Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Damn, Limp Bizkit.. :')
Zou ik willen zien uit nostalgie, maar betaal daar echt geen geld voor. :p

El_L4mor

Legacy Member
tis wel nog alleen maar rock precies... Waar blijft de eerste dance act?

Tempest

Legacy Member
Berter zei:
idd, 'k vind Noel echt fantastisch. Wat die allemaal zegt in interviews haha (:

Jep, ik vind da gewoon een zalige attitude da die mannen hebben. Als ge echt in uw muziek gelooft moete gewoon zelf geloven da ge de beste groep in de wereld zijt.

Anders gade nooit voluit gaan en constant zeggen van, ja waaaaaaww da zijn mijn helden en ja tegenover hen zijn we niks :p.

Trouwens, The Beatles zijn hun grote voorbeelden dus ge moet alles wat die mannen zeggen met een korreltje zout nemen.

Zelfde met Josh Homme van de Queens, dies ook zo zalig arrogant :D

Audiosleef zei:
foo fighters ja ! lijkt me wel nog onwaarschijnlijk om nog zo een grote naam aan te kunnen trekken, maar ik blijf toch maar hopen

Zijde daar nu weer met uwe Foo Fighters :p. Khebbet vorige keer nog maar uitgelegd. Zijn op een indefinite Hiatus atm which means, no new album, no new tour :p. Miss over jaar of 2 da ze met nieuw album komen maar voorlopig kunnen we er naar fluiten dus.

On 17 September 2008 Dave Grohl announced on The Chris Moyles Show that the band would be taking a long break from music so that they could return with a new sense of purpose, and also informed fans not to expect any new music for a while. "We've never really taken a long break, I think it's time," Grohl commented. "After doing Wembley, we shouldn't come back there for 10 years because we've played to everybody. We're over in the UK every year, every summer, so I think it's time to take a break and come back over when people really miss us."[13]



Dus ne break van een jaar of 5-10 :p

Audiosleef

Legacy Member
Tempest zei:
Zijde daar nu weer met uwe Foo Fighters :p. Khebbet vorige keer nog maar uitgelegd. Zijn op een indefinite Hiatus atm which means, no new album, no new tour :p. Miss over jaar of 2 da ze met nieuw album komen maar voorlopig kunnen we er naar fluiten dus.

On 17 September 2008 Dave Grohl announced on The Chris Moyles Show that the band would be taking a long break from music so that they could return with a new sense of purpose, and also informed fans not to expect any new music for a while. "We've never really taken a long break, I think it's time," Grohl commented. "After doing Wembley, we shouldn't come back there for 10 years because we've played to everybody. We're over in the UK every year, every summer, so I think it's time to take a break and come back over when people really miss us."[13]


Dus ne break van een jaar of 5-10 :p

Oei vorige keer niet gelezen, das wel nen bummer :doh:

Kais3r

Legacy Member
:bow: Limp Bizkit !! :bow:

Hoelang duurt het eer dagkaarten ongeveer zijn uitverkocht?
Maand of 2-3 of gaat het sneller bij werchter.

fearofthedark

Legacy Member
Audiosleef zei:
En toch ziet ge hier niemand zeggen 'joepie Oasis komt, hoera !' Hoe komt dat toch?

ik ga naar werchter enkel en alleen voor oasis.
Heb ze recentelijk nog gezien in vorst nationaal met hun nieuwe cd en dat was gewoon af.
1 hitje?
wonderwall, the master plan, champagne supernova, lyla, the shock of the lightning, cigarretes and alcohol, dont look back in anger

i rest my case :D

WolCoM

Legacy Member
Fuck wa zalig programma. Maar kga niet kunnen gaan met school/scouts. :(

-Steve-

Legacy Member
fearofthedark zei:
1 hitje?
wonderwall, the master plan, champagne supernova, lyla, the shock of the lightning, cigarretes and alcohol, dont look back in anger

i rest my case :D

²

fearofthedark

Legacy Member
de tracklist van in vorst nationaal van oasis
spelen ze deze krak opnieuw zal ik zeker niet zeuren

Rock 'N' Roll Star
Lyla
The Shock Of The Lightning
Cigarettes And Alcohol
The Meaning Of Soul
To Be Where There's Life
Waiting For The Rapture
The Masterplan
Songbird
Slide Away
Morning Glory
Ain't Got Nothing
Half The World Away
I'm Outta Time
Wonderwall
Supersonic
Don't Look Back In Anger
Falling Down
Champagne Supernova
I Am The Walrus (Beatles)

Bertold

Legacy Member
Voor de geïnteresseerden: momenteel op mtv optreden van coldplay te zien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan