Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
B0, as usual :love:

Das zalig zo aan die berg, daar 's middags opzitten en uw bokes opeten :p

Reflectus

Legacy Member
bt belgium zei:
Hoe minder elektro hoe beter :p (N/o hoor)

Verdomme! :p
Nee kbegrijp je maar al te goed, ik moest ook niets hebben van elektro een jaartje geleden.

OT: nog 31 dagjes! :d

felixdraait

Legacy Member
Reflectus zei:
Verdomme! :p
Nee kbegrijp je maar al te goed, ik moest ook niets hebben van elektro een jaartje geleden.

OT: nog 31 dagjes! :d

Dan denk ik dat je hem net niét begrijpt...

Bertold

Legacy Member
felixdraait zei:
Dan denk ik dat je hem net niét begrijpt...

Blijkbaar :crazy: nu ben ik niet meer mee :p

Tis niet alsof datk elektro binnen een jaar wel goed ga vinden ofzo :p kben het gewoon helemaal beu gehoord

Reflectus

Legacy Member
bt belgium zei:
Blijkbaar :crazy: nu ben ik niet meer mee :p

Tis niet alsof datk elektro binnen een jaar wel goed ga vinden ofzo :p kben het gewoon helemaal beu gehoord

Wel ja, ik begrijp je maar al te goed dat elektro je niets zegt.
Vorig jaar kon elektro me ook helemaal niet boeien.

Ochja, laat maar, feit is: 31 days to go!

felixdraait

Legacy Member
Wat ik wou zeggen: Reflectus behoort tot de groep die elektro beginnen goed vinden is eens het enorm mainstream geworden is (vorig jaar, twee jaar geleden). Jij bent het beugehoord, waardoor ik dacht dat je bij de groep zat die elektro al goed vond nog voor -of all people- Britney Spears elektrotracks maakte...

p0rkiej

Legacy Member
Iemand tips om drank binnen te smokkelen? :) Kwil men verdiende centjes ni neerleggen voor dure pinten in bekers ...

Kid_C

Legacy Member
Zolang ze niet fouilleren kan je met gemak een fles drank in je broekspijp steken.

Oli4V

Legacy Member
Kid_C zei:
Zolang ze niet fouilleren kan je met gemak een fles drank in je broekspijp steken.

vorig jaar mochten wijnzakken wel eh ;)

nja, ik ga der ni veel aan hebben, khem geen ticket

Bertold

Legacy Member
trukje da we al enkele jaren me succes toepassen (vergt wel enige voorbereiding)

Van die kartonnen waar fruitsap inzit normaal gezien (brikkartons) helemaal leeg (duh) de bodem uitsnijden, kunnen zo'n 2 à 3 blikken bier in. Ge steekt dit in u rugzak en als ge aan de check passeert schoon u rugzak al open hebben dan controleren ze minder fel en dan krijgt ge dat normaal binnen :)

shiftyke

Legacy Member
bt belgium zei:
trukje da we al enkele jaren me succes toepassen (vergt wel enige voorbereiding)

Van die kartonnen waar fruitsap inzit normaal gezien (brikkartons) helemaal leeg (duh) de bodem uitsnijden, kunnen zo'n 2 à 3 blikken bier in. Ge steekt dit in u rugzak en als ge aan de check passeert schoon u rugzak al open hebben dan controleren ze minder fel en dan krijgt ge dat normaal binnen :)

zo smokkelen wij MASSAAL bier binnen op de dour camping, afkomen met gelijk 5 kartons van 12 brikken :')

Reflectus

Legacy Member
felixdraait zei:
Wat ik wou zeggen: Reflectus behoort tot de groep die elektro beginnen goed vinden is eens het enorm mainstream geworden is (vorig jaar, twee jaar geleden). Jij bent het beugehoord, waardoor ik dacht dat je bij de groep zat die elektro al goed vond nog voor -of all people- Britney Spears elektrotracks maakte...

Voor alle duidelijkheid wil ik wel niet zeggen dat ik luister naar elektromuziek à la Britney Spears he.
Maar je hebt wel een punt.

felixdraait

Legacy Member
Reflectus zei:
Voor alle duidelijkheid wil ik wel niet zeggen dat ik luister naar elektromuziek à la Britney Spears he.
Maar je hebt wel een punt.

Neenee, maar elektro is zo mainstream geworden dat zelfs La Spears serieuze elektro-invloeden gebruikt, dat is alles.

Ik bedoel daar ook niks slechts mee, hoor. Alleen dat dat nogal een andere state of mind is.

Soit, terug on topic! :crazy: B0 of B1 bij ons.

Deadangel

Legacy Member
Ik heb als enigste van de groep waar 'k mee mee ga een combi kunnen fixen, de rest hebben allemaal verschillende dagtickets =')

Haha :)

Reflectus

Legacy Member
Deadangel zei:
Ik heb als enigste van de groep waar 'k mee mee ga een combi kunnen fixen, de rest hebben allemaal verschillende dagtickets =')

Haha :)

Amai, sommigen hebben toch wel erg veel over voor alle dagen naar RW te gaan! Met 4 dagtickets kom je toch bijna het dubbel uit dan de gewone prijs? :o

Lucky you than :p

Denk dat bij mij B2 zal zijn, heb er al ene in de vriendenkring die zo'n e-ticket eeft gekocht en vaste camping moest kiezen dus.

shiftyke

Legacy Member
ik heb vorig jaar in een zotte buj ook 2 dagtickets gekocht, alé eigelijk ging ik maar 1 dag en ik wou niet naar huis :D

Placebo was wel knallen op pinkpop dat belooft !!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan