Bertold
Legacy Member
straathond zei:nog ongeveer 27, ge gaat u mogen haasten.
jop en net gehoord dat er nog 3 verkocht zijn daarnet!
Maakt dat er nog maar 24 zijn nu! Haasten is dé boodschap!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
straathond zei:nog ongeveer 27, ge gaat u mogen haasten.
Kid_C zei:Heb gelezen dat kanye de 4e zou afkomen.. Wel niet te vroeg juichen![]()
Kid_C zei:Geen, afwachten is de boodschap.![]()

Audiosleef zei:Rise against gaat ook ff op en af vliegen uit de VS om naar werchter te komen ze! ....
hopelijkad:
mach1en zei:ga naar groezrock e..

Ritchiekz zei:hmm ik heb een vraag
Is het mogelijk om op Werchter makkelijk vooraan te komen? (Wil ik eigenlijk maar bij één band, Nine Inch Nails.)
Eerste keer Werchter voor mij..Op Pukkelpop nooit problemen gehad maar als ik zo de massa zie op Werchter (0:28)![]()

bvb vorig jaar sigur ros - radiohead. Als je toen nog niet vooraan stond bij sigur ros raakte je er ook niet meer bij voor radiohead.
Kid_C zei:Meteen na het vorige optreden inschuiven van de zijkant, moment dat iedereen weggaat recht tegen de stroom ingaan...

straathond zei:goh, eigenlijk ist beste easy. Je zorgt dat je éen of bij voorkeur 2 knappe meiden van een jaar of 18 met je mee hebt, die zorgen dat bijna alleman u laat passeren tot ge goe vooraan zijt.
als ge wilt kunnen we wel wat regelen zodat ge die van mij efkes kunt lenen voor NIN![]()

Als ik zo terug denk, stond ik vorig jaar telkens vooraan zelf bij Sigur Rós/Metallica.
desnoods sta ik daar al van 's ochtends 