Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WolCoM

Legacy Member
Die Quechua tenten zijn geniaal. Enige nadeel was dat ze wat groot zijn om mee te nemen.
Maar die nieuwe tenten hun diameter is al heel wat minder.
+ Hang dat gewoon aan u rugzak vast. :)

grinshu

Legacy Member
ik slaap in mijnen bloten onder de maan!

al die mietjes me hun tent :naughty:

Bill

Legacy Member
Allemaal Camping B0 mannen, dikke fun daar als altijd!!

Beste voorzieningen van ze allemaal en 2de dichts bijzijnde camping..!

Vorig jaar prijs voor beste camping !

embraced_one

Legacy Member
Lobmans zei:
Ik ga mij deze week nog zo'n Quechua-tent halen. Geen miserie met opzetten, even opengooien en hij staat recht :p

heb ook één van vorig jaar en is echt gebruiksvriendelijk :)

Berter zei:
& als het stormt.. gedaan met de pret ^^

Zoals met elke tent, als je ze niet vastzet aan de grond met koorden, tjah.... dan moet je niet verbaasd zijn dat uw tent gaan vliegen. Heeft niets te maken met Quechua.

bt belgium zei:
Tot dat ge het ook echt moet doen om nog maar te zwijgen van het terug opplooien :p

edit en koebeest: AS adventure en dergelijke hebben zo'n dingen ook!

Bah opplooien doe je snel, in 10-15 seconden ofzo :)

CP-RB2H zei:
haha vorig jaar was het toen 's maandags stevig aan het waaien. Al die mannen met die Quechua's konden die van hun in de wei daarnaast gaan zoeken...

zoals erboven, elke tent zal wel wegwaaien als je ze niet deftig vastzet aan de grond. Heeft niets met het merk te maken.

Pilatus

Legacy Member
ik snap ook niet hoe een tent kan wegwaaien, daar ligt bij mij toch een zware rugzak in altijd

Zedd Zorandar

Legacy Member
Deadangel zei:
Plezant, tot ge da moet opplooie :p

bwa gewoon paar keer oefenen thuis zoals is gezegd en dan lukt da vlot, vorig jaar op pukkelpop nog knap grietje geholpen die met haar tentje aan 't sukkelen was :P

joriske18

Legacy Member
Pilatus zei:
ik snap ook niet hoe een tent kan wegwaaien, daar ligt bij mij toch een zware rugzak in altijd
Nog nooit in ne echte storm gezeten? Zelfs goed vastgemaakte legertenten durven dan is gaan vliegen, of op zijn minst van de grond komen.

Pilatus

Legacy Member
joriske18 zei:
Nog nooit in ne echte storm gezeten? Zelfs goed vastgemaakte legertenten durven dan is gaan vliegen, of op zijn minst van de grond komen.

oké, maar echt 30 meter verder vliegen :unsure:

shiftyke

Legacy Member
Pilatus zei:
oké, maar echt 30 meter verder vliegen :unsure:

zowieso wel

ik kan mij niet meer herinneren welk maar er was ergens een serieus winderige editie en toen vlogen de tenten naar alle kanten :p

behalve de mijn want mijn custom made piketten trekt zelf ne tornado niet uit de grond :evil:

fearofthedark

Legacy Member
iemand die ne vriend van mij kan helpen?

zal da bericht vanop werchter forum hier even plaatsen

hey,

Ik ben ne jonge gast van 22 en ik heb een vrij zwaar pobleem... Ik moet blijkbaar voor mijn studentenjob maandag om 8.30 in de panne zijn. Ik woon in antwerpen, mijn kot is in kortrijk en ik zit zelf dan in Werchter :p.... Ik zou ontzettend dankbaar zijn als er iemand was die naar kortrijk ging en die mij zou kunnen meenemen de nacht dat werchter gedaan is... natuurlijk betaal ik wel mee voor benzine enzo....

Ik heb echt al iedereen gebeld en ik heb geen ander oplossing meer :s

please help me?

laurent

WolCoM

Legacy Member
Mja, moest ik naar Kortrijk terugkeren, no problem. Maar 'k vertrek de zaterdachtnacht naar scoutskamp, dus 'k ga u niet verder kunnen helpen sorry.

paarsbloed

Legacy Member
Dat hij zijn ouders is vraagt ofzo. Of als het echt niet anders kan de taxi he.

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Chill Paarsbloed.. Hij mag het toch vragen.. Ik wens je veel succes & ik denk dat de meeste mensen dit wel zouden doen, maar ze moeten natuurlijk van die kant zijn..

Pilatus

Legacy Member
ooit gehoord van treinen, heb dat 2 jaar geleden ook gehad toen ik om mijn punten moest op school

fearofthedark

Legacy Member
tis opgelust by the way
en voor mijzelf was er geen probleem,
en op paars bloed: zen ouders zijn niet thuis(verlof) dus da had ook moeilijk gegaan

Acid.C

Legacy Member
Bill zei:
Allemaal Camping B0 mannen, dikke fun daar als altijd!!

Beste voorzieningen van ze allemaal en 2de dichts bijzijnde camping..!

Vorig jaar prijs voor beste camping !


B0 > De andere campings :bow:

awesome

Legacy Member
Zeg mensen, praktisch vraagske...

Weet er iemand of ge ergens aan ijsblokskes kunt raken in werchter? -_-' hetzij op straat in ne zak of op camping B0...

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan