Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
Nog 4 dagen om dan 4 dagen daar te zitten en kem geen drankbonnetjes op voorhand besteld. Gaat denkek ook nog vrij dure bedoening worden die drankbonnetjes? :s

Ergernis: Mijn ma die me wakker maakt met "Ge hebt nog geen treinticket voor werchter, lees hier net dat je dat moet aanvragen via site van NMBS vo gratis te reizen." Ik uiteraard direct uit mijn bed , zoek dat op... das enkel voor E-Tickets... Damn you mom!

koebeest

Legacy Member
Is water trouwens ook niet gratis op de weide? Of ben ik zo mis? Met dat warm weer enal xD

paarsbloed

Legacy Member
Haha, en wij gaan met de limo naar werchter:D

Ouders van ne kameraad betalen dat voor zijn verjaardag, limo zet ons af vlak voor de campping. Als ge nen hummer limo ziet toekomen, da zijn wij:D

wecker

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ik noem da altijd "uitvouwen in 5sec, dichtplooien in 10min" tentjes :D

iemand trouwens ervaring met C2 camping? ligt over de brug rechts.

en 4 dagen ni schijten, wtf man :| vorig jaar heb ik het is 2 dagen volgehouden ma da doe'k nooit meer ze :D

Ik lig al 3 jaar op C2, is wel een leuke camping :) niet zo heel ver van de wei, toffe sfeer enal...
ook pluspunt is de biertent waar ge ook ontbijt kunt halen :) spek met eieren en brood voor 2 € ofzo en snachts bbq! :woohoo:

Utred

Legacy Member
paarsbloed zei:
Haha, en wij gaan met de limo naar werchter:D

Ouders van ne kameraad betalen dat voor zijn verjaardag, limo zet ons af vlak voor de campping. Als ge nen hummer limo ziet toekomen, da zijn wij:D
Zalig :D

koebeest

Legacy Member
tomhuveners zei:
ja achteraan, goed verstopt

Da zijn van die grote bidons die daar gewoon staan zeker, waar 101 fags gebruik van maken om hun schoenen af te wassen :/ (denkt terug aan Les Ardentes vorig jaar) Dwaze walen :s

shiftyke

Legacy Member
paarsbloed zei:
Haha, en wij gaan met de limo naar werchter:D

Ouders van ne kameraad betalen dat voor zijn verjaardag, limo zet ons af vlak voor de campping. Als ge nen hummer limo ziet toekomen, da zijn wij:D

en mij herkende aan den eerste die "flip the limo" roept :p

btw op deredactie staan enkele leuke retro filmkes, zeker dat van Lenny Kravitz zien, daar is ECHT sfeer en de journalist zijn mening over zwarten isook hilarisch :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
watje :p

ja ik zie er tegen op. kan beter vanaf 9u smorgens menne matras buiten leggen in de schaduw en daar slapen want kheb vorige week al's in een tentje geslapen en tis echt NI te doen als de zon erop begint te schijne :x

Conqie

Legacy Member
In den auto dan :sad: , das pas warm!

'kgaan mij naast een grote tent opstellen.

Weet er iemand of de crewcamping nog op dezelfde plek ligt als vorig jaar, dat was echt vrij makkelijk toen.

-Steve-

Legacy Member
Ik lees op het Werchterforum dat den A3 dit jaar enkel voor mensen is met E-tickets. Er zijn daar mensen die gebeld hebben naar GFM en dat wordt bevestigd. Wa voor gezever is dat nu weer? :s

Acid.C

Legacy Member
paarsbloed zei:
Haha, en wij gaan met de limo naar werchter:D

Ouders van ne kameraad betalen dat voor zijn verjaardag, limo zet ons af vlak voor de campping. Als ge nen hummer limo ziet toekomen, da zijn wij:D

Camping B0 :p ?

TeOtWaWkI

Legacy Member
SteveDB zei:
Ik lees op het Werchterforum dat den A3 dit jaar enkel voor mensen is met E-tickets. Er zijn daar mensen die gebeld hebben naar GFM en dat wordt bevestigd. Wa voor gezever is dat nu weer? :s

Online kon je kiezen tussen c3 of a3
Ik gok dat a3 uitverkocht zal geweest zijn en zodoende dus idd bevolkt met e-tickets

Inspector Monkfish

Legacy Member
evil_konijn zei:
Op de wei zelf zijn ze meestal nog proper enal. Daar zit ik altijd op mijn gemak. Zorg gewoon dat je nooit op de camping zo een dixie binnengaat. Vorig jaar op B0 zijn er vlak bij mij 3 omver gesmeten.

Heeft den B0 geen betalende WC-containers meer die constant worden gekuist?
In elk geval, net zoals 4 jaar geleden gaan wij daar terug tussen de boompjes zitten:p

Is er trouwens geen 9lives-meet gepland? :unsure:

-Steve-

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Online kon je kiezen tussen c3 of a3
Ik gok dat a3 uitverkocht zal geweest zijn en zodoende dus idd bevolkt met e-tickets

Lame. :/ Dat wordt dan B0.

shiftyke

Legacy Member
ik hoop dat er belachelijk veel Michael Jackson nummers gespeeld worden op werchter :D

Want gisteren op een lokaal festivalleke barste bij elk Jacks-nummer het feest gewoon uit zijn voegen :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan