Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GregoryCo

Legacy Member
Ik zal op B0 zitten, hopelijk valt het wat mee, is eerste keer naar Werchter voor mij, maar kzie het 100% zitten!! Ik ga met auto, ik vertrek "smorgens" om 1u ofzo en onderbaan roadtripke houden :p opt gemak naar daar rijden. De campings gaan open om 8u he? Soms zelfst om 6u heb ik gehoord?

Utred

Legacy Member
nTFs zei:
Als je The Prodigy wil zien dan ga je toch gewoon en je vrienden gaan naar Tiga.
Inderdaad, al moet ik alleen gaan, ik ga naar The Prodigy. Ik wou gewoon weten wat jullie ervan denken.

Het zal bijna zeker oasis worden, en Mogwai of Franz ferdinand weet ik nog niet :p

CP-RB2H

Legacy Member
Bestaan die Jupiler Gigacans eigenlijk nog? Anders ga ik er zo ook nog 2 halen voor Werchter! :)

NeoCracer

Legacy Member
mdconcept zei:
vraagje:
wij komen toe om 8u in het station van leuven.
Waar vertrekken de bussen dan, en is er nen truk om de grote meute te vermijden???

Bussen vertrekken vlakbij station van Leuven, alles staat goed aangegeven.
En alles is afgezet met hekken, dus niet echt kansen om voor te kruipen ofzo...

Maar meestal gaat dat vlot en De Lijn heeft echt massa's bussen om het volk daar te krijgen.

mdconcept

Legacy Member
sandalen en teenslippers
is da aan te raden of niet voor op de weide??
of toch maar liever toe schoejsel?

koebeest

Legacy Member
Camping C3 tot weide, hoe ver is dat eigenlijk stappen? In tijd en of km?

Utred

Legacy Member
mdconcept zei:
sandalen en teenslippers
is da aan te raden of niet voor op de weide??
of toch maar liever toe schoejsel?
Goeie sandalen zijn zeker handig met dit weer. Best geen teenslippers denk ik.

L0k1-

Legacy Member
evil_konijn zei:
Goeie sandalen zijn zeker handig met dit weer. Best geen teenslippers denk ik.

tot dat het eens goed regent en de "weggetjes" op de campings in modderpoelen veranderen :p

Utred

Legacy Member
L0k1- zei:
tot dat het eens goed regent en de "weggetjes" op de campings in modderpoelen veranderen :p
Gewone schoenen ook meepakken natuurlijk. Ik heb mijn sandalen alleen mee voor als het echt snikheet is want eigenlijk doe ik da nie zo graag aan.

Pilatus

Legacy Member
allstars en teenslippers FTW
shit moet wel nog heel mijn zak maken morgenvroeg ^^

Dreetn

Legacy Member
Wij gaan wss op B1 zitten

Iemand doe ook meegaat met ons heeft een zwembad van 2m op 3m gekocht (ongeveer 1000l), is dat te doen om dat te vullen? We hebben zo 2 van die 'bidongs' van 15l.

Utred

Legacy Member
dreet'n zei:
Wij gaan wss op B1 zitten

Iemand doe ook meegaat met ons heeft een zwembad van 2m op 3m gekocht (ongeveer 1000l), is dat te doen om dat te vullen? We hebben zo 2 van die 'bidongs' van 15l.
Tegen de 2e dag zit dat gans vol. Het zal wel niet met water zijn.

Brick Top

Legacy Member
dreet'n zei:
Wij gaan wss op B1 zitten

Iemand doe ook meegaat met ons heeft een zwembad van 2m op 3m gekocht (ongeveer 1000l), is dat te doen om dat te vullen? We hebben zo 2 van die 'bidongs' van 15l.

Een zwembad meepakken is wel lachen maar imo waste of money and time op een festival. 's Nachts zijn er altijd grapjassen die het niet kunnen laten om in zo'n zwembad te zeiken. In 'het beste geval' smijten ze er bier in ofzo... Allé, dat is toch wat ik altijd zie met die zwembadjes. De eerste dag zitten ze daar nog allemaal lekker chill van genieten maar vanaf dag 2 is dat één grote vuiligheid, bah.

-Steve-

Legacy Member
Brick Top zei:
Een zwembad meepakken is wel lachen maar imo waste of money and time op een festival. 's Nachts zijn er altijd grapjassen die het niet kunnen laten om in zo'n zwembad te zeiken. In 'het beste geval' smijten ze er bier in ofzo... Allé, dat is toch wat ik altijd zie met die zwembadjes. De eerste dag zitten ze daar nog allemaal lekker chill van genieten maar vanaf dag 2 is dat één grote vuiligheid, bah.

Wij nemen ook 1 mee en den 2de dag ga ik daar toch niet meer in. :p

Inspector Monkfish

Legacy Member
Pilatus zei:
allstars en teenslippers FTW
shit moet wel nog heel mijn zak maken morgenvroeg ^^

Warm of niet, ik zal mijn combats nog eens bovenhalen voor deze gelegenheid. :)

TNT panic

Legacy Member
Is er iets waar ge op moet letten bij aankoop van een 2de hands ticket?

Dreetn

Legacy Member
Dat het nummer van het ticket niet op internet is verschenen en dus ongeldig is geworden? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan