Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mach1en

Legacy Member
Kid_C zei:
Ooit es gezien op I Love Techno, vlak voor Justice, was toen wel deftig. Maar ik ben die hele elektrotrashsound (en alles daarrond) zó beu. :/

true, stuff zoals justice, boys noize, erol alkan, crookers etc.

maar dingen zoals deadmau5 vindk wel nog steeds cva ze :o

felixdraait

Legacy Member
fuck da man, erol alkan is een veel beter producer dan deadmau5 ooit zal zijn. alkan is trouwens vérre van trash en enorm multidisciplinair (check: behind the wizard's sleeve, late of the pier, etc).

dit alles imo natuurlijk, maar deadmau5 is toch een vrij overrated producer vind ik.

Kid_C

Legacy Member
Het is 'Beyond the wizard's sleeve' en ja dat is echt enorm goed. :] Ik vond erol zijn sets in 2004-2005 gewoon stukken beter, voor die hele french sound erin is gekropen.

En nu terug naar Rock Werchter! Iemand die Milk Inc. zal gaan zien?

shiftyke

Legacy Member
felixdraait zei:
fuck da man, erol alkan is een veel beter producer dan deadmau5 ooit zal zijn. alkan is trouwens vérre van trash en enorm multidisciplinair (check: behind the wizard's sleeve, late of the pier, etc).

dit alles imo natuurlijk, maar deadmau5 is toch een vrij overrated producer vind ik.

quoted for the fuckin truth !!!

Ik zal dat gitaargeweld van metallica wel gaan zien ipv regi ;)

Yones

Legacy Member
Kid_C zei:
Het is 'Beyond the wizard's sleeve' en ja dat is echt enorm goed. :] Ik vond erol zijn sets in 2004-2005 gewoon stukken beter, voor die hele french sound erin is gekropen.

En nu terug naar Rock Werchter! Iemand die Milk Inc. zal gaan zien?

aangezien ik metallica al meermaals gezien heb zal ik is een danske gaan placeren bij de regi :music:

Reflectus

Legacy Member
Kid_C zei:
En nu terug naar Rock Werchter! Iemand die Milk Inc. zal gaan zien?

Die 2 maten waar datk over verteld heb komen eigenlijk vooral voor metallica, dus kdenk dat ik ook maar met hun ga meegaan..
Da vink wel nog ok voor een uurke ofzo, maar 2u20 dat te aanhoren vink wel iets erover.
En dan nog nix gezegd over al dat volk dat zal staan duwen enz.

Reflectus

Legacy Member
Kid_C zei:
Ze gaan meer staan duwen tijdens Milk Inc hoor. :p

Thaha ja, vast wel :p
Naar wie gaat gy, Milk Inc?
MI stopt al om 00u30, kun je vanop een afstandje nog de afsluiter zien van Metallica.

Kid_C

Legacy Member
Reflectus zei:
Boo!!
Pukkelpop dan? (zag dat je daar ook postte)

Kans is heel klein, herexamens hebben momenteel toch wel de prioriteit. Dour zal ik misschien 1 dag gaan voor Aphex Twin, maar dat hangt af van hoe moe ik ben na mijn reis.

Achja, na Sonic City en Roadburn heb ik wel al een mooie portie festivals gehad dit jaar. :D

Ik post hier omdat ik alles moet lezen en dan mijn mond niet kan houden. :]

Bertold

Legacy Member
Metallica :p al is et puur uit principe :p want metallica vindk nu ook nie het van het :p

Op welke camping zullen de 9livers te vinden zijn?

Deze alvast op B0 zoals reeds vele jaren :woohoo:

warelfs

Legacy Member
Iemand een Combi ticket te veel? xD
hmm ik dacht ma zal is proberen he, ^^

Spectre

Legacy Member
bt belgium zei:
Metallica :p al is et puur uit principe :p want metallica vindk nu ook nie het van het :p

Op welke camping zullen de 9livers te vinden zijn?

Deze alvast op B0 zoals reeds vele jaren :woohoo:

ik probeer te slapen op een rustige camping :unsure:
maar kben nog een maagdje, tis men eerste Werchter :p

Reflectus

Legacy Member
Spectre zei:
ik probeer te slapen op een rustige camping :unsure:
maar kben nog een maagdje, tis men eerste Werchter :p

Same here, we zullen zien hoe het dit jaar gaat.
Had ik zeker geweten datk geen herexamens ging hebben ging ik wel alleen voor Pukkelpop gekozen hebben. Enkele zotte elektro-namen dit jaar.

shiftyke

Legacy Member
bt belgium zei:
Metallica :p al is et puur uit principe :p want metallica vindk nu ook nie het van het :p

Op welke camping zullen de 9livers te vinden zijn?

Deze alvast op B0 zoals reeds vele jaren :woohoo:

B0 is :love:

Ik weet niet of ik dit jaar daar zal kunnen liggen, ik ga met een andere groep mensen mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan