Utred
Legacy Member
Reflectus zei:Een vraag; glazen flessen mag dat binnen?
*edit: op de camping hé*
Nee. Maar ze controleren niet al te grondig normaal gezien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reflectus zei:Een vraag; glazen flessen mag dat binnen?
*edit: op de camping hé*
koebeest zei:Staat duidelijk op de website. Neen.
Reflectus zei:Mja op dat blad dat ik bij m'n tickets heb gekregen staat ook duidelijk dat blikjes verboden zijn op de camping terwijl dit wel toegelaten wordt.
Maar we zullen er wel iets op vinden, bedankt voor snelle reply.
zo doen wij et toch vo zekerheid, voor moesten ze ons nu toevallig controleren, ge weet nooit ehLospeed zei:gewoon overgieten in lege flessen van water fzozo doen wij et toch vo zekerheid, voor moesten ze ons nu toevallig controleren, ge weet nooit eh

Reflectus zei:Kzal het ook zo doen, thx.
Vorig jaar op pukkel had ik weer het geluk dat ze m'n bagage controleerden.
Heb ik nu echt zo'n bad-ass tronie of gewoon pech![]()
Nee.tgc_9012 zei:Muziekinstallaties zijn verboden maar zouden ze er iets op tegen hebben als ik van die kleine iPod boxen meeneem?
shiftyke zei:Ik mis toch nog zo ne legendarisch ouwe rukker op het podium, zoals Neil Young vorig jaar, zou de Schuur nog iets kunnen regelen?![]()

shiftyke zei:Pff royksopp of NIN, ik weet het nog steeds niet e![]()
TiZon zei:ik vertrek hier om 5u30, dan beetje verloren rijden, om dan om 7u30 voor de camping (A3) te staan. Zou moeten werken...
Mijne compot is in glazen bokaal, is dat ook een probleem?

shiftyke zei:Pff royksopp of NIN, ik weet het nog steeds niet e![]()

valies zei:Ik heb al cowboy-verhalen gehoord dat mensen hun chocopot werd afgenomen, omdat die van glas was. Om zeker te zijn... gewoon zo goed mogelijk verstoppen in je bagage en er niet mee te koop lopen op de camping![]()
