Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem15

Legacy Member
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Werchter, 4 dagen op de camping.
Nu heb ik wel genoeg ervaring met kamperen, maar ik heb geen zin om me daar te gaan overladen als een muilezel op een superdrukke festivalcamping.

Daarom de volgende vraag, wat zijn de meest essentiële zaken die je zeker moet meenemen?

Conqie

Legacy Member
ook dit jaar weer van de partij :), hopen dat het terug een all areas bandje is
Al was het maar om de duizend keer propere wc's

shiftyke

Legacy Member
Pilatus zei:
4 dagen niet schijten ftw :D

bwa er gaat niets boven een kakske op zo'n dixieke vermits het proper is :)

noobkillah zei:
Zeg mensen, praktisch vraagske...

Weet er iemand of ge ergens aan ijsblokskes kunt raken in werchter? -_-' hetzij op straat in ne zak of op camping B0...

grtz

meneer wilt ijs in zijn mochito? :crazy:

paarsbloed

Legacy Member
Gewoon kakken in die Dixies. En de laatsten dag alles inhouden en doorbijten, dan komt da ver tot aan uw billen :puke:

Utred

Legacy Member
Op de wei zelf zijn ze meestal nog proper enal. Daar zit ik altijd op mijn gemak. Zorg gewoon dat je nooit op de camping zo een dixie binnengaat. Vorig jaar op B0 zijn er vlak bij mij 3 omver gesmeten.

paarsbloed

Legacy Member
evil_konijn zei:
Op de wei zelf zijn ze meestal nog proper enal. Daar zit ik altijd op mijn gemak. Zorg gewoon dat je nooit, op de camping zo een dixie binnengaat. Vorig jaar op B0 zijn er vlak bij mij 3 omver gesmeten.
op de wei zijn ze idd proper, zelf de laatste dag.
Op B0 ook gaan kakken, geen probleem gehad. Maar goed om te weten :p

TiZon

Legacy Member
evil_konijn zei:
Op de wei zelf zijn ze meestal nog proper enal. Daar zit ik altijd op mijn gemak. Zorg gewoon dat je nooit, op de camping zo een dixie binnengaat. Vorig jaar op B0 zijn er vlak bij mij 3 omver gesmeten.

Ik zat op A3, maar die dingen kreeg ge van u leven niet omver ze, met dikke spankoorden in de grond vastgemaakt...

Utred

Legacy Member
Ik weet niet of die bij ons ook vastzaten, maar ik denk het nie.
Ze hebben ook es een drol uit 1 van die dingen gehaald en hem dan willen doen ontploffen met een deo. Maar hij ontplofte nog en niemand wou er daarna nog aankomen.

Reflectus

Legacy Member
bt belgium zei:
WC's gebruiken op B0 snachts is inderdaad geen goe idee :p

Thanks vo de advice, kga dat dan zo vlug mogelijk vertellen aan de maten die ginder overnachten ^^

L0k1-

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
bwa gewoon paar keer oefenen thuis zoals is gezegd en dan lukt da vlot, vorig jaar op pukkelpop nog knap grietje geholpen die met haar tentje aan 't sukkelen was :P

ik vorig jaar op werchter, spijtig genoeg vertrok ik toen wel juist om bus te halen, maar ze was toch blij en kreeg ne kus op de wang :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik noem da altijd "uitvouwen in 5sec, dichtplooien in 10min" tentjes :D

iemand trouwens ervaring met C2 camping? ligt over de brug rechts.

en 4 dagen ni schijten, wtf man :| vorig jaar heb ik het is 2 dagen volgehouden ma da doe'k nooit meer ze :D

awesome

Legacy Member
shiftyke zei:
meneer wilt ijs in zijn mochito? :crazy:
Meneer zou u graag ijs kunnen aanbieden voor het geval uw hersenen overhitten bij het verwerken van een simpele en duidelijke vraag. :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan