GregoryCo
Legacy Member
Ik zal op B0 zitten, hopelijk valt het wat mee, is eerste keer naar Werchter voor mij, maar kzie het 100% zitten!! Ik ga met auto, ik vertrek "smorgens" om 1u ofzo en onderbaan roadtripke houden
opt gemak naar daar rijden. De campings gaan open om 8u he? Soms zelfst om 6u heb ik gehoord?
opt gemak naar daar rijden. De campings gaan open om 8u he? Soms zelfst om 6u heb ik gehoord?
