Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Touwtjes systeem is echt vragen om onderlinge ruzies ze, mja dat maakt het wel entertainend :')

Is dour eig cva van camping? Lijkt mij chill maar zo'n losse/slechte organisatie kan natuurlijk wel dik tegevallen..?

Brick Top

Legacy Member
shiftyke zei:
maar de kans da ze u tent molesteren en u gerief pieken vergroot met factor 10000000000X

Serieus? Zitten inderdaad (heel) veel margi's maar ook meer kans om bestolen te worden? Ben ondertussen al drie of vier keer geweest en nog nooit zever gehad. Wel één keer gans de tent overhoop gehaald maar niks gepikt. :crazy:

En Dour = véél mooie dames (in tegenstelling tot de meeste, andere festivals... :puke:).

Qua camping vind ik Dour en Werchter even goed, Werchter heeft wel (veel) betere voorzieningen.

de hamster

Legacy Member
als ge op Werchter geen knappe dames genoeg ziet hebt gij precies veel hogere standaarden dan ik.

ik weet nog jaar of 3 terug toen het daar 35 graden was en al de vrouwen in bikini over die wei liepen, probeert u dan maar es op dat podium te focussen!!!

Kid_C

Legacy Member
straathond zei:
als ge op Werchter geen knappe dames genoeg ziet hebt gij precies veel hogere standaarden dan ik.

ik weet nog jaar of 3 terug toen het daar 35 graden was en al de vrouwen in bikini over die wei liepen, probeert u dan maar es op dat podium te focussen!!!

Welk podium?

shiftyke

Legacy Member
Brick Top zei:
Serieus? Zitten inderdaad (heel) veel margi's maar ook meer kans om bestolen te worden? Ben ondertussen al drie of vier keer geweest en nog nooit zever gehad. Wel één keer gans de tent overhoop gehaald maar niks gepikt. :crazy:

En Dour = véél mooie dames (in tegenstelling tot de meeste, andere festivals... :puke:).

Qua camping vind ik Dour en Werchter even goed, Werchter heeft wel (veel) betere voorzieningen.

de eerste keer zijn er wat walen met blikken (volle) beginnen gooien naar ons tent en dan hebben ze die getrashed. Jaar daarna een tshirt en scheeraparaat en laatste jaar ne lege rugzak...

Maar ik heb vorig jaar mannen gewoon tenten zien plunderen gewoon om wat met die kleren te kunnen zwieren enzo :s

Werchter heeft zo hard de beste camping en mentaliteit...

Kid_C zei:

Playah :p

Brick Top

Legacy Member
straathond zei:
als ge op Werchter geen knappe dames genoeg ziet hebt gij precies veel hogere standaarden dan ik.

ik weet nog jaar of 3 terug toen het daar 35 graden was en al de vrouwen in bikini over die wei liepen, probeert u dan maar es op dat podium te focussen!!!

't Is ondertussen vier jaar geleden dat ik op Werchter was dus mag mij er niet over uitspreken eigenlijk. Maar op Dour viel mij dat gewoon op, veel schoon volk. Maar dit jaar ga ik nog is naar Werchter se (Limp Bizkit! :cool:) dus ik zal mijn mening dan nadien wel posten. :p

Blofeld

Legacy Member
Vanop rockwerchter.be:

"Het programma van Rock Werchter schittert nog meer in alle glorie. Vandaag bevestigt het Vlaams-Brabantse openluchtfestival de komst van The Black Eyed Peas, Boys Noize, Rodrigo Y Gabriela, Eagles Of Death Metal, White Lies, Yeah Yeah Yeahs, Regina Spektor, The Script, De Jeugd Van Tegenwoordig en Expatriate. Daarmee is het programma voor donderdag 2 juli is helemaal rond. De overige drie festivaldagen worden binnenkort ingevuld.

De organisatie laat ook weten dat de ticketverkoop een rotvaart loopt. Op dit moment zijn er al meer dan 70.000 festivaltickets verkocht. De dagtickets voor vrijdag 3 juli zijn sinds een week allemaal de deur uit. Ook de combi-tickets verkopen als zoete broodjes. De teller staat nu op 50.000 verkochte combis. Het is aangewezen op tijd tickets te bestellen. Dagtickets voor donderdag, zaterdag en zondag zijn eveneens nog beschikbaar."

Waarom toch weeral diene zever van The Black Eyed Peas ?? :doh:
Yeah Yeah Yeahs is super, wil ik doodgraag eens zien, White Lies :niceone:
pfff De Jeugd Van Tegenwoordig, moet eens checken,
staan op elk klein en middelgroot festival (
04.04.2009: Job*Rock 2009
10.04.2009: Karma Hotel 2009
11.04.2009: Paaspop 2009
25.04.2009: Puntpop 2009
30.04.2009: Volta Nacht Van De Arbeid 2009
01.05.2009: Red Rock Rally 2009
02.05.2009: Polsslag 2009
02.05.2009: Repmond Rock 2009
08.05.2009: Ten Vrede 2009
09.05.2009: Arendonk Zingt & Swingt 2009
01.06.2009: Pinkpop 2009
24.06.2009: Rock Voor Specials 2009
26.06.2009: Grensrock 2009
05.07.2009: Rock Werchter 2009
25.07.2009: Kneistival 2009) Moet da dan nog op Werchter staan?


Voorlopige programmatie is ook maar bagger, thopen da et nog ewa verschuift ze!

BleKKie

Legacy Member
pfft BEP, hopelijk zetten ze da achter Metallica, maar dat zal niet zeker :(

Kid_C

Legacy Member
Rodrigo Y Gabriela, gaat dat zien!

Edit: Als je combitickets wilt, er zijn er blijkbaar al 50000 verkocht, het begint nipt te worden. ;)

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Rodrigo Y Gabriela, gaat dat zien!

Edit: Als je combitickets wilt, er zijn er blijkbaar al 50000 verkocht, het begint nipt te worden. ;)

mmm merci voor de herinnering, toch nog snel eentje besteld

black eyed peas :love:

Eagles of death metal altijd graaf en de jeugd ook, toppertje.

jammer dat ik zaterdag over huis moet :(

Tim307

Legacy Member
Kid_C zei:
Rodrigo Y Gabriela, gaat dat zien!

Edit: Als je combitickets wilt, er zijn er blijkbaar al 50000 verkocht, het begint nipt te worden. ;)

Nipt? Er zijn 65000 combitickets he

Tah_b00nz0r

Legacy Member
als BEP de hiphop naam moet zijn ist maar matig vind ik... white lies is goed! had ik nog graag gehad ^^

de hamster

Legacy Member
ik mis nog 2 of 3 favorietjes van me, maar dan nog vind ik van deze 10 namen weer dat het behoorlijk is.

Zeg van Black eyed peas bvb wat je wil, het wordt lachen als ze zondag moeten spelen voor 30 rijen diehard metallica fans. heerlijke wraak voor hun boertig gedrag op pukkelpop tijdens stereophonics.

verder jammer dat Boys Noize gelijk staat met 2 many dj's, denk dat het hoppen wordt. ook beetje mweh van jeugd van tegenwoordig. die mannen spelen tegenwoordig overal tot in mijn achtertuin toe als ik een barbecue geef lijkt het tegenwoordig. Hollandse hoereuh? al wat ge zegt zijt ge zelf Willy.

Eagles of death metal, white lies, Rodrigo Y Gabriela das dan weer wel plezant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan