Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bt belgium zei:Hoe minder elektro hoe beter(N/o hoor)

Reflectus zei:Verdomme!
Nee kbegrijp je maar al te goed, ik moest ook niets hebben van elektro een jaartje geleden.
OT: nog 31 dagjes! :d
felixdraait zei:Dan denk ik dat je hem net niét begrijpt...
nu ben ik niet meer mee 
kben het gewoon helemaal beu gehoordbt belgium zei:Blijkbaarnu ben ik niet meer mee
Tis niet alsof datk elektro binnen een jaar wel goed ga vinden ofzokben het gewoon helemaal beu gehoord
Kid_C zei:Zolang ze niet fouilleren kan je met gemak een fles drank in je broekspijp steken.


bt belgium zei:trukje da we al enkele jaren me succes toepassen (vergt wel enige voorbereiding)
Van die kartonnen waar fruitsap inzit normaal gezien (brikkartons) helemaal leeg (duh) de bodem uitsnijden, kunnen zo'n 2 à 3 blikken bier in. Ge steekt dit in u rugzak en als ge aan de check passeert schoon u rugzak al open hebben dan controleren ze minder fel en dan krijgt ge dat normaal binnen![]()
felixdraait zei:Wat ik wou zeggen: Reflectus behoort tot de groep die elektro beginnen goed vinden is eens het enorm mainstream geworden is (vorig jaar, twee jaar geleden). Jij bent het beugehoord, waardoor ik dacht dat je bij de groep zat die elektro al goed vond nog voor -of all people- Britney Spears elektrotracks maakte...
Reflectus zei:Voor alle duidelijkheid wil ik wel niet zeggen dat ik luister naar elektromuziek à la Britney Spears he.
Maar je hebt wel een punt.
B0 of B1 bij ons.Deadangel zei:Ik heb als enigste van de groep waar 'k mee mee ga een combi kunnen fixen, de rest hebben allemaal verschillende dagtickets =')
Haha![]()

