Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bertold

Legacy Member
Der is wel degelijk gratis water op werchter hoor :)

kga wel nie zeggen waar, kwestie van de lange rijen niet nog langer te maken :unsure:




Nee, meestal is er aan de toiletten ook ergens een waterbak met drinkbaar water waar ge flessen kunt opvullen etc ...

Kid_C

Legacy Member
paarsbloed zei:
Damn, nooit gezien !
Eens op letten dit jaar

Het is zeker drinkbaar, sommige zeggen van niet, maar het is het wel..
Je kan ook 2,5€ betalen voor platwater uit een bekertje natuurlijk. :unsure:

shiftyke

Legacy Member
Als het echt heeeel warm is zoals 3 jaar terug denk ik, dan deelt de Civiele bescherming waterzakjes uit, meestal helemaal vooraan (soms sproeien ze zelf :p) en op de toegangswegen naar de campings.

Kid_C

Legacy Member
paarsbloed zei:
Sproeien zou nice zijn :love:

Je mag al heel dicht staan om wat water op te vangen. :unsure:

Maar dat is zeker zalig, waterzakjes zijn bovendien énorm leuk speelgoed!

Ik denk wel niet het zo warm gaat zijn als in 2006, toen was het echt niet meer te doen. :p

Holocene

Legacy Member
Ik kijk toch ook wel uit naar Limp Bizkit...Filmpjes van Rock Am Ring/Download :love:

paarsbloed

Legacy Member
Khad eigelijk echt graag Keane gezien. Hun nieuwe album is zeer sterk, en daar bij dan nog eens de klassiekers.

Coldplay kijk ik het meest naar uit. Gaymuziek of niet, hun oudere liedjes zijn subliem.
Voor de rest: Franz ferdinand,the killers,bloc party, limp bizkit, en no zoveel meer.

dOmme zEbra

Legacy Member
Ik weet niet of dit hier de juiste plaats is, maar ik ben nog op zoek naar 1 ticket voor zondag 5 juli. Mocht iemand door omstandigheden nog een ticket voor die dag hebben liggen, kan je mij contacteren op [email protected]

-Steve-

Legacy Member
Da wil ik ook wel weten eigenlijk. Kben int sportpaleis nen T-shirt vergeten te kopen. :(

Ik kijk echt uit naar Franz Ferdinand, Kings of Leon, Oasis, De jeugd van tegenwoordig (nog nooit gezien), Bloc Party, Limp Bizkit en Metallica. Ik vergeet er waarschijnlijk nog.

paarsbloed

Legacy Member
Beide. De officiële stand met officiele gadgets staat in de wei. Kdenk dat er op de wei 2 stands staan.
Ook buiten zijn er enkele shops met stuff, maar betwijfel de echtheid hiervan.

Utred

Legacy Member
Er is toch maar 1 stand? Maar wel redelijk groot. En buiten de wei is het allemaal nogal foefelarij inderdaad.

de hamster

Legacy Member
Iemand al gehoord wat de nieuwe hype moet worden dees jaar? Vorig jaar was het de zitvlaai en dit jaar zouden het opblaastetten om op te zitten van het Nieuwsblad zijn. .....honestly :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
waren da in enkel van die tettententen? :p of zijn het nu ook zitzakken in de vorm van een tet ^^

en bij de doorgang van main stage naar marquee staat die merchandising stand altijd. ik hoop alleszins ook op goed weer. het gaat de goede richting uit vanaf half deze week ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan