Inspector Monkfish
Legacy Member
straathond zei:Het zou friggin cool zijn als er op Werchter een grote Michael Jackson tribute zou zijn, moet toch te doen zijn.
als ze gewoon het kunnen regelen dat iedereen op de wei de choreografie van Thriller efkes aangeleerd krijgt om dat dan effectief ook met 50.000+ man te doen.....
betere tribute kan ik gewoon niet bedenken.
Weet er trouwens iemand op welke campings er allemaal van die karren met doorspoel wc's staan die gekuist worden? de meiskes blijven maar gruwelen alst om de dixie's gaat![]()
Iemand trouwens een idee of er aan den A3/A2 ook zo'n kar staat?



