Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deadangel zei:Kleine vraag, op de website staat dat ge per man 12 blikskes moogt meenemen op de camping, controleren ze dit echt ?
Mijjn trein is om 5 over 5 al >_<SteveDB zei:Voor mij begint da morgenvroeg om 6u13 als ik op den trein stap. Dan komen we zo rond 8 uur aan aan de camping en een tent opzetten duurt nu ook niet zo lang. Vanaf dan ist 4 dagen genieten.
Vorig jaar zijn we ook zo laat vertrokken en eer we eindelijk op de camping waren mochten we al zoeken naar een plaats.SteveDB zei:Dan gaat ge nog wa mogen wachten voor de camping opengaat.![]()
Deadangel zei:Kleine vraag, op de website staat dat ge per man 12 blikskes moogt meenemen op de camping, controleren ze dit echt ?
bt belgium zei:lol 5voor 5![]()
wij zetten aan rond 8u30 in gent en zijn altijd nog schoon op tijd om een goei plekske te vinden op gelijk welke camping

shiftyke zei:dan toch niet op A1 hoor![]()
zou ik een trui meenemen![]()
shiftyke zei:zou ik een trui meenemen![]()

Deadangel zei:Hoezo niet ?

nTFs zei:Als je een zweetfetish hebt zeker doen !

shiftyke zei:vorig jaar om 7u vertrokken en we lagen bijna volledig achteraan den A1![]()
Deadangel zei:Ja ma ja, omwelk uur waart ge dan daar ?
Reflectus zei:Een vraag; glazen flessen mag dat binnen?
*edit: op de camping hé*