Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nTFs

Legacy Member
Ne man of 30 die rond ne vuilbak staan te dansen zou ik niet echt rellen noemen.

de hamster

Legacy Member
t'hah, als ik brandende vuilbakken zie denk ik nie direct aan rellen maar aan een leuke sing a long met marshmellows.

....ik ga mensen op de zenuwen werken binnen paar dagen vrees ik :D

shiftyke

Legacy Member
kristofke_1 zei:
ja, ik dacht dat er toen met vuilniszakken enzo werden gegooid, zelfs een grote afvalbak in brand gestoken als ik me niet vergis :p

hell yeah :evil:

nTFs zei:
Ne man of 30 die rond ne vuilbak staan te dansen zou ik niet echt rellen noemen.

bwah, toen de vuilzakken van den ene nr den andere kant vlogen was het nietmeer gezellig hoor :p

kristofke_1

Legacy Member
nTFs zei:
Ne man of 30 die rond ne vuilbak staan te dansen zou ik niet echt rellen noemen.

Mja, heb je wel gelijk in. Het kan zijn dat er meer is gebeurd hoor, maar dat is nog hetgene dat ik me zo nog kan herinneren van toen :p.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik zien ook zo p tegen die warmte eh. kzou beter gewoon snachts buiten slapen of zo vanaf 8u smorgens uit de tent gana en in de schaduw gaan pitte :p

Eagle`

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ik noem da altijd "uitvouwen in 5sec, dichtplooien in 10min" tentjes :D

iemand trouwens ervaring met C2 camping? ligt over de brug rechts.

en 4 dagen ni schijten, wtf man :| vorig jaar heb ik het is 2 dagen volgehouden ma da doe'k nooit meer ze :D

C2 is wel nice omda ge daar onder de bomen kunt zitten. Ge moet wel altijd een uur stappen om op de wei te geraken of terug. Met een stuk in u kloten zedde dan al min of meer ontnuchterd eer ge toekomt :woohoo:

de hamster

Legacy Member
Uiteindelijk is het enige festival waar ik weet van heb waarbij de boel echt zwaar uit de hand gelopen is Woodstock 2000, grotendeels bij een optreden van Limp Bizkit dan nog.

shiftyke

Legacy Member
straathond zei:
Uiteindelijk is het enige festival waar ik weet van heb waarbij de boel echt zwaar uit de hand gelopen is Woodstock 2000, grotendeels bij een optreden van Limp Bizkit dan nog.

woodstock '99 bedoel je ;)

Roskilde niet vergeten, niet door rellen maar door vertrappeling 9 doden :s

de hamster

Legacy Member
yup, mi scuzi. Woodstock 99

Roskilde herinner ik mij ook, optreden van Pearl Jam waarbij het gebeurde waardoor Vedder erg lang geen festivals wilde doen.

In elk geval moet Woodstock 99 wel griezelig geweest zijn, vrouwen die gewoon in moshpits getrokken werden en in groep verkracht. Zieke shit

-Steve-

Legacy Member
straathond zei:
In elk geval moet Woodstock 99 wel griezelig geweest zijn, vrouwen die gewoon in moshpits getrokken werden en in groep verkracht. Zieke shit

Ziek idd. :s

shiftyke

Legacy Member
straathond zei:
yup, mi scuzi. Woodstock 99

Roskilde herinner ik mij ook, optreden van Pearl Jam waarbij het gebeurde waardoor Vedder erg lang geen festivals wilde doen.

In elk geval moet Woodstock 99 wel griezelig geweest zijn, vrouwen die gewoon in moshpits getrokken werden en in groep verkracht. Zieke shit

belachelijk concept ook die nieuwe "woodstocks", de peace & love mentaliteit is weg, dus ook de sfeer van de echte Woodstock.

BleKKie

Legacy Member
Camping C3 hier met e-tickets, al zeker dus. Wij kunnen wel pas vertrekken om 11h en zullen dus om pakweg 14h aan de camping zijn (hoop ek). Enig idee of we problemen gaan hebben nog een (deftig) plaatske te vinden?

A3 vond ik maar saai 2 jaar geleden, B1 3 jaar geleden was wel geestiger :p

Kid_C

Legacy Member
Een tip voor de newbies: Als je je tent kan zetten in de buurt van bomen, kijk goed waar de zon staat, met wat geluk kan je in de schaduw staan voor 's morgens. Anders ben je om 7u 's morgens wakker. :p

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Een tip voor de newbies: Als je je tent kan zetten in de buurt van bomen, kijk goed waar de zon staat, met wat geluk kan je in de schaduw staan voor 's morgens. Anders ben je om 7u 's morgens wakker. :p

nog een tip voor de newbies:

niet te dicht tegen die boom want ik pis tegen die boom :evil::p

-Steve-

Legacy Member
shiftyke zei:
nog een tip voor de newbies:

niet te dicht tegen die boom want ik pis tegen die boom :evil::p

Een tip voor shiftyke:

pis niet tegen mijn boom of ik pis tegen u. :evil:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
seg hoelaat moet ge daar zijn eigenlijk :p vorig jaar waren wij rond 10u daar en stonden er al veel tenten op de A camping. dit jaar gaan we om 6u smorgens al daar zijn ^^ ik hoop dat er dan nog niet té veel auto's staan en niet teveel volk voor de deuren van de campings :p

shiftyke

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
seg hoelaat moet ge daar zijn eigenlijk :p vorig jaar waren wij rond 10u daar en stonden er al veel tenten op de A camping. dit jaar gaan we om 6u smorgens al daar zijn ^^ ik hoop dat er dan nog niet té veel auto's staan en niet teveel volk voor de deuren van de campings :p

vorig jaar op A1 aangekomen rond een uur of 2 en het lag stampvol, gelukkig hadden vrienden van mij een plek bijgehouden.

Utred

Legacy Member
Vorig jaar zijn we hier om 5 uur met de trein vertrokken. En ik weet niet meer hoe laat we daar waren, maar op B0 hadden we toch al moeite om een deftige plaats te vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan