Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
Dat doet me er aan denken. Weet er iemand nog dingen die interessant zijn om mee te pakken?

Kid_C

Legacy Member
Toiletpapier, motilium/imodium, ticket, stoeltje (altijd handig), plastic zakken.

Zeker het nut van die zakken niet onderschatten. Stel dat het 4 dagen keihard regent, die plastiek zakken rond je voeten steken en dan in je schoen..

Pilatus

Legacy Member
amai, ik had vorig jaar op pukkelpop zo 2 grote doorzichtige plastiek zakken mee en
toen we aan het wachten waren voor op de camping te gaan begon het ineens te stortregenen, snel over mijn rugzak en over mezelf, blij dat ik die had :D de rest mee hun klein kawéke ai ai ai

mach1en

Legacy Member
Kid_C zei:
Toiletpapier, motilium/imodium, ticket, stoeltje (altijd handig), plastic zakken.

Zeker het nut van die zakken niet onderschatten. Stel dat het 4 dagen keihard regent, die plastiek zakken rond je voeten steken en dan in je schoen..

Ja want anders krijg je een "Trenchfoot". :ironic:

:p

fearofthedark

Legacy Member
heb nog 2 campingtickets op overschot wegens omstandigheden

bij intresse, stuurt maar een pmke

shiftyke

Legacy Member
eerste 2 jaar festival hebben wij ons ook tot plastieke zakken moeten wenden, verschrikkelijk! Op zo'n moment benijdt ik mensen die sandalen dragen :(

ponchoke is ook wel handig

Tah_b00nz0r

Legacy Member
plastieke bachen of zakken ftw ze. al ist maar om gewoon al op de weide te kunne gaan zitte/ligge als da smerig zie want ik haat een natte reet :p

Utred

Legacy Member
Vorig jaar begon het te storten tijdens Mika waardoor we bijna heel het optreden van Lenny Kravitz hebben gemist omdat we om nieuwe kleren moesten op de camping. Maar niemand die dat heel erg vond eigenlijk. Mika wist toch goed de sfeer er in te houden tijdens de regen.

shiftyke

Legacy Member
evil_konijn zei:
Vorig jaar begon het te storten tijdens Mika waardoor we bijna heel het optreden van Lenny Kravitz hebben gemist omdat we om nieuwe kleren moesten op de camping. Maar niemand die dat heel erg vond eigenlijk. Mika wist toch goed de sfeer er in te houden tijdens de regen.

ik weet nog ik kwam uit de marquee en Mika was daar dat Lollypop liedje aan het zingen en ik had echt zo'n 'wtf' gevoel aangezien ik het nog nooit gehoord had :D

Pfff ik wil NIN ook terug zien, maar Royksopp speelt tegelijk en die heb ik nog niet gezien :(

Kid_C

Legacy Member
shiftyke zei:
Pfff ik wil NIN ook terug zien, maar Royksopp speelt tegelijk en die heb ik nog niet gezien :(

Diep vanbinnen weet je dat je naar NIN moet gaan. Royksopp keert nog terug.. :p

Holocene

Legacy Member
shiftyke zei:
ik weet nog ik kwam uit de marquee en Mika was daar dat Lollypop liedje aan het zingen en ik had echt zo'n 'wtf' gevoel aangezien ik het nog nooit gehoord had :D

Pfff ik wil NIN ook terug zien, maar Royksopp speelt tegelijk en die heb ik nog niet gezien :(

Röyksopp speelt niet hun laatste tour... :P

Kid_C

Legacy Member
shiftyke zei:
omg is het NIN hun laatste tour ? :doh:

Nu wordt de keuze weer moeilijker e :p

Hij zou al gemaakt moeten zijn, ik vind het echt jammer dat ik het ga missen. :sop:

tomh

Legacy Member
vorig jaar zagen we iedereen naar zo ne stand lopen, wij achterna, bleek da ge daar zo ne regenponcho kreeg
*win

:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan