Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deadangel

Legacy Member
TiZon zei:
ik vertrek hier om 5u30, dan beetje verloren rijden, om dan om 7u30 voor de camping (A3) te staan. Zou moeten werken...

Mijne compot is in glazen bokaal, is dat ook een probleem?

A3 is uitverkocht

Deadangel

Legacy Member
JuG zei:
Is echt niet nodig.

Dit is mijn 10de Werchter op rij & ik ben nog nooit gecontroleerd geweest met de camping op te gaan.
Is ook niet echt mogelijk aangezien elke camping door een andere organisatie wordt uitgebaat (jeugdverenigingen, etc...).

Ik let daar dus totaal niet op. En er moet mij maar ns ene de toegang weigeren omwille van stomme chocopot. Denk dat ze mij rap zouden binnenlaten... Oftewel de flikken bellen :p

Gij moogt dan wel binne, maar uwe "stomme chocopot" ni :)

Dreetn

Legacy Member
Wij hebben nogal veel dingen mee die volgens het reglement niet mogen bv.:
-glazen potten spaghetti saus
-blikken bouletten
-camping vuur (zo'n grote)
-rubberen hamer (zit wel in me slaapzak) :unsure:

Ook een parasol maar dat mag wel veronderstel ik.


Zouden ze daar eventueel een probleem van maken denken jullie?

TiZon

Legacy Member
SteveDB zei:
Wat staat erop?

"CampingTicket 02/07/2009 -> 05/07/2009"

Staat nergens een vermelding van camping op, heb die keuze online ook niet gehad. het is een papieren ticket, geen e-ticket.

-Steve-

Legacy Member
Ah, tis alleen bij de e-tickets dat er een camping op staat. Ik denk dat, als ge er vroeg bij zijt, misschien wel nog op A3 moogt.

koebeest

Legacy Member
Nuja, mensen met een gewoon ticket mogen normaal ook op de A campings :)

paarsbloed

Legacy Member
Ik kan niet wachten. Ik kijk hier al maanden naar uit en eindelijk is het zover. Btw, komt er geen 9livesmeeting op B0? :woohoo:

TiZon

Legacy Member
was dat vorig jaar ook al zo?
want vorig jaar ben ik met hetzelfde "type ticket" gewoon op A3 gegaan

Tah_b00nz0r

Legacy Member
dreet'n zei:
Kijken ze daar echt achter?? En hoe moet ik anders mijn parasolstok in de grond gaan slaan?

draait da gewoon in uwe slaapzak, ze gaan da ni controlere ze :p ik heb ook een stuk glas bij (ne pot choco) en die ga ik ook gewoon in menne slaapzak draaie ze :D

damn kijk er naar uit! 5u vertrekken hier om tegen de zessen te arriveren :D hopelijk hebbe we dan nog een goei spot!

Utred

Legacy Member
dreet'n zei:
Wij hebben nogal veel dingen mee die volgens het reglement niet mogen bv.:
-glazen potten spaghetti saus
-blikken bouletten
-camping vuur (zo'n grote)
-rubberen hamer (zit wel in me slaapzak) :unsure:

Ook een parasol maar dat mag wel veronderstel ik.


Zouden ze daar eventueel een probleem van maken denken jullie?
Van vuur maken ze wel een probleem normaal gezien.
Wat is er verkeerd met blikken bouletten?

Een vriend zei me net dat hij naar de lijn heeft gebeld, en dat de bussen van station leuven naar de camping maar om 9 uur beginnen rijden. Is hier iets van aan?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
paarsbloed zei:
Om 6 uur arriveren, als de camping open gaat om 8 uur? Logica :D

aanschuiven/wachten aan de ingang of hopen dat ze mss al om 7u open gaan :D eer we echt aan de camping geraakt zijn zal't wel bijna 7u zijn volges mij ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan