koebeest
Legacy Member
Nog 4 dagen om dan 4 dagen daar te zitten en kem geen drankbonnetjes op voorhand besteld. Gaat denkek ook nog vrij dure bedoening worden die drankbonnetjes? 
Ergernis: Mijn ma die me wakker maakt met "Ge hebt nog geen treinticket voor werchter, lees hier net dat je dat moet aanvragen via site van NMBS vo gratis te reizen." Ik uiteraard direct uit mijn bed , zoek dat op... das enkel voor E-Tickets... Damn you mom!

Ergernis: Mijn ma die me wakker maakt met "Ge hebt nog geen treinticket voor werchter, lees hier net dat je dat moet aanvragen via site van NMBS vo gratis te reizen." Ik uiteraard direct uit mijn bed , zoek dat op... das enkel voor E-Tickets... Damn you mom!


niet zo heel ver van de wei, toffe sfeer enal...


