Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Kheb de laatste dagen bij enkele vrienden geruchten horen vallen dat er begin mei weer tickets vrijkomen?

shiftyke

Legacy Member
paarsbloed zei:
Kheb de laatste dagen bij enkele vrienden geruchten horen vallen dat er begin mei weer tickets vrijkomen?

waarschijnlijk wel, een stuk of 1000 nog

cassie821

Legacy Member
Er zijn terug combitickets aanwezig via goformusic
En de actie voor gratis ontbijten via de cera is van start gegaan !

robbie7

Legacy Member
Hm ik zie het niet meteen staan op goformusic van de combi tickets? Vriend heeft er nog één nodig dus tzou wel handig zijn :/

paarsbloed

Legacy Member
Ik denk dat het niet waar is hoor. Normaal krijgen mensen od wachtlijst voorrang op de tickets die vrijkomen. En ik sta er al van dag 1 op en heb nog steeds niets gehoord.

edraket

Legacy Member
Vorige week heb ik mail gekregen van de wachtlijst, dat er terug tickets waren vrijgekomen. Heb zeker 300 keer moeten bellen, maar dan toch binnengeraakt. Heb mijn ticket nu

Bertold

Legacy Member
Nog n maand en een beetje :love: om der weer wa leven in te blazen:
wat gaat ge allemaal gaan zien ?
Donderdag: Eagles of death metal , fleet foxes , laurent garnier, oasis & the prodigy
Vrijdag: white, lies, M. ward , the streets, arsenal , coldplay
Zaterdag: Limp Bizkit, Franz ferdinand, nick cave, kings of leon & 2manydjs
Zondag: The hickey underworld, seasick steve, the mars volta, the script , Ghinzu, Royksopp & metallica

shiftyke

Legacy Member
Eagles of DM, Placebo, Oasis
Amy McDonald :p, Bloc Party, Arsenal
Nick Cave, Kings Of Leon, Boys Noize (in de voormiddag moet ik over huis :()
De Jeugd Van Tegenwoordig, The Mars Volta, Black Eyed Peas, NiN of Royksopp (moeilijke keuze) en Metallica

Lucky-6

Legacy Member
Allez jongens, als ik moest kiezen tussen Franz Ferdinand en Mogwai dan weet ik wel wat te kiezen hoor.

Bertold

Legacy Member
heb Mogwai jaar of 2 geleden gezien in de marquee en was echt mn ding niet :) FF daarentegen is een van mn favoriete bands dus voor mij ook geen moeilijke keuze :)

Kid_C

Legacy Member
shiftyke zei:
Eagles of DM, Placebo, Oasis
Amy McDonald :p, Bloc Party, Arsenal
Nick Cave, Kings Of Leon, Boys Noize (in de voormiddag moet ik over huis :()
De Jeugd Van Tegenwoordig, The Mars Volta, Black Eyed Peas, NiN of Royksopp (moeilijke keuze) en Metallica

Ik zou voor NIN gaan, het is hun laatste tour en live zijn die toch wel erg zot.

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Ik zou voor NIN gaan, het is hun laatste tour en live zijn die toch wel erg zot.

mja maar NIN heb ik al zoveel keer gezien en Royksopp is ook één van mijn favo's, het al kop of munt worden :p

felixdraait

Legacy Member
ik doe 4 dagen camping vandejaar.

was te laat voor de combi's en €75 voor de Eagles en Tiga te zien vind'k er beetje over.

maja soit, ik zit zoiezo het grootste deel van 't festival op de camping als't goe weer is. als't slecht weer is zal'k wel vroeger thuis zijn.

robbie7

Legacy Member
Eagles of DM, Placebo, Pendulum, Oasis, The Prodigy
White Lies, Bloc Party, Arsenal, Coldplay
Limp Bizkit, Franz Ferdinand, Kings of Leon, Boys Noize
Mastodon, Seasick Steve, The Mars Volta, Nine Inch Nails, Metallica
:love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan