Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
Een ander vraagske

ik ga met twee meisjes van een jaar of 18 die weliswaar de sfeer willen, maar ook graag wat zouden slapen en nie om de 5 voeten geambeteerd willen worden door gasten die op zatte vrijersvoeten lopen. Welke camping is op dat vlak nog het meest aan te raden? de rustigste snachts op da vlak?

Spectre

Legacy Member
Ik ga ook één van die campings nemen dan. Heb geen zin om dwaas volk tegen te komen 's nachts als ik probeer te slapen.

Kid_C

Legacy Member
Vorige keer lag ik op A4 en dat was daar echt rustig, heb gemerkt dat B2 en C2 ook rustig zijn. Ze liggen natuurlijk wat verder van de weide... Denk dat het kwartier stappen is.

Bertold

Legacy Member
straathond zei:
Een ander vraagske

ik ga met twee meisjes van een jaar of 18 die weliswaar de sfeer willen, maar ook graag wat zouden slapen en nie om de 5 voeten geambeteerd willen worden door gasten die op zatte vrijersvoeten lopen. Welke camping is op dat vlak nog het meest aan te raden? de rustigste snachts op da vlak?

B2!

L0k1-

Legacy Member
straathond zei:
Een ander vraagske

ik ga met twee meisjes van een jaar of 18 die weliswaar de sfeer willen, maar ook graag wat zouden slapen en nie om de 5 voeten geambeteerd willen worden door gasten die op zatte vrijersvoeten lopen. Welke camping is op dat vlak nog het meest aan te raden? de rustigste snachts op da vlak?

kzat op B1 en was vrij rustig. was ook nog een afterparty die tot 3 uur duurde, maar nooit echt een ramp. Nuja behalve de laatste dag, begonnen enkele spanjaarden boel te zoeken omdat de bar gesloten werd :unsure:

bt belgium zei:
trukje da we al enkele jaren me succes toepassen (vergt wel enige voorbereiding)

Van die kartonnen waar fruitsap inzit normaal gezien (brikkartons) helemaal leeg (duh) de bodem uitsnijden, kunnen zo'n 2 à 3 blikken bier in. Ge steekt dit in u rugzak en als ge aan de check passeert schoon u rugzak al open hebben dan controleren ze minder fel en dan krijgt ge dat normaal binnen :)

Moet beetje geluk hebben. regelmatig zag ik mensen van security aan de brikken rieken en mochten de mensen hun drank gaan wegsmijten :)

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
A1, maar dan mag je daar al klaarstaan om 6u 's morgens. :p

vorig jaar om 1 uur aangekomen er was nog een zee van ruimte hoor, ok je moest al naar achteraan de kamping maar soit ;)

shiftyke

Legacy Member
WolCoM zei:
En hoelang tijd hebde zo voor die B0?

Wij zijn 3 jaar terug om 3-4u aangekomen en wij lagen letterlijk in het verste puntje van die camping, maar wat een plekje :love:

speardude

Legacy Member
Ik zit altijd op C2,ik zou niet weten hoe het op andere kampings is...ma dit jaar ga ik niet,op die kamping hebben ze wel al altijd mene frigobox gepikt of over den draad gesmeten.

CP-RB2H

Legacy Member
Vorig jaar nog op A1 gelegen. Echt toffe camping, zitten ook veel buitenlanders. Wel veel zatte mensen ook, maar dat vind ik eerder erbij horen. Veel gezellige nachten gehad daar!

shiftyke

Legacy Member
Pilatus zei:
iemand tips om bier koud te krijgen/houden? ^^

vuilzak met water vullen, maar dan moete wa sjans hebben da ge ne zak hebt zonder gaten :p

Trouwens van warm bier worde ook zat :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan