Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
mdconcept zei:
zou zo een L met wielekes beneden (ge kent wel om bakken bier bvb te transporteren bij groothandel)
zou dat mee mogen met trein en bus???
Wilt gij bakken bier meepakken mss?
Als ge geen honderden blikskes meepakt, haal ze uit de verpakking en steek ze apart in een paar rugzakken.

felixdraait

Legacy Member
mdconcept zei:
zou zo een L met wielekes beneden (ge kent wel om bakken bier bvb te transporteren bij groothandel)
zou dat mee mogen met trein en bus???

Tuurlijk.

Wij hebben vorig jaar meermaals met een volle winkelkar van 't GB'ken in Leuven de bus gepakt naar de Werchtercamping. Die chauffeur heeft daar nooit iets op gezegd.

't Is wel nogal ambetant voor 't volk dat op die bus staat, maar da zijt ge snel vergeten als ge op de camping zit me al da gerief.

Utred

Legacy Member
Met een paar flessen in uwe rugzak gade geen problemen krijgen. Maar nen bak bier ofzo geraakt nie binnen.

RaGeR

Legacy Member
Is er eigenlijk een mogelijkheid om op internet te gaan op Werchter. Ik krijg namelijk de vrijdag men punten en ik zou ze graag ff checken :p

felixdraait

Legacy Member
evil_konijn zei:
Met een paar flessen in uwe rugzak gade geen problemen krijgen. Maar nen bak bier ofzo geraakt nie binnen.

Ik ben al met 6 bakken bier binnengeraakt op de B1. Het was niet langs de ingang die samenligt met die van de B0, maar een die verder in't straat lag.

Daar stonden mensen van die crew op te zien en die hebben niks gezegd, waarom weet ik ook niet.

shiftyke

Legacy Member
RaGeR zei:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om op internet te gaan op Werchter. Ik krijg namelijk de vrijdag men punten en ik zou ze graag ff checken :p

proximus stand denkek maar das traag en veel sites werken niet

Kunnen uw ouders ofzo uw punten niet doorbellen ;)

Man ik heb een killer-tent gekocht :evil:

felixdraait

Legacy Member
shiftyke zei:
Man ik heb een killer-tent gekocht :evil:

Ik ga straks op zoek achter een stoelke en een slaapmatje (heb die vorig jaar alletwee in Kiewit achtergelaten omdat ze stonken naar zwannekes en pis :unsure:)

'k Ga eerst keer kijken in de Action hier in Aalst, 't schijnt dat ze daar goedkope tenten hebben, dus misschien hebben ze ook stoelekes en bazaar. Anders wordt het AS Adventure, maar da lijkt mij ne vrij dure winkel?

shiftyke

Legacy Member
decathlon man, ze hebben daar heel degelijke tenten die geen 2 sec tenten zijn!

ASA is heeeeel duur hoor, echt niet kopen daar!

felixdraait

Legacy Member
Ja, ik weet het, maar ik moet er me de velo naartoe ook hé.

Blokker ook eens checken straks.

Utred

Legacy Member
Wij hebben vorig jaar stoelekes in de Action gekocht, die waren serieus goedkoop en geen brol.

Luna Tick

Legacy Member
Vraagje: op de teletekst van Eén staat dat alle 35.000 plaatsen van camping A3 volgeboekt zijn? Heeft dit enkel betrekking op e-tickets? Kunnen wij daar met een combiticket en campingticket nog ons tentje kwijt?

Insomnasia

Legacy Member
Op de site v/d Lijn staat te lezen dat die speciale bussen maar beginnen te rijden vanaf 9u tot 3u.
Heb je dan geen vroegere bussen die vanuit leuven naar "de weide" gaan?

shiftyke

Legacy Member
DjPiedro zei:
Op de site v/d Lijn staat te lezen dat die speciale bussen maar beginnen te rijden vanaf 9u tot 3u.
Heb je dan geen vroegere bussen die vanuit leuven naar "de weide" gaan?

blijkbaar niet e :p

mdconcept

Legacy Member
vraagje:
wij komen toe om 8u in het station van leuven.
Waar vertrekken de bussen dan, en is er nen truk om de grote meute te vermijden???

koebeest

Legacy Member
Owja, ik heb een KBC camping ticket. Daar staat geen camping nummer op. Wanneer weet ik dat dan? Is daar een stand ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan