Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gattuso8 zei:Dat het niet vals is.
Ik ook. Die mannen zien er nog zalig uit.SteveDB zei:Wie gaat er naar het eerste optreden? Eagles of death metal zijn wel fun dus ik ga zeker.![]()
evil_konijn zei:Ik ook. Die mannen zien er nog zalig uit.
Ze hebben Frantic al gespeeld in deze tour.robbie7 zei:Ze spelen nooit iets van da album live.
bt belgium zei:bwaa voor mij start het pas om 16u als eagles of death metal in actie komt![]()
daarvoor is vooral veel gesukkel met bussen, rugzakken en tenten in de hitte![]()
