Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bertold

Legacy Member
straathond zei:
nog ongeveer 27, ge gaat u mogen haasten.

jop en net gehoord dat er nog 3 verkocht zijn daarnet!

Maakt dat er nog maar 24 zijn nu! Haasten is dé boodschap!!!

Pilatus

Legacy Member
pff, had kanye echt heel graag eens gezien, zeker met zen 'nieuwe' cd en tour

de hamster

Legacy Member
volgend jaar....

grote artiesten die tekenen voor Arras/Werchter signen omwille van een zogeheten package deal. Livenation en de schuur garanderen hun 2 optredens wat lucratiever is, vergelijk maar even de line ups. namen als Gossip, Kravitz stonden vorig jaar op Werchter, dees jaar op Arras.

Het zou mij sterk verbazen als Kanye dus volgend jaar niet éen van de headliners zou worden, samen met Muse en No Doubt

de hamster

Legacy Member
dat gerucht van de 4de juli klopt in elk geval langs geen kanten, gezien West die dag headlined op Eurockéennes dat 500 km van Leuven ligt.

Audiosleef

Legacy Member
Rise against gaat ook ff op en af vliegen uit de VS om naar werchter te komen ze! ....





hopelijk :sad:

Holocene

Legacy Member
hmm ik heb een vraag :)
Is het mogelijk om op Werchter makkelijk vooraan te komen? (Wil ik eigenlijk maar bij één band, Nine Inch Nails.)
Eerste keer Werchter voor mij..Op Pukkelpop nooit problemen gehad maar als ik zo de massa zie op Werchter (0:28) :crazy:

Skyscraper

Legacy Member
Ritchiekz zei:
hmm ik heb een vraag :)
Is het mogelijk om op Werchter makkelijk vooraan te komen? (Wil ik eigenlijk maar bij één band, Nine Inch Nails.)
Eerste keer Werchter voor mij..Op Pukkelpop nooit problemen gehad maar als ik zo de massa zie op Werchter (0:28) :crazy:

Haha bij mij 't zelfde (de rest is in de marquee dat'k wil zien), ik vrees dat 't moeilijk ga zijn sinds ze voor metallica spelen (zucht..) en al die fans daar al gaan staan wachten.. wa ook ne domper op de sfeer ga zijn.
Nevertheless gaa'k mij ne weg naar voor beuken & mij niet teveel aantrekken van metallica mensen, 't is nu eenmaal zo éh.

de hamster

Legacy Member
goh, eigenlijk ist beste easy. Je zorgt dat je éen of bij voorkeur 2 knappe meiden van een jaar of 18 met je mee hebt, die zorgen dat bijna alleman u laat passeren tot ge goe vooraan zijt.

als ge wilt kunnen we wel wat regelen zodat ge die van mij efkes kunt lenen voor NIN :-)

Kid_C

Legacy Member
Meteen na het vorige optreden inschuiven van de zijkant, moment dat iedereen weggaat recht tegen de stroom ingaan...

Skyscraper

Legacy Member
Dat van die meiskes werkt idd, of gewoon alleen naar voor met uw vrienden achter uw terwijl gij 4 pinte naar voor steekt. Mensen laten u meesta lwel door alsge 'n pint in under gezicht duwt ^^

& ja idd @ kid c, dat is de meest makkelijke & logisch manier. Maar 'k denk dat tegen die tijd maar 1/4 fzo van de mensen weggaat, dus 't zal niet zo easy zijn alsge daar tegenop ziet.

Bertold

Legacy Member
Ge moet geluk hebben de bovenstaande technieken werken niet altijd :p bvb vorig jaar sigur ros - radiohead. Als je toen nog niet vooraan stond bij sigur ros raakte je er ook niet meer bij voor radiohead.

Dé techniek als je wil vooraan staan voor 1 bepaald optreden is gewoon een optreden of 2 op voorhand gaan :p

Skyscraper

Legacy Member
Techniek?
Da is gewoon de manier voor mensen die ni teveel durven & bereidt zijn extra last te hebben ;p
Zo doet iedereen dat, en dat vind'k echt fout.
Mensen die dan écht voor die groep er zijn staan dan vanvoor tussen wat mensen die gewoon 'wachten', buh.

BleKKie

Legacy Member
Kid_C zei:
Meteen na het vorige optreden inschuiven van de zijkant, moment dat iedereen weggaat recht tegen de stroom ingaan...

is idd te doen op die manier, er komt vrij veel ruimte vrij door de mensen die "vertrekken" en dat vult ge opnieuw op :p

Holocene

Legacy Member
straathond zei:
goh, eigenlijk ist beste easy. Je zorgt dat je éen of bij voorkeur 2 knappe meiden van een jaar of 18 met je mee hebt, die zorgen dat bijna alleman u laat passeren tot ge goe vooraan zijt.

als ge wilt kunnen we wel wat regelen zodat ge die van mij efkes kunt lenen voor NIN :-)

haha shame, tis enkel ik en nog een kerel die gaan, dus deze techniek zal al niet lukken :P
Blijkbaar wel een groot verschil bij Pukkelpop dan :) Als ik zo terug denk, stond ik vorig jaar telkens vooraan zelf bij Sigur Rós/Metallica.
Oh well, ik zie wel :) desnoods sta ik daar al van 's ochtends :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan