Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WolCoM

Legacy Member
Wij zitten op b2, blijkbaar ook dulle party daar. Wel nog nooit geweest.

de hamster

Legacy Member
Het zou friggin cool zijn als er op Werchter een grote Michael Jackson tribute zou zijn, moet toch te doen zijn.

als ze gewoon het kunnen regelen dat iedereen op de wei de choreografie van Thriller efkes aangeleerd krijgt om dat dan effectief ook met 50.000+ man te doen.....

betere tribute kan ik gewoon niet bedenken.

Weet er trouwens iemand op welke campings er allemaal van die karren met doorspoel wc's staan die gekuist worden? de meiskes blijven maar gruwelen alst om de dixie's gaat :D

shiftyke

Legacy Member
meezingen zou al meer dan voldoende zijn dus bekijk de lyrics maar voor ge vertrekt :D

awesome

Legacy Member
straathond zei:
Weet er trouwens iemand op welke campings er allemaal van die karren met doorspoel wc's staan die gekuist worden? de meiskes blijven maar gruwelen alst om de dixie's gaat :D

B0 zowieso

nTFs

Legacy Member
straathond zei:
Het zou friggin cool zijn als er op Werchter een grote Michael Jackson tribute zou zijn, moet toch te doen zijn.

als ze gewoon het kunnen regelen dat iedereen op de wei de choreografie van Thriller efkes aangeleerd krijgt om dat dan effectief ook met 50.000+ man te doen.....

betere tribute kan ik gewoon niet bedenken.

Of iedereen kan z'n gezicht laten verminken zoals Jackson.
Alle respect voor MJ maar stop aub met dingen te doen die geen steek houden.

shiftyke

Legacy Member
nTFs zei:
Of iedereen kan z'n gezicht laten verminken zoals Jackson.
Alle respect voor MJ maar stop aub met dingen te doen die geen steek houden.

kerel nie te serieus e, bad hair day ofzo :wtf:

wecker

Legacy Member
straathond zei:
Weet er trouwens iemand op welke campings er allemaal van die karren met doorspoel wc's staan die gekuist worden? de meiskes blijven maar gruwelen alst om de dixie's gaat :D

aan die brug staat er al jaren 1 :)

Utred

Legacy Member
captain asshole zei:
Heeft den B0 geen betalende WC-containers meer die constant worden gekuist?
In elk geval, net zoals 4 jaar geleden gaan wij daar terug tussen de boompjes zitten:p

Is er trouwens geen 9lives-meet gepland? :unsure:

Aja juist. Er zijn betaalde deftige WC's ook.

koebeest

Legacy Member
Ok enkele vragen:

1) Waarom mogen drinkbussen niet en thermossen wel op de wei? Logica?
2) Water is gratis op de weide?
3) Eetbonnetjes dienen nog aangeschaft te worden ginder? Of is 1 eetbon x aantal drankbonnen?
4) Hoeveel geld nemen jullie mee?
5) Hoe beveiligen jullie je tent tegen diefstallen?
6) Lopen jullie met een rugzak op de weide?

shiftyke

Legacy Member
koebeest zei:
Ok enkele vragen:

1) Waarom mogen drinkbussen niet en thermossen wel op de wei? Logica?
2) Water is gratis op de weide?
3) Eetbonnetjes dienen nog aangeschaft te worden ginder? Of is 1 eetbon x aantal drankbonnen?
4) Hoeveel geld nemen jullie mee?
5) Hoe beveiligen jullie je tent tegen diefstallen?
6) Lopen jullie met een rugzak op de weide?

1) gn idee
2) dat uit de kraan wel ja
3) eetbon=1 euro/st
4) 100 ofzo
5) niet, nutteloos
6) nee

koebeest

Legacy Member
shiftyke zei:
1) gn idee
2) dat uit de kraan wel ja
3) eetbon=1 euro/st
4) 100 ofzo
5) niet, nutteloos
6) nee

Dat uit de kraan is dat een kraan op de wei , of enkel op caming? En is dat drinkbaar? xD Would be nice, met dat warm weer ga ik nie tal mijn drankbonnen in water steken ze :s

Edit : Of voorzien jullie op een andere manier drank?

Poepoei

Legacy Member
Als ge helemaal vooraan gaat staan, krijgt ge ook gratis water normaal gezien. Zeker als het zo warm is.,Als ge zelf water wilt meepakken kunt ge misschien tetra-brikken of van die wijnzakken met water vullen, die moogt ge normaal wel meenemen op de wei

En hoe minder ge doet om uw tent te beveiligen, hoe beter ;) Door daar een slot op te hangen maakt ge die alleen maar aantrekkelijker voor eventuele dieven en als ze er in willen maken ze gewoon een gat in uw tent.

koebeest

Legacy Member
ahja, van die wijnzakken. Kan je dat in gewone carrefour ofzo krijgen? :D

de hamster

Legacy Member
Alle respect voor MJ maar stop aub met dingen te doen die geen steek houden

gij zijt ook nog es een beetje nen drogen beschuit ze.

festivals dienen om beetje fun te maken, zotte danskes horen daar bij.

wecker

Legacy Member
koebeest zei:
ahja, van die wijnzakken. Kan je dat in gewone carrefour ofzo krijgen? :D

ja :)
en water op de wei is uiteraard drinkbaar :)
wat je ook kan doen is een camelbag kopen, in de mijne geraakt 2 liter water en dat blijft zeker nen dag fris :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan