest succesvolle groepen hier. (Op dezelfde wiki-page zag ik dat K3 zowel Milk Inc als dEUS ver achter zich laat qua verkoopcijfers, misschien volgend jaar reunie concert als afsluiter op Werchter? :p)

En verloedering van Rock Werchter.. nja, ik vind de affiche er al met de jaren op minder op worden :p En ik vond deus als afsluiter op de main erger dan milk inc in de marquee :unsure:. Metallica en Milk Inc op dezelfde affiche, het is een vreemde combinatie, maar het is nu niet bepaald de eerste keer dat er zo een combinaties zijn op Werchter eh. Het is nu eenmaal al lang geen "Rock" Werchter meer..

dOmme zEbra

Legacy Member
Waar iedereen zich toch druk om maakt... ik vind Milk Inc ook bagger, maar who cares dat ze op Werchter staan? Werchter is al lang geen "rock" festival meer en staat bekend als een mainstream muziek festival. Als ge dat nog ni door had: wake up!

Dinsdagland

Legacy Member
Iemand die 2 combi-tickets + camping kan regelen? :(

Ben op vakantie geweest en ging door tijdgebrek tickets na de reis bestellen, maarja...

Of andere alternatieve oplossingen?

Alcoholic Punk

Legacy Member
Ik snap het gezeik rond Milk Inc niet.
Werchter gangers kijk eens in de spiegel en besef dat je dit enkel aan jezelf te danken hebt. 3/4 van wat op werchter staat is allang niet meer alternatief maar mainstream (als je denkt dat stubru alternatief is ben je gewoon naief).

Helft van de werchter gangers zie je wekelijks op de locale boerefuif.

Sorry maar dan moet je niet lopen klagen dat een act als milk inc naar werchter komt.

grinshu

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Ik snap het gezeik rond Milk Inc niet.
Werchter gangers kijk eens in de spiegel en besef dat je dit enkel aan jezelf te danken hebt. 3/4 van wat op werchter staat is allang niet meer alternatief maar mainstream (als je denkt dat stubru alternatief is ben je gewoon naief).

Helft van de werchter gangers zie je wekelijks op de locale boerefuif.

Sorry maar dan moet je niet lopen klagen dat een act als milk inc naar werchter komt.

veel waarheid in uw post :p

Studio brussel is geen haar beter dan al de andere zenders, altijd hetzelfde gezeik, elke keer dezelfde nrs. Na 2 dagen naar stubru luisteren heb je gwn alles gehoord
Hopelijk gaat werchter toch nog voor een stuk authentiek blijven, hoewel het minder en minder wordt

Enfin, der staan langs ne kant wel redelijk wa namen op die'k wil zien maar milk inc is gewoon verkeerd

cassie821

Legacy Member
Ik wil ne vriendin van me op de wachtlijst zetten voor een combi ticket maar dit lukt niet . Iemand een oplossing?

BleKKie

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Ik snap het gezeik rond Milk Inc niet.
Werchter gangers kijk eens in de spiegel en besef dat je dit enkel aan jezelf te danken hebt. 3/4 van wat op werchter staat is allang niet meer alternatief maar mainstream (als je denkt dat stubru alternatief is ben je gewoon naief).

Helft van de werchter gangers zie je wekelijks op de locale boerefuif.

Sorry maar dan moet je niet lopen klagen dat een act als milk inc naar werchter komt.

true

Al blijft stubru nog altijd stukken beter dan mnm, q-music, ... qua muziek imo.

paarsbloed

Legacy Member
cassie821 zei:
Ik wil ne vriendin van me op de wachtlijst zetten voor een combi ticket maar dit lukt niet . Iemand een oplossing?

Das al veel te laat, die wachtlijst staat al bijna 2 weken erop, nu nog registreren is nutteloos. Ik sta der alleszins op na dag 1.

RaGeR

Legacy Member
Alternatief is de nieuwe mainstream imo. Ik heb nog niet de klagen over StuBru. Maar ik luister dan ook wel max 1u. naar de radio als ik in de auto zit. Dan is de kans klein dat ge veel hetzelfde hoort.

Bertold

Legacy Member
Studio brussel is al even commercieel als al die andere radiozenders ze hebben alleen een ander doelpubliek en genre ...


Lang leve zelf muziek opleggen en internet-radio :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan