de hamster
Legacy Member
Een ander vraagske
ik ga met twee meisjes van een jaar of 18 die weliswaar de sfeer willen, maar ook graag wat zouden slapen en nie om de 5 voeten geambeteerd willen worden door gasten die op zatte vrijersvoeten lopen. Welke camping is op dat vlak nog het meest aan te raden? de rustigste snachts op da vlak?
ik ga met twee meisjes van een jaar of 18 die weliswaar de sfeer willen, maar ook graag wat zouden slapen en nie om de 5 voeten geambeteerd willen worden door gasten die op zatte vrijersvoeten lopen. Welke camping is op dat vlak nog het meest aan te raden? de rustigste snachts op da vlak?




