Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Evabx

Legacy Member
Door een revalidatie die langer duurt dan gepland, kunnen wij toch niet gaan naar werchter. We hebben 2 combi-tickets met camping en willen die nu dus graag verkopen. We zijn van regio Brugge. Pm of reageer als je nog tickets zoekt.

Utred

Legacy Member
Evabx zei:
Door een revalidatie die langer duurt dan gepland, kunnen wij toch niet gaan naar werchter. We hebben 2 combi-tickets met camping en willen die nu dus graag verkopen. We zijn van regio Brugge. Pm of reageer als je nog tickets zoekt.

PM'd

paarsbloed

Legacy Member
Die gaat massa's PM's krijgen :p
Verkoop dan gewoon aan de 1e, lijkt me eerlijker.

shiftyke

Legacy Member
paarsbloed zei:
Die gaat massa's PM's krijgen :p
Verkoop dan gewoon aan de 1e, lijkt me eerlijker.

ik heb ooit eens een ticket voor werchter verkocht via stubru, ik kreeg elk uur van den dag wel telefoon en tot een kot in de nacht :D

_DM_

Legacy Member
Is er iemand die zijn combi-ticket verkoopt ?
Het is niet voor mij maar voor een vriendin, mij interesseert Werchter ni :)

Audiosleef

Legacy Member
Is er dit jaar nog steeds de A1 camping? Ik heb geruchten gehoord dat deze er niet meer zou zijn.

Furiez

Legacy Member
Na 3 jaar niet meer geweest te zijn heb ik er terug ongeloofelijk veel zin in. The Prodigy heeft het hem vooral gedaan eigenlijk...

Bertold

Legacy Member
Der gaat sowieso nen A1 camping zijn hé :p ze gaan niet opeens beginnen bij A2 omdat er ene verdwijnt :p

Kdenk trouwens dat A1 gewoon blijft, het lijkt mij een te mooie inkomensbron voor de eigenaars om het niet te doen

TeOtWaWkI

Legacy Member
bt belgium zei:
Der gaat sowieso nen A1 camping zijn hé :p ze gaan niet opeens beginnen bij A2 omdat er ene verdwijnt :p

Kdenk trouwens dat A1 gewoon blijft, het lijkt mij een te mooie inkomensbron voor de eigenaars om het niet te doen

A1 wordt een mytische camping die enkel kan bereikt worden als je de andere campings leegspeeld

Pilatus

Legacy Member
is B0 nu echt zo goed, wij gaan daar ook zitten, maar ik heb er nog niet gezeten dus kweet niet echt wat te verwachten heb enkel nog maar op A3 gezeten op werchter
het ziet er toch kleiner uit als de rest op dat planneke

Bertold

Legacy Member
Probleem is dat des te meer mensen op B0 gaan zitten 'omdat het de "coole" camping is' dat het er enkel maar minder op gaat worden, als iedereen daar zo gaat zitten gaat et maar een geforceerd ding worden :p

Versta mij niet verkeerd :p tis geen belediging hoor maar als ge sfeer wilt gaat ge der toch nog zelf moeten voor zorgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan