Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Ongelooflijk hoe mensen zomaar over zich laten lopen als't gaat over een festival waar ge vroeger écht trots kon op zijn dat nu helemaal verziekt wordt.

Bertold

Legacy Member
Berter zei:
Ongelooflijk hoe mensen zomaar over zich laten lopen als't gaat over een festival waar ge vroeger écht trots kon op zijn dat nu helemaal verziekt wordt.

lol wa gaat gij doen? u gaan vastketenen aan den ingang om het grote onheil tegen te gaan :lol:

ByT3 Me

Legacy Member
Laurent Garnier is toch ook ooit afsluiter geweest van Werchter, dus waarom zou Milk inc dat niet kunnen zijn.
En zeggen dat ze commercieel zijn? Metalica is zeker geene commerciele boel? De tijd van het alternatieve op Rock Werchter is al jaren gedaan. Dan kan je beter naar Dour gaan voor het wat underground/alternatieve. Rock Werchter is al jaren een commerciele bedoening.

Skyscraper

Legacy Member
ByT3 Me zei:
Laurent Garnier is toch ook ooit afsluiter geweest van Werchter, dus waarom zou Milk inc dat niet kunnen zijn.
En zeggen dat ze commercieel zijn? Metalica is zeker geene commerciele boel? De tijd van het alternatieve op Rock Werchter is al jaren gedaan. Dan kan je beter naar Dour gaan voor het wat underground/alternatieve. Rock Werchter is al jaren een commerciele bedoening.

Dus laurent garnier = milk inc.
Ok ..
Tuurlijk is werchter niet meer wat 't is, metaLLica vindk ook maar flauw na al die tijd. Maar geef toe, 't verschil met Milk Inc. is nu toch wel zeer belachelijk. 's gwn 'n grap.

& @ bt belgium, 't is goed jong.. zoek maar de extremen op..

Bertold

Legacy Member
nja tuurlijk wast niet letterlijk op te vatten maar wat kunt ge der tegen doen?

Zo iets 'boycotten' ofzo is onmogelijk gezien alle kaarten al zogoed als verkocht waren toen het bekend werd gemaakt..

Kzie niet echt in hoe dit 'over zich laten lopen' is ...?

Skyscraper

Legacy Member
Mja is idd niks aan te doen, maar 'k vind dat er wel wat meer mensen hun mond mogen opentrekken.. & als er iemand commentaar op heeft springen er direct tientallen werchterfanboys..
Door niks te laten merken gaat het zéker niet in de betere richting uitgaan éh, in tegendeel..

Sir.Killalot

Legacy Member
Milk Inc is nu eenmaal een grote naam, of je er nu van houdt of niet. En Werchter is al lang geen puur Rock festival meer.
Het is niet mijn genre muziek, maar Milk Inc zal wel ambiance maken. In tegenstelling tot deus waar half de wei bij in slaap lag.

*Takes cover for the Barmanboys*

Fré_

Legacy Member
haha zo'n drama :rofl:

milk inc + een stuk in u kloten = feest, of ge nu voor of tegen hun zijt

Skyscraper

Legacy Member
Deus is idd geen headliner, maar 't is wel rock éh.. komaan weeral zo'n prachtige vergelijking! Fantastisch.
& een grote naan milk inc? Hah.. bij margi's van 16 misschien ja.

Sir.Killalot

Legacy Member
Berter zei:
Deus is idd geen headliner, maar 't is wel rock éh.. komaan weeral zo'n prachtige vergelijking! Fantastisch.
& een grote naan milk inc? Hah.. bij margi's van 16 misschien ja.


Of ge het tof vind of niet, als deus een bekende (internationale) groep is, is Milk Inc dat zeker ook..Dat belachelijke gedoe daarover altijd.
Werchter is al lang geen rock-festival meer.. Het is niet omdat deus rock is dat het daarom beter is. Ik vind beide groepen sucken, maar ook al ben ik een "rocker" ga ik nog liever naar Milk Inc dan deus. Deus vorig jaar was gewoon slecht, zeker als afsluiter..
Vandaar mijn vergelijking, als een groep als deus mag afsluiten op de main stage, dan mag een groep als milk inc ook afsluiten in de marquee.

asmo

Legacy Member
ByT3 Me zei:
Laurent Garnier is toch ook ooit afsluiter geweest van Werchter, dus waarom zou Milk inc dat niet kunnen zijn.
En zeggen dat ze commercieel zijn? Metalica is zeker geene commerciele boel? De tijd van het alternatieve op Rock Werchter is al jaren gedaan. Dan kan je beter naar Dour gaan voor het wat underground/alternatieve. Rock Werchter is al jaren een commerciele bedoening.
Wat een belediging voor Laurent Garnier om met zo'n prutsers als Regi vergeleken te worden:s

Spectre

Legacy Member
Regi kan best ook nog een pot draaien hoor, nu niet om te vergelijken met Laurent Garnier maar toch. Zijn platenkeuze is wel iets anders :p

Ik snap gewoon het probleem niet met Milk Inc dat op die affiche staat. "Werchter is een rockfestival" Haal Boys Noize, 2manyDJ's, Lady GaGa en weet ik veel wie nog er dan ook maar uit. Metallica moest ik al zeker niet zien dus ik ben blij dat Milk Inc. afsluit in de Marquee. Gaat nog een dik feestje worden ^^

dOmme zEbra

Legacy Member
zijn er eigenlijk nog tickets voor zondag? want via de site kan ik er geen meer bestellen, maar er staat wel nergens dat het uitverkocht is (enkel als je wil betalen "onbeschikbaar")

Utred

Legacy Member
Spectre zei:
Ik snap gewoon het probleem niet met Milk Inc dat op die affiche staat. "Werchter is een rockfestival" Haal Boys Noize, 2manyDJ's, Lady GaGa en weet ik veel wie nog er dan ook maar uit.

Ik zou niet liever willen.

Bertold

Legacy Member
Ik zou het ook niet erg vinden eerlijk gezegd als er in de plaats goede rocknamen komen :p

Spectre

Legacy Member
van mij mogen al die onbekende rocknamen en die metalcrap ook uit eh. Gewoon omdat ik daar geen ruk om geef en mijn combi daar ook niet voor gekocht heb. Maar ik ga daar toch ook geen zielig facebook groepke voor gaan maken?

tomh

Legacy Member
de facebook group liet natuurlijk niet lang op zich wachten.
Connexion | Facebook

wss staat den helft ervan op werchter, de laatste avond, in de marquee, op de eerste rij, met de handjes in de lucht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan