Deadangel
Legacy Member
TiZon zei:ik vertrek hier om 5u30, dan beetje verloren rijden, om dan om 7u30 voor de camping (A3) te staan. Zou moeten werken...
Mijne compot is in glazen bokaal, is dat ook een probleem?
A3 is uitverkocht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TiZon zei:ik vertrek hier om 5u30, dan beetje verloren rijden, om dan om 7u30 voor de camping (A3) te staan. Zou moeten werken...
Mijne compot is in glazen bokaal, is dat ook een probleem?
JuG zei:Is echt niet nodig.
Dit is mijn 10de Werchter op rij & ik ben nog nooit gecontroleerd geweest met de camping op te gaan.
Is ook niet echt mogelijk aangezien elke camping door een andere organisatie wordt uitgebaat (jeugdverenigingen, etc...).
Ik let daar dus totaal niet op. En er moet mij maar ns ene de toegang weigeren omwille van stomme chocopot. Denk dat ze mij rap zouden binnenlaten... Oftewel de flikken bellen![]()

Deadangel zei:A3 is uitverkocht
TiZon zei:Uitverkocht?
Campings reserveren?
Shit was preceis niet op de hoogte...

evil_konijn zei:Alleen de A's, dat is voort sjiek volk eh![]()

SteveDB zei:Wat staat erop?
SteveDB zei:Als ze dienen hamer vinden wel.![]()
dreet'n zei:Kijken ze daar echt achter?? En hoe moet ik anders mijn parasolstok in de grond gaan slaan?
ik heb ook een stuk glas bij (ne pot choco) en die ga ik ook gewoon in menne slaapzak draaie ze 
hopelijk hebbe we dan nog een goei spot!paarsbloed zei:Ik kan niet wachten. Ik kijk hier al maanden naar uit en eindelijk is het zover. Btw, komt er geen 9livesmeeting op B0?![]()

Van vuur maken ze wel een probleem normaal gezien.dreet'n zei:Wij hebben nogal veel dingen mee die volgens het reglement niet mogen bv.:
-glazen potten spaghetti saus
-blikken bouletten
-camping vuur (zo'n grote)
-rubberen hamer (zit wel in me slaapzak)
Ook een parasol maar dat mag wel veronderstel ik.
Zouden ze daar eventueel een probleem van maken denken jullie?
paarsbloed zei:Om 6 uur arriveren, als de camping open gaat om 8 uur? Logica![]()
eer we echt aan de camping geraakt zijn zal't wel bijna 7u zijn volges mij ^^