Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bertold

Legacy Member
De grote meute vermijden is zo goed als onmogelijk :) of ge zou echt enorm vroeg moeten in leuven staan (8u = niet enorm vroeg)

Als er geen nummer op u camping ticket staat kunt ge zelf kiezen waar ge u smijt :)

Edit : A3 is wat aan de saaie kant , wat voor sommige natuurlijk eerder een pluspunt is als ge deftig wilt slapen :)

bram4815162342

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Wat is er mis met a3?Nog nooit opgeweest maar dees jaar dus wel
schijnt dat daar de zotste feestjes enzo zijn, maar ben daar nu de laatste 2 jaar geweest en kheb kik prima kunnen slapen als ek wou.
Das gewoon overal zo op die campings :)

EDIT:ok volgens andere bron hierboven ist dus niet zo, maja da was wat ze mij zeiden, en kheb daar idd zelf ook weinig last van gehad

wecker

Legacy Member
koebeest zei:
Owja, ik heb een KBC camping ticket. Daar staat geen camping nummer op. Wanneer weet ik dat dan? Is daar een stand ofzo?

je moet in het dorp van werchter in "den bosuil" dan uw plekske gaan vragen :)



neenee, da maakt allemaal ni uit, iedereen ligt op de camping dat hij wilt

-Steve-

Legacy Member
Kheb al wat andere dingen gehoord over A3, het zou juist een zeer sfeervolle camping zijn.

Bertold

Legacy Member
SteveDB zei:
Kheb al wat andere dingen gehoord over A3, het zou juist een zeer sfeervolle camping zijn.

De ene keer dat wij daar zaten was het tegen 5u smorgens volledig stil (behalve de laatste avond)

-Steve-

Legacy Member
Dat was dan waarschijnlijk niet vorig jaar? Want daardvan heb ik gehoord dat het daar elke avond een leuk feestje was. :p

koebeest

Legacy Member
Ik zoek een camping die niet TE ver van weide ligt , met matige ambiance zodat ik nog wat kan slapen. Zijn er zo campings waarvan je al weet dat ze aan deze punten voldoen?

Utred

Legacy Member
koebeest zei:
Ik zoek een camping die niet TE ver van weide ligt , met matige ambiance zodat ik nog wat kan slapen. Zijn er zo campings waarvan je al weet dat ze aan deze punten voldoen?
A3 :p En de andere A campings ook denk ik, zijn die niet allemaal met TMF? De sfeer zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

TeOtWaWkI

Legacy Member
Vroeger was er toch online zo een plannetje te zien? Vind het nergens meer

Utred

Legacy Member
Mening van de 9livers gevraagd; Tiga of The Prodigy?
Voor mij is het zowiezo the prodigy maar veel van mijn vrienden vinden Tiga beter.
The Prodigy stond vorige week in Noorwegen en een Noorse vriend heeft me verteld dat ze absoluut fantastisch waren.

nTFs

Legacy Member
evil_konijn zei:
Mening van de 9livers gevraagd; Tiga of The Prodigy?
Voor mij is het zowiezo the prodigy maar veel van mijn vrienden vinden Tiga beter.
The Prodigy stond vorige week in Noorwegen en een Noorse vriend heeft me verteld dat ze absoluut fantastisch waren.

Als je The Prodigy wil zien dan ga je toch gewoon en je vrienden gaan naar Tiga.

-Steve-

Legacy Member
The Prodigy.

Nog zo'n moeilijke:

Oasis of Pendulum

Mogwai of Franz Ferdinand

Bij mij wordt het Oasis en FF.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan