Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grinshu

Legacy Member
bt belgium zei:
Studio brussel is al even commercieel als al die andere radiozenders ze hebben alleen een ander doelpubliek en genre ...


Lang leve zelf muziek opleggen en internet-radio :)

idd

't probleem bij studio brussel is dat ze op die manier de goeie muziek voor mij verpesten, en bvb bij ons op 't werk staat er altijd stubru op

Enfin das natuurlijk hetzelfde voor mensen die graag mnm muziek horen

Na een week had'k mijn ipod mee want 'k was 't zo beu als koue pap :p

Pilatus

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Ik snap het gezeik rond Milk Inc niet.
Werchter gangers kijk eens in de spiegel en besef dat je dit enkel aan jezelf te danken hebt. 3/4 van wat op werchter staat is allang niet meer alternatief maar mainstream (als je denkt dat stubru alternatief is ben je gewoon naief).

Helft van de werchter gangers zie je wekelijks op de locale boerefuif.

Sorry maar dan moet je niet lopen klagen dat een act als milk inc naar werchter komt.

lol? omdat mensen naar werchter gaan zorgen ze ervoor dat er groepen zoals milk inc komen??

wat wil je nu verder nog vertellen met dit soort posts?

Bertold

Legacy Member
Ahja tis de laatste 5/10 jaar altijd tzelfde liedje.
Der zijn blijkbaar 3 groepen mensen
1) zij die altijd maar zagen dat de affiche niet goed is maar toch schoon gaan
2) zij die zich beter voelen dan het 'mainstream'-volkje dat gaat en dat ook graag laten horen op allerlei fora etc (zoals die alcoholische punker :lol: )
3) zij die er zich niets van aantrekken en zich daar ofwel 4 dagen gaan amuseren bij de groepen die ze wel graag horen ofwel gewoon niet gaan

der zouden hier 200 posts minder staan moesten groep 1 en 2 hier niets zeggen :) maarja vrije meningsuiting zeker :p

grinshu

Legacy Member
't is een forum voor iets, waarom zou ge minder posts willen ;)

en ik denk dat'k ergens tss 2 & 3 zit, ik amuseer mij op de meeste dingen maar erger mij wel sterk dat events zoals rock werchter meer en meer ook mainstream, commercieel worden - als ge dieje muziek wilt horen kunt ge toch azo goed uitgaan, overal spelen ze toch 't zelfde

shiftyke

Legacy Member
ik zit in groep 1, maar das meestal omdat er toch enkele namen zijn die ik niet wil missen en gewoon ja de sfeer en camping :p

Tuninboy

Legacy Member
Ik ga nie :woohoo:tenzij ik weer kaarten kan krijgen.Maar ik ga zeker al Doureuhh!!! ^^

Alcoholic Punk

Legacy Member
bt belgium zei:
Ahja tis de laatste 5/10 jaar altijd tzelfde liedje.
Der zijn blijkbaar 3 groepen mensen
1) zij die altijd maar zagen dat de affiche niet goed is maar toch schoon gaan
2) zij die zich beter voelen dan het 'mainstream'-volkje dat gaat en dat ook graag laten horen op allerlei fora etc (zoals die alcoholische punker :lol: )
3) zij die er zich niets van aantrekken en zich daar ofwel 4 dagen gaan amuseren bij de groepen die ze wel graag horen ofwel gewoon niet gaan

der zouden hier 200 posts minder staan moesten groep 1 en 2 hier niets zeggen :) maarja vrije meningsuiting zeker :p

Ik voel mij niet beter dan het mainstream volk. Het is enkel een feit dat als er meer "mainstream" volk naar een bepaald festival gaat de organisatie zich zal aanpassen daaraan.

Moest het de komende jaren opeens vollopen met goths en new-wavers op werchter zul je merken dat er geleidelijk aan meer zo'n bands gaan komen.

Dus kortom ik vind milk inc op werchter een relatief logisch gevolg van de evolutie die er de laatste jaren bezig is ginder. Niet meer niet minder. Mij kan het niet schelen dat ze daar staan.

Mijn post was net een reactie op de mensen die zagen dat een band als Milk Inc er staat.

bram4815162342

Legacy Member
Placebo heeft nu de officiële 1e single uit van hun nieuwe album. YouTube - For What It's Worth
Kben behoorlijk teleurgesteld na 1e luisterbeurt, telkens zelfde lyrics zoals in Battle For The Sun, maar de single vindek gewoon nog eens erg raar klinken ook.

de hamster

Legacy Member
mijn eerste reactie op de single was ook wel effe van whuh? maar heb em nu al 3 keer gehoord en uiteindelijk is em goegekeurd, stiekem is em catchy. K'denk dat de albumversie sowieso stukken beter wordt want dit is de videoclip edit. in elk geval heeft het bij Placebo nooit om de lyrics gedraaid, elke song van hun is repetitief op da vlak. WTF is er trouwens met Molko zijn haar gebeurd? :D

paarsbloed

Legacy Member
Via via nog een ticketje op de kop kunnen tikken, Werchter here I come !
Eigelek had ik liever naar Arras gegaan maar aangezien al zowat al de vrienden een ticket hadden, jammer. Khad graag de Kanye gezien.

shiftyke

Legacy Member
bram4815162342 zei:
Placebo heeft nu de officiële 1e single uit van hun nieuwe album. YouTube - For What It's Worth
Kben behoorlijk teleurgesteld na 1e luisterbeurt, telkens zelfde lyrics zoals in Battle For The Sun, maar de single vindek gewoon nog eens erg raar klinken ook.

er komt op dat de video privé is :s

vloet

Legacy Member
Mensen die Ghinzu gaan checken op Werchter, maak u klaar voor iets meesterlijks want gisteren in Trix waren ze AF. Spijtig dat ik niet meer naar Werchter kan afzakken.

cassie821

Legacy Member
Als je vennoot bent van de cera , is er in de maand mei ne speciale actie om gratis ontbijt te krijgen . En Ghinzu is zalig :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan