Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kerry

Legacy Member
Pilatus zei:
2-3-4-5 juli

Speculaties over namen zullen ver gaan beginnen zeker :')

hoi hoi heeft of weet er iemand nog 2 combi tickets te koop voor rock werchter 2009 ik ben bereid om 200 euro te geven per ticket

ik heb spijtig genoeg elk jaar werchter gemist en nu was ik vast beraden om dit jaar te gaan en nu zijn de tickets uitverkocht!!!! ik ben echt hopeloos op zoek en hoop dat iemand met een goed hartje mij kan / wil helpen
please?????
greatz kerry:cry::cry:

Bartel

Legacy Member
Euhm, kerry. Gelieve hier de thread niet te verzieken met vraag naar tickets...

Ga op zoek op Buy&Sell forum of Kapaza/Ebay ed.

Post deleted, je zal trouwens meer als 200 euro per ticket kwijt zijn imo :)

koebeest

Legacy Member
In wat voor tent slapen jullie eigenlijk? Kheb geen idee in wat voor tent ik ga slapen dermee, iemand foto's van zijn tent of zijn type tent? :D

Lobmans

Legacy Member
Ik ga mij deze week nog zo'n Quechua-tent halen. Geen miserie met opzetten, even opengooien en hij staat recht :p

koebeest

Legacy Member
Lobmans zei:
Ik ga mij deze week nog zo'n Quechua-tent halen. Geen miserie met opzetten, even opengooien en hij staat recht :p


Kunt da uiteraard weer nergens kopen buiten in Brugge fzo. Oost vlaanderen heeft geen winkels :s

Bertold

Legacy Member
Tot dat ge het ook echt moet doen om nog maar te zwijgen van het terug opplooien :p

edit en koebeest: AS adventure en dergelijke hebben zo'n dingen ook!

TeOtWaWkI

Legacy Member
koebeest zei:
Kunt da uiteraard weer nergens kopen buiten in Brugge fzo. Oost vlaanderen heeft geen winkels :s


De mijne hier int stad gekocht en ik woon in oost vlaanderen :)

koebeest

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
De mijne hier int stad gekocht en ik woon in oost vlaanderen :)

Ahbon, ik keek op de official site en die zei enkel in west vlaanderen enzo. Nuja, morgen ofzo es gaan kijken in't stad . Kan er mij iemand een richtprijs voor een 2 persoonstent meegeven (dus zo'n uitwerpbare) maar dan in Euro. Site is in pond.

shiftyke

Legacy Member
Spectre zei:
kga mij ook om zo'n Quechua-tent ergens volgende week.

ik vind dat echt suck tenten ze man, pakken gigantisch veel plek in door hun onhandige vorm en zo kwalitatief zijn ze ook niet echt...

Spectre

Legacy Member
shiftyke zei:
ik vind dat echt suck tenten ze man, pakken gigantisch veel plek in door hun onhandige vorm en zo kwalitatief zijn ze ook niet echt...

tis maar om 2 en 4 dagen met mijn zatte botten in te liggen

Yngwie

Legacy Member
Ik heb mijn een 3tal weken geleden die 2persoonstent gekocht uit den aldi en die staat echt op 15 seconden recht. Die stokken zitten vast aan dat zeil dus ge zet die neer, plooit die 4 hoeken open en trekt dat koordje naar boven tot het vastklikt en u tent staat recht. Ze weegt twee keer niks en en is een pak mobieler dan zo'n grote quechua cirkeltent

Kid_C

Legacy Member
Yngwie zei:
Ik heb mijn een 3tal weken geleden die 2persoonstent gekocht uit den aldi en die staat echt op 15 seconden recht. Die stokken zitten vast aan dat zeil dus ge zet die neer, plooit die 4 hoeken open en trekt dat koordje naar boven tot het vastklikt en u tent staat recht. Ze weegt twee keer niks en en is een pak mobieler dan zo'n grote quechua cirkeltent

Zolang het zeil maar goed spant, dat is het grootste probleem met die tenten.. :p

CP-RB2H

Legacy Member
Lobmans zei:
Ik ga mij deze week nog zo'n Quechua-tent halen. Geen miserie met opzetten, even opengooien en hij staat recht :p

haha vorig jaar was het toen 's maandags stevig aan het waaien. Al die mannen met die Quechua's konden die van hun in de wei daarnaast gaan zoeken...

TeOtWaWkI

Legacy Member
koebeest zei:
Ahbon, ik keek op de official site en die zei enkel in west vlaanderen enzo. Nuja, morgen ofzo es gaan kijken in't stad . Kan er mij iemand een richtprijs voor een 2 persoonstent meegeven (dus zo'n uitwerpbare) maar dan in Euro. Site is in pond.

Ik heb 35 euro betaald voor een 2 persoonstent
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan