Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

²bt belgium zei:Canvas lijkt mij de enige zender die in staat is hier iets deftigs van te maken![]()
tomhuveners zei:wanneer is dat live? bepaalde uren? ik wil coldplay zien.![]()
shiftyke zei:ik ben vergeten welke maar een waalse zender heeft vaak volledige optredens uitgezonden, zelf van bekende groepen![]()
felixdraait zei:ik doe 4 dagen camping vandejaar.
was te laat voor de combi's en €75 voor de Eagles en Tiga te zien vind'k er beetje over.
maja soit, ik zit zoiezo het grootste deel van 't festival op de camping als't goe weer is. als't slecht weer is zal'k wel vroeger thuis zijn.
cassie821 zei:La Deux fzo?
Kid_C zei:Dat is ieder jaar zo, maar meestal zijn dat beelden die belgacom ook heeft.
. Daar zie je echt niets van die optredens, alleen maar bullshit en reclame.Reflectus zei:Bumping topic.
T'is ier verdacht stil
Iemand trouwens al 2manydjs live gezien?
Ik neem 2 maten van me mee die niet zo begaan zijn in de elektro/dance wereld en ktwijfel eraan ze mee te sleuren naar boyz noise of de hierboven vernoemde...

shiftyke zei:ik heb beide al meerdere malen gezien en BN stak er toch elke maal boven uit hoor, 2mdj draait gevarieerder, zo af en toe eens wa rock of zelfs een metal nummerke durven ze wel![]()
