Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

straathond zei:Weet er trouwens iemand op welke campings er allemaal van die karren met doorspoel wc's staan die gekuist worden? de meiskes blijven maar gruwelen alst om de dixie's gaat![]()
noobkillah zei:B0 zowieso
of toch ni in de buurt waar da wij lagen.straathond zei:Het zou friggin cool zijn als er op Werchter een grote Michael Jackson tribute zou zijn, moet toch te doen zijn.
als ze gewoon het kunnen regelen dat iedereen op de wei de choreografie van Thriller efkes aangeleerd krijgt om dat dan effectief ook met 50.000+ man te doen.....
betere tribute kan ik gewoon niet bedenken.
nTFs zei:Of iedereen kan z'n gezicht laten verminken zoals Jackson.
Alle respect voor MJ maar stop aub met dingen te doen die geen steek houden.

shiftyke zei:kerel nie te serieus e, bad hair day ofzo![]()
straathond zei:Weet er trouwens iemand op welke campings er allemaal van die karren met doorspoel wc's staan die gekuist worden? de meiskes blijven maar gruwelen alst om de dixie's gaat![]()

captain asshole zei:Heeft den B0 geen betalende WC-containers meer die constant worden gekuist?
In elk geval, net zoals 4 jaar geleden gaan wij daar terug tussen de boompjes zitten
Is er trouwens geen 9lives-meet gepland?![]()
koebeest zei:Ok enkele vragen:
1) Waarom mogen drinkbussen niet en thermossen wel op de wei? Logica?
2) Water is gratis op de weide?
3) Eetbonnetjes dienen nog aangeschaft te worden ginder? Of is 1 eetbon x aantal drankbonnen?
4) Hoeveel geld nemen jullie mee?
5) Hoe beveiligen jullie je tent tegen diefstallen?
6) Lopen jullie met een rugzak op de weide?
shiftyke zei:1) gn idee
2) dat uit de kraan wel ja
3) eetbon=1 euro/st
4) 100 ofzo
5) niet, nutteloos
6) nee

Door daar een slot op te hangen maakt ge die alleen maar aantrekkelijker voor eventuele dieven en als ze er in willen maken ze gewoon een gat in uw tent.Alle respect voor MJ maar stop aub met dingen te doen die geen steek houden
koebeest zei:ahja, van die wijnzakken. Kan je dat in gewone carrefour ofzo krijgen?![]()
