Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
evil_konijn zei:
Vorig jaar zijn we hier om 5 uur met de trein vertrokken. En ik weet niet meer hoe laat we daar waren, maar op B0 hadden we toch al moeite om een deftige plaats te vinden.

ik denk dat ik het hier al eens gepost heb, maar door omstandigheden kwamen wij om 14u ongeveer aan en wij hadden het allerlaatste plekje, maar het was wel een zalig plekje !!

Reflectus

Legacy Member
evil_konijn zei:
Vorig jaar zijn we hier om 5 uur met de trein vertrokken. En ik weet niet meer hoe laat we daar waren, maar op B0 hadden we toch al moeite om een deftige plaats te vinden.

Hmm, ik vertrek kwart voor 5 om daar rond 7 uur aan te komen (dan nog met bus naar de wei). Op B0 moeten we dan nog eens plaats houden voor nog es 12 man.. :confused:

Utred

Legacy Member
Reflectus zei:
Hmm, ik vertrek kwart voor 5 om daar rond 7 uur aan te komen (dan nog met bus naar de wei). Op B0 moeten we dan nog eens plaats houden voor nog es 12 man.. :confused:
Eer je eindelijk op de camping bent is het al na 8 uur dan, vorig jaar hebben we verschrikkelijk lang moeten aanschuiven voor die kutbussen :p

mdconcept

Legacy Member
Is er eigenlijk in de buurt nen groten supermarkt ofzo
met wat normalere prijzen??

wecker

Legacy Member
er was vorige jaren zo'n mobiele supermarkt aan de A - campings dacht ik :)

Pred

Legacy Member
in werchter centrum is wel ne supermarkt (ne 'tekno' ofzoiets?) maar daar verkochten ze vorig jaar alleen plastieke fleskes Martens Pils ... ideaal als ge de dag erna ne dixie wilt volschijten :)

mdconcept

Legacy Member
wat is beste manier om drank mee te nemen als ge gepakt met trein nr werchter vertrekt??
* geen methoden om daar nen bak bier te kope bvb vo ip de camping ofzo?

wecker

Legacy Member
goh :) ik doe ofwel alles in grote reiszakken en zie ff af tot aan de camping :) ofwel me een winkelkar/karreke/kruiwagen werken :)

mdconcept

Legacy Member
WeCKeR zei:
goh :) ik doe ofwel alles in grote reiszakken en zie ff af tot aan de camping :) ofwel me een winkelkar/karreke/kruiwagen werken :)

en hoe dit met trein/bus meekrijgen??

sash1m1

Legacy Member
Controleren ze eigenlijk u pas aan de ingang, want ik ga een ticket overkopen van een vriend en ik wil weten of ik binnengeraak :D

wecker

Legacy Member
mdconcept zei:
en hoe dit met trein/bus meekrijgen??
zo van die grote reistassen ga goed é :) en ja, me een winkelkarreke gaat da nu wel ni :) (ik ga dan ook altijd met de auto, kunde al wa meer meekrijgen :))

mdconcept

Legacy Member
zou zo een L met wielekes beneden (ge kent wel om bakken bier bvb te transporteren bij groothandel)
zou dat mee mogen met trein en bus???

shiftyke

Legacy Member
mdconcept zei:
Is er eigenlijk in de buurt nen groten supermarkt ofzo
met wat normalere prijzen??

en leuven is ne colruyt ;)

Ik moet even overhuis zaterdagmiddag en dan ga ik de vrienden ginder terug bevoorraden :D

wecker

Legacy Member
mdconcept zei:
zou zo een L met wielekes beneden (ge kent wel om bakken bier bvb te transporteren bij groothandel)
zou dat mee mogen met trein en bus???

kdenk da wel :) ze zulle mss nog wel erger dingen zien die mee op zo'n bussen gesleurd worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan