Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
Al dat gesukkel met die tenten en bussen hoort er bij :p
Het enige waar ik tegen op zie is mijn bier proberen koud houden.

Deadangel

Legacy Member
Kleine vraag, op de website staat dat ge per man 12 blikskes moogt meenemen op de camping, controleren ze dit echt ?

-Steve-

Legacy Member
Voor mij begint da morgenvroeg om 6u13 als ik op den trein stap. Dan komen we zo rond 8 uur aan aan de camping en een tent opzetten duurt nu ook niet zo lang. Vanaf dan ist 4 dagen genieten.

shiftyke

Legacy Member
Deadangel zei:
Kleine vraag, op de website staat dat ge per man 12 blikskes moogt meenemen op de camping, controleren ze dit echt ?

nee

Voila ze, wij gaan met de wagen, 6u vertrekken en hopelijk een goed plekje scoren !

Utred

Legacy Member
SteveDB zei:
Voor mij begint da morgenvroeg om 6u13 als ik op den trein stap. Dan komen we zo rond 8 uur aan aan de camping en een tent opzetten duurt nu ook niet zo lang. Vanaf dan ist 4 dagen genieten.
Mijjn trein is om 5 over 5 al >_<

The Black Mamba

Legacy Member
ik ga mij straks al gaan installeren zie , en dan eens op de weide gaan lopen zonder dat er volk is :) (crew)

Utred

Legacy Member
SteveDB zei:
Dan gaat ge nog wa mogen wachten voor de camping opengaat. :p
Vorig jaar zijn we ook zo laat vertrokken en eer we eindelijk op de camping waren mochten we al zoeken naar een plaats.

Bertold

Legacy Member
lol 5voor 5 :p

wij zetten aan rond 8u30 in gent en zijn altijd nog schoon op tijd om een goei plekske te vinden op gelijk welke camping

Bertold

Legacy Member
Deadangel zei:
Kleine vraag, op de website staat dat ge per man 12 blikskes moogt meenemen op de camping, controleren ze dit echt ?

Dat wordt helemaal niet gecontroleerd wij zitten aan een 30-40 tal blikken / man en daar wordt niets op gezegd, der is gewoonweg niet genoeg tijd om iedereen zijn rugzakken te controleren aan de camping (de donderdagmorgen toch niet)

shiftyke

Legacy Member
bt belgium zei:
lol 5voor 5 :p

wij zetten aan rond 8u30 in gent en zijn altijd nog schoon op tijd om een goei plekske te vinden op gelijk welke camping

dan toch niet op A1 hoor ;)

zou ik een trui meenemen :unsure:

Fraa

Legacy Member
Wij vertrekken hier omstreeks 3u 's nachts vanuit Genk.
Op gemak parkeren & met heel de bazaar richting de camping wandelen.
Dan zal't wel rap een uur of 6 zijn.
Hopelijk openen ze de campings toch een beetje vroeger kunnen we een goei plek scoren.
En anders maar wachten tot 8u he :)

Reflectus

Legacy Member
Een vraag; glazen flessen mag dat binnen?

*edit: op de camping hé*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan