Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kristofke_1 zei:ja, ik dacht dat er toen met vuilniszakken enzo werden gegooid, zelfs een grote afvalbak in brand gestoken als ik me niet vergis![]()

nTFs zei:Ne man of 30 die rond ne vuilbak staan te dansen zou ik niet echt rellen noemen.

nTFs zei:Ne man of 30 die rond ne vuilbak staan te dansen zou ik niet echt rellen noemen.
.Tah_b00nz0r zei:ik noem da altijd "uitvouwen in 5sec, dichtplooien in 10min" tentjes![]()
iemand trouwens ervaring met C2 camping? ligt over de brug rechts.
en 4 dagen ni schijten, wtf man :| vorig jaar heb ik het is 2 dagen volgehouden ma da doe'k nooit meer ze![]()

straathond zei:Uiteindelijk is het enige festival waar ik weet van heb waarbij de boel echt zwaar uit de hand gelopen is Woodstock 2000, grotendeels bij een optreden van Limp Bizkit dan nog.


straathond zei:In elk geval moet Woodstock 99 wel griezelig geweest zijn, vrouwen die gewoon in moshpits getrokken werden en in groep verkracht. Zieke shit

straathond zei:yup, mi scuzi. Woodstock 99
Roskilde herinner ik mij ook, optreden van Pearl Jam waarbij het gebeurde waardoor Vedder erg lang geen festivals wilde doen.
In elk geval moet Woodstock 99 wel griezelig geweest zijn, vrouwen die gewoon in moshpits getrokken werden en in groep verkracht. Zieke shit

Kid_C zei:Een tip voor de newbies: Als je je tent kan zetten in de buurt van bomen, kijk goed waar de zon staat, met wat geluk kan je in de schaduw staan voor 's morgens. Anders ben je om 7u 's morgens wakker.![]()


shiftyke zei:nog een tip voor de newbies:
niet te dicht tegen die boom want ik pis tegen die boom![]()

shiftyke zei:nog een tip voor de newbies:
niet te dicht tegen die boom want ik pis tegen die boom![]()

vorig jaar waren wij rond 10u daar en stonden er al veel tenten op de A camping. dit jaar gaan we om 6u smorgens al daar zijn ^^ ik hoop dat er dan nog niet té veel auto's staan en niet teveel volk voor de deuren van de campings 
Tah_b00nz0r zei:seg hoelaat moet ge daar zijn eigenlijkvorig jaar waren wij rond 10u daar en stonden er al veel tenten op de A camping. dit jaar gaan we om 6u smorgens al daar zijn ^^ ik hoop dat er dan nog niet té veel auto's staan en niet teveel volk voor de deuren van de campings
![]()