Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
best zo met dikke plakband samenbinden ofzo? en ik wil ze in eerste instantie liefst ni late staan 
paarsbloed zei:Toch gewoon terug opplooien en wegsteken?
Als ze volledig openstaat gaje ze niet in uwen auto krijge ze![]()
het zicht alleen al

Megasnel uitverkocht? Komaan zeg, men heeft elk jaar voldoende tijd om tickets aan te kopen. Het ligt alleen maar aan jezelf als je geen tickets hebt.hanne191 zei:Ik wil heel graag gaan naar rock werchter maar de tickets waren megasnel uitverkocht en heb er dus geen meer kunnen vinden. Heb nog kans om eventueel toch te gaan… Help me aub door naar volgende link te gaan en te stemmen!! Wil je laten weten als je gestemt hebt?
*link deleted*
Alvast bedankt!
Hanne
Beweren dat tickets "megasnel" uitverkocht waren is niet correct. Punt.Voodooghost zei:Tuurlijk was ze te laat, maakt toch niet uit, klik gewoon effe op de link en stem![]()
hanne191 zei:Ik wil heel graag gaan naar rock werchter maar de tickets waren megasnel uitverkocht en heb er dus geen meer kunnen vinden. Heb nog kans om eventueel toch te gaan… Help me aub door naar volgende link te gaan en te stemmen!! Wil je laten weten als je gestemt hebt?
*link deleted*
Alvast bedankt!
Hanne

garfield007 zei:kem ook een combiticket kunnen bemachtigen voor een normale prijs na 2 maand intensief zoeken
aleja, kmoen er nog achter rijden en kem er dan 1 op overschot omda hy ze nie apart kwijt wou, maar kzal er toch zyn
nu, tis mijn eerste werchter (lees festival) en kvroeg mij af wa het eten zo kost?
En van tent, is da bij jullie een goedkope tent, of ....?
thnx![]()
Pilatus zei:Eten op weide zelf is vrij duur, in die baan voor de weide zijn echt honderden eetkramen waar het wel goedkoper is, maar ge blijft natuurlijk wel iets meer betalen. Ge kunt best ook wat rondkijken want de ene is soms goedkoper als de andere.
Qua tent moet dat niet veel zijn, ikzelf heb zo een tent voor 2-3 personen van 40€ ofzo uit decathlon, dat is meer dan voldoende, let wel op bij regen en modder dat u tent niet lekt ofzo ^^

paarsbloed zei:Jamaja, 40 graden gaat het nu ook weer niet worden he
Gratis water heb ik toch nog nooit gezien, zou wel handig zijn.
