Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inspector Monkfish

Legacy Member
straathond zei:
Het zou friggin cool zijn als er op Werchter een grote Michael Jackson tribute zou zijn, moet toch te doen zijn.

als ze gewoon het kunnen regelen dat iedereen op de wei de choreografie van Thriller efkes aangeleerd krijgt om dat dan effectief ook met 50.000+ man te doen.....

betere tribute kan ik gewoon niet bedenken.

Weet er trouwens iemand op welke campings er allemaal van die karren met doorspoel wc's staan die gekuist worden? de meiskes blijven maar gruwelen alst om de dixie's gaat :D

Iemand trouwens een idee of er aan den A3/A2 ook zo'n kar staat?

shiftyke

Legacy Member
WolCoM zei:
Fuck, ik ga bakken, bakken en nog eens bakken peizek.

zwembadje meepakke?

omg weersverwachtingen die niet onder 27° gaan, pfff niets voor mij

on the other hand: bikini-time :p

Lobmans

Legacy Member
Ik vind deze temperaturen ook maar niks. Voor op vakantie is dat wel goed, maar op een festival waar ge de ganse dag tussen de mensenmassa staat, heb ik toch liever wat zachtere temperaturen...

tb-303

Legacy Member
straathond zei:
Het zou friggin cool zijn als er op Werchter een grote Michael Jackson tribute zou zijn, moet toch te doen zijn.

als ze gewoon het kunnen regelen dat iedereen op de wei de choreografie van Thriller efkes aangeleerd krijgt om dat dan effectief ook met 50.000+ man te doen.....

betere tribute kan ik gewoon niet bedenken.

Weet er trouwens iemand op welke campings er allemaal van die karren met doorspoel wc's staan die gekuist worden? de meiskes blijven maar gruwelen alst om de dixie's gaat :D

Steek het in gang via facebook :)

shiftyke

Legacy Member
edraket zei:
Argh, gaat weer zo warm zijn als in 2006 <_<

do not like

in 2006 kwam één van mijn grootste idolen Robert Plant, en ik zat onder ne boom in de schaduw te puffen, leuk was anders :s

Mmm ik moet eens dringend een tent gaan zoeken :D

Bertold

Legacy Member
De warmte is natuurlijk een mes dat aan twee kanten snijdt :) langs de ene kant is een zomerfestival pas een zomerfestival als het continu zomers weer is, als het natuurlijk weer zo'n hittegolf wordt als in 2006 wordt alles ook een pak lastiger en is het soms verleidelijk om in de marquee te gaan staan terwijl je liever het optreden aan de main stage zou volgen :p

snachts is het warme weer dan weer zalig :) zolang je niet in je tent ligt toch :p

Conclusie van dit alles: zomers weer hoort bij het festival, het afzien en lastige aan het zomers weer hoort nog meer bij het festival :p

On topic : NOG 3 dagen !!!!!!!!!

D3C0Y

Legacy Member
domme vraag, maar tis alweer ff geleden dat ik nog is naar werchter ben geweest, maar kunt ge nog steeds campingtickets aan kassa kopen ?

kristofke_1

Legacy Member
ik herinner me 2006 ook nog levendig. Niets is zo erg als wakker worden van de warmte in de tent om 8u in de ochtend, met een fikse kater, en wetende dat het er qua temperatuur niet beter op gaat worden :p Ik denk dat ik dit jaar eens een paar keer buiten ga liggen.

Zou er dan geen brandweer ofzo niet mogen "benevelen" op de wei? Of was dat verboden? Want in 2006 hadden ze dat niet gedaan.

Bertold

Legacy Member
kristofke_1 zei:
ik herinner me 2006 ook nog levendig. Niets is zo erg als wakker worden van de warmte in de tent om 8u in de ochtend, met een fikse kater, en wetende dat het er qua temperatuur niet beter op gaat worden :p Ik denk dat ik dit jaar eens een paar keer buiten ga liggen.

Zou er dan geen brandweer ofzo niet mogen "benevelen" op de wei? Of was dat verboden? Want in 2006 hadden ze dat niet gedaan.

Geen brandweer nee, wel civiele bescherming die water zal verdelen als het echt te hortig wordt :p kherinner mij overigens wel dat er in 2006 water in het publiek werd gespoten maar op redelijke minieme schaal wel!

Verder weet ik nog dat editors smiddags (rond 2U) op de mainstage speelde en dat er echt geen volk stond wegens de hitte :p

Campingtickets: normaalgezien wel nog te verkrijgen op de camping zelf!

NeoCracer

Legacy Member
edraket zei:
Argh, gaat weer zo warm zijn als in 2006 <_<

do not like

Inderdaad... Gans mijn nek was toen verbrand.
En het ziet er naar uit dat het boven de 30 zal worden donderdag en vrijdag, in het weekend koeler, maar toch nog veel zon.

shiftyke

Legacy Member
en ik had de combinatie van zonnecreme en zweet e, bah, misschien toch eens douchen :p

joriske18

Legacy Member
Da gaat weer ne hittegolf worden...
En verwacht van die waterzakjes maar ni te vel ik heb er in 2006 nooit iets van gezien. Ik zeg maar wat getallen: die delen er misschien 1000 op een bezoekersaantal van 40 000.

Ik ben benieuwd of er terug van die rellen komen zoals met de hittegolf van 2006...

Conqie

Legacy Member
pff gelle loopt teminste nog in luchtige tshirts, wij moeten zwart gekleed zijn, lange broek and everything :sad:

Utred

Legacy Member
shiftyke zei:
zwembadje meepakke?
En dan gans volgepist zeker :p

domme vraag, maar tis alweer ff geleden dat ik nog is naar werchter ben geweest, maar kunt ge nog steeds campingtickets aan kassa kopen ?
Dan is het wel €22 ipv €17 denk ik.

pff gelle loopt teminste nog in luchtige tshirts, wij moeten zwart gekleed zijn, lange broek and everything
Rofl:lol:

kristofke_1

Legacy Member
ja, ik dacht dat er toen met vuilniszakken enzo werden gegooid, zelfs een grote afvalbak in brand gestoken als ik me niet vergis :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan