grinshu
Legacy Member
bt belgium zei:Studio brussel is al even commercieel als al die andere radiozenders ze hebben alleen een ander doelpubliek en genre ...
Lang leve zelf muziek opleggen en internet-radio![]()
idd
't probleem bij studio brussel is dat ze op die manier de goeie muziek voor mij verpesten, en bvb bij ons op 't werk staat er altijd stubru op
Enfin das natuurlijk hetzelfde voor mensen die graag mnm muziek horen
Na een week had'k mijn ipod mee want 'k was 't zo beu als koue pap

)
tenzij ik weer kaarten kan krijgen.Maar ik ga zeker al Doureuhh!!! ^^


