Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Ik hoop dat Trent toestemming geeft om het concert integraal uit te zenden. :unsure:

Bertold

Legacy Member
Rockwerchter Live op zondag tussen 21u30 en 0u30 ???
dus ofwel metallica ofwel Milk inc uitzenden :D


Nee serieus, fantastisch initiatief , Canvas lijkt mij de enige zender die in staat is hier iets deftigs van te maken :bow:

felixdraait

Legacy Member
Awesome, kijk er al naar uit om dat achteraf allemaal te bekijken en op DVD te zetten :)

't Is iets dat er eigenlijk al lang had moeten zijn toch, he?

bt belgium zei:
Canvas lijkt mij de enige zender die in staat is hier iets deftigs van te maken :bow:
²

Laat TMF of JIM dat doen en je hebt geen concertverslag maar een hoop zever met hier en daar een stukje livemuziek tussen.

El_L4mor

Legacy Member
mooie zet om het imago van rock werchter ook wat op te poetsen!

(de rechten aan canvas ipv tmf te verkopen bedoel ik dan he)

cassie821

Legacy Member
Maar gaat belgacom niet een paar concerten live uitzenden via hun stream vorig jaar was dat ook zo? Ik denk wel niet dat coldplay dat zou doen vorig jaar wou ik radiohead zien ook via de stream en ze weigerden

shiftyke

Legacy Member
ik ben vergeten welke maar een waalse zender heeft vaak volledige optredens uitgezonden, zelf van bekende groepen :p

mach1en

Legacy Member
felixdraait zei:
ik doe 4 dagen camping vandejaar.

was te laat voor de combi's en €75 voor de Eagles en Tiga te zien vind'k er beetje over.

maja soit, ik zit zoiezo het grootste deel van 't festival op de camping als't goe weer is. als't slecht weer is zal'k wel vroeger thuis zijn.

khad ook nog overwogen met wa maten om gewoon 4 dagen camping te doen, en mss 1 dag festival ..

maar dan toch maar niet =).

mach1en

Legacy Member
Kid_C zei:
Dat is ieder jaar zo, maar meestal zijn dat beelden die belgacom ook heeft.

Tis toch beter dan op tmf/jim :). Daar zie je echt niets van die optredens, alleen maar bullshit en reclame.

Reflectus

Legacy Member
Bumping topic.
T'is ier verdacht stil :o
Iemand trouwens al 2manydjs live gezien?
Ik neem 2 maten van me mee die niet zo begaan zijn in de elektro/dance wereld en ktwijfel eraan ze mee te sleuren naar boyz noise of de hierboven vernoemde...

Kid_C

Legacy Member
Je gaat meer succes oogsten met 2manydj's dan met Boys Noize (denk ik). Ze zijn beide wel toegankelijk voor een heel groot publiek, dat kan weinig problemen vormen. :p

felixdraait

Legacy Member
2manydj's dan, gebruiken veel meer directe non-electro invloeden dan boys noize.

draaien de laatste tijd wel altijd dezelfde set heb ik gehoord...

shiftyke

Legacy Member
Reflectus zei:
Bumping topic.
T'is ier verdacht stil :o
Iemand trouwens al 2manydjs live gezien?
Ik neem 2 maten van me mee die niet zo begaan zijn in de elektro/dance wereld en ktwijfel eraan ze mee te sleuren naar boyz noise of de hierboven vernoemde...

ik heb beide al meerdere malen gezien en BN stak er toch elke maal boven uit hoor, 2mdj draait gevarieerder, zo af en toe eens wa rock of zelfs een metal nummerke durven ze wel :D

mach1en

Legacy Member
shiftyke zei:
ik heb beide al meerdere malen gezien en BN stak er toch elke maal boven uit hoor, 2mdj draait gevarieerder, zo af en toe eens wa rock of zelfs een metal nummerke durven ze wel :D

ik heb boys noize ook al een keer of 3 live gezien, 2 keer keiharde suckage.
Juist op polsslag vorig jaar wast ie goed.

en 2manydj's is nog cva ze :)

Kid_C

Legacy Member
Ooit es gezien op I Love Techno, vlak voor Justice, was toen wel deftig. Maar ik ben die hele elektrotrashsound (en alles daarrond) zó beu. :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan