Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reflectus

Legacy Member
koebeest zei:
Staat duidelijk op de website. Neen.

Mja op dat blad dat ik bij m'n tickets heb gekregen staat ook duidelijk dat blikjes verboden zijn op de camping terwijl dit wel toegelaten wordt.
Maar we zullen er wel iets op vinden, bedankt voor snelle reply.

Lospeed

Legacy Member
Reflectus zei:
Mja op dat blad dat ik bij m'n tickets heb gekregen staat ook duidelijk dat blikjes verboden zijn op de camping terwijl dit wel toegelaten wordt.
Maar we zullen er wel iets op vinden, bedankt voor snelle reply.

gewoon overgieten in lege flessen van water fzo :P zo doen wij et toch vo zekerheid, voor moesten ze ons nu toevallig controleren, ge weet nooit eh

Reflectus

Legacy Member
Lospeed zei:
gewoon overgieten in lege flessen van water fzo :P zo doen wij et toch vo zekerheid, voor moesten ze ons nu toevallig controleren, ge weet nooit eh

Kzal het ook zo doen, thx.
Vorig jaar op pukkel had ik weer het geluk dat ze m'n bagage controleerden.
Heb ik nu echt zo'n bad-ass tronie of gewoon pech :lol:

shiftyke

Legacy Member
Ik mis toch nog zo ne legendarisch ouwe rukker op het podium, zoals Neil Young vorig jaar, zou de Schuur nog iets kunnen regelen? :p

tgc_9012

Legacy Member
Muziekinstallaties zijn verboden maar zouden ze er iets op tegen hebben als ik van die kleine iPod boxen meeneem?

robbie7

Legacy Member
Nee normaal gezien moogt ge daarmee wel binnen, verleden jaar toch.

Deadangel

Legacy Member
Reflectus zei:
Kzal het ook zo doen, thx.
Vorig jaar op pukkel had ik weer het geluk dat ze m'n bagage controleerden.
Heb ik nu echt zo'n bad-ass tronie of gewoon pech :lol:

Die van pkp zijn zelf bad-asses! Die controllere iedereen!

valies

Legacy Member
Het is bijna zover! :D
Vannacht om 4u vertrekken @ Kontich richting camping A1/2/3

nTFs

Legacy Member
shiftyke zei:
Ik mis toch nog zo ne legendarisch ouwe rukker op het podium, zoals Neil Young vorig jaar, zou de Schuur nog iets kunnen regelen? :p

Metallica is er toch.:cool:

TiZon

Legacy Member
ik vertrek hier om 5u30, dan beetje verloren rijden, om dan om 7u30 voor de camping (A3) te staan. Zou moeten werken...

Mijne compot is in glazen bokaal, is dat ook een probleem?

valies

Legacy Member
TiZon zei:
ik vertrek hier om 5u30, dan beetje verloren rijden, om dan om 7u30 voor de camping (A3) te staan. Zou moeten werken...

Mijne compot is in glazen bokaal, is dat ook een probleem?

Ik heb al cowboy-verhalen gehoord dat mensen hun chocopot werd afgenomen, omdat die van glas was. Om zeker te zijn... gewoon zo goed mogelijk verstoppen in je bagage en er niet mee te koop lopen op de camping ;)

ceken12

Legacy Member
het is mss al eens gevraagd maar toch,
ik heb een e ticket overgekocht voor de vrijdag( kado voor de vriendin)
toch maar maken dat zij direct da papier laat scanne en direct achter een bandje gaat zeker?
Want kheb al verhalen gehoord datje die etickets 50keer kunt afprinte en doorverkopen.
De 1e die het laat scannen dan is binnen en de rest =>noppes

BleKKie

Legacy Member
voila, alles staat klaar, kzal ongetwijfeld iets vergeten zijn maar foert :p

Fraa

Legacy Member
valies zei:
Ik heb al cowboy-verhalen gehoord dat mensen hun chocopot werd afgenomen, omdat die van glas was. Om zeker te zijn... gewoon zo goed mogelijk verstoppen in je bagage en er niet mee te koop lopen op de camping ;)

Is echt niet nodig.

Dit is mijn 10de Werchter op rij & ik ben nog nooit gecontroleerd geweest met de camping op te gaan.
Is ook niet echt mogelijk aangezien elke camping door een andere organisatie wordt uitgebaat (jeugdverenigingen, etc...).

Ik let daar dus totaal niet op. En er moet mij maar ns ene de toegang weigeren omwille van stomme chocopot. Denk dat ze mij rap zouden binnenlaten... Oftewel de flikken bellen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan