Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plezant, tot ge da moet opplooieLobmans zei:Ik ga mij deze week nog zo'n Quechua-tent halen. Geen miserie met opzetten, even opengooien en hij staat recht![]()

Deadangel zei:Plezant, tot ge da moet opplooie![]()
Lobmans zei:Ik ga mij deze week nog zo'n Quechua-tent halen. Geen miserie met opzetten, even opengooien en hij staat recht![]()

Berter zei:& als het stormt.. gedaan met de pret ^^
bt belgium zei:Tot dat ge het ook echt moet doen om nog maar te zwijgen van het terug opplooien
edit en koebeest: AS adventure en dergelijke hebben zo'n dingen ook!

CP-RB2H zei:haha vorig jaar was het toen 's maandags stevig aan het waaien. Al die mannen met die Quechua's konden die van hun in de wei daarnaast gaan zoeken...
Deadangel zei:Plezant, tot ge da moet opplooie![]()

Nog nooit in ne echte storm gezeten? Zelfs goed vastgemaakte legertenten durven dan is gaan vliegen, of op zijn minst van de grond komen.Pilatus zei:ik snap ook niet hoe een tent kan wegwaaien, daar ligt bij mij toch een zware rugzak in altijd
joriske18 zei:Nog nooit in ne echte storm gezeten? Zelfs goed vastgemaakte legertenten durven dan is gaan vliegen, of op zijn minst van de grond komen.

Pilatus zei:oké, maar echt 30 meter verder vliegen![]()


.... Ik zou ontzettend dankbaar zijn als er iemand was die naar kortrijk ging en die mij zou kunnen meenemen de nacht dat werchter gedaan is... natuurlijk betaal ik wel mee voor benzine enzo....
Bill zei:Allemaal Camping B0 mannen, dikke fun daar als altijd!!
Beste voorzieningen van ze allemaal en 2de dichts bijzijnde camping..!
Vorig jaar prijs voor beste camping !
