shiftyke
Legacy Member
evil_konijn zei:Vorig jaar zijn we hier om 5 uur met de trein vertrokken. En ik weet niet meer hoe laat we daar waren, maar op B0 hadden we toch al moeite om een deftige plaats te vinden.
ik denk dat ik het hier al eens gepost heb, maar door omstandigheden kwamen wij om 14u ongeveer aan en wij hadden het allerlaatste plekje, maar het was wel een zalig plekje !!





