Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Zowiezo een stoelken, da mag echt niet ontbreken. En moest ge het toch vergeten, er staan er daar genoeg :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
en wa is nu de beste manier om een party tent te vervoeren? ik ga met de auto dus das ni zo'n big problem ma da terug naar mijne auto krijgen is wel iets moeilijker voor da allemaal schoon int dooske te steke terug haha :D best zo met dikke plakband samenbinden ofzo? en ik wil ze in eerste instantie liefst ni late staan :p

paarsbloed

Legacy Member
Toch gewoon terug opplooien en wegsteken?

Als ze volledig openstaat gaje ze niet in uwen auto krijge ze :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja kweet ni kzalt best ma vooraf is eerst uitteste hier thuis ma mss zijn er handige tips om da "makkelijker" te dragen ipv in zo'n doos van ne meter lang da slecht draagt ^^

en ja duh tuurlijk ga ik ze terug moeten afbreken eh :p

Naradia

Legacy Member
kem ook een combiticket kunnen bemachtigen voor een normale prijs na 2 maand intensief zoeken
aleja, kmoen er nog achter rijden en kem er dan 1 op overschot omda hy ze nie apart kwijt wou, maar kzal er toch zyn :)

nu, tis mijn eerste werchter (lees festival) en kvroeg mij af wa het eten zo kost?
En van tent, is da bij jullie een goedkope tent, of ....?
thnx :)

hanne191

Legacy Member
Ik wil heel graag gaan naar rock werchter maar de tickets waren megasnel uitverkocht en heb er dus geen meer kunnen vinden. Heb nog kans om eventueel toch te gaan… Help me aub door naar volgende link te gaan en te stemmen!! Wil je laten weten als je gestemt hebt?

*link deleted*

Alvast bedankt!

Hanne

|steven|

Legacy Member
hanne191 zei:
Ik wil heel graag gaan naar rock werchter maar de tickets waren megasnel uitverkocht en heb er dus geen meer kunnen vinden. Heb nog kans om eventueel toch te gaan… Help me aub door naar volgende link te gaan en te stemmen!! Wil je laten weten als je gestemt hebt?

*link deleted*

Alvast bedankt!

Hanne
Megasnel uitverkocht? Komaan zeg, men heeft elk jaar voldoende tijd om tickets aan te kopen. Het ligt alleen maar aan jezelf als je geen tickets hebt.

Voodooghost

Legacy Member
Tuurlijk was ze te laat, maakt toch niet uit, klik gewoon effe op de link en stem :D

|steven|

Legacy Member
Voodooghost zei:
Tuurlijk was ze te laat, maakt toch niet uit, klik gewoon effe op de link en stem :D
Beweren dat tickets "megasnel" uitverkocht waren is niet correct. Punt.

Xylo

Legacy Member
hanne191 zei:
Ik wil heel graag gaan naar rock werchter maar de tickets waren megasnel uitverkocht en heb er dus geen meer kunnen vinden. Heb nog kans om eventueel toch te gaan… Help me aub door naar volgende link te gaan en te stemmen!! Wil je laten weten als je gestemt hebt?

*link deleted*

Alvast bedankt!

Hanne

Maar je foto is helemaal niet funky. :unsure:

Pilatus

Legacy Member
garfield007 zei:
kem ook een combiticket kunnen bemachtigen voor een normale prijs na 2 maand intensief zoeken
aleja, kmoen er nog achter rijden en kem er dan 1 op overschot omda hy ze nie apart kwijt wou, maar kzal er toch zyn :)

nu, tis mijn eerste werchter (lees festival) en kvroeg mij af wa het eten zo kost?
En van tent, is da bij jullie een goedkope tent, of ....?
thnx :)

Eten op weide zelf is vrij duur, in die baan voor de weide zijn echt honderden eetkramen waar het wel goedkoper is, maar ge blijft natuurlijk wel iets meer betalen. Ge kunt best ook wat rondkijken want de ene is soms goedkoper als de andere.

Qua tent moet dat niet veel zijn, ikzelf heb zo een tent voor 2-3 personen van 40€ ofzo uit decathlon, dat is meer dan voldoende, let wel op bij regen en modder dat u tent niet lekt ofzo ^^

Naradia

Legacy Member
Pilatus zei:
Eten op weide zelf is vrij duur, in die baan voor de weide zijn echt honderden eetkramen waar het wel goedkoper is, maar ge blijft natuurlijk wel iets meer betalen. Ge kunt best ook wat rondkijken want de ene is soms goedkoper als de andere.

Qua tent moet dat niet veel zijn, ikzelf heb zo een tent voor 2-3 personen van 40€ ofzo uit decathlon, dat is meer dan voldoende, let wel op bij regen en modder dat u tent niet lekt ofzo ^^

ké, thnx :)

paarsbloed

Legacy Member
Eten is duur. Maar wij aten elke avond gewoon vlak aan onze camping ne pitta. 5 € en redelijk groot, hadden altijd genoeg voor de rest van de avond.
Ik raad u ook aan voor overdag een brik water mee te pakken, zeker als het warm wordt, want anders betaalt ge u blauw aan drank.

paarsbloed

Legacy Member
Jamaja, 40 graden gaat het nu ook weer niet worden he :p

Gratis water heb ik toch nog nooit gezien, zou wel handig zijn.

Xylo

Legacy Member
paarsbloed zei:
Jamaja, 40 graden gaat het nu ook weer niet worden he :p

Gratis water heb ik toch nog nooit gezien, zou wel handig zijn.

Op werchter krijg je dan ook niets gratis, daarom dat het werchter is :D

True of true?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan