Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
straathond zei:
t'steekt mij dik tegen. vriendengroepje waarmee ik Werchter zou gaan haakt af. Die mannen zitten al van in oktober bezig hoe graag ze eens 4 dagen Werchter zouden doen tot op het punt dat ik het volledig zie zitten en al voor een tent en heel de boel aan het kijken ben en dan komen ze plots af.....gohja ColdPlay en Placebo, we gaan maar naar Graspop gaan voor Iron Maiden te zien. Heeft die ene dan nog het lef om te zeggen dat hij wel een dag mee wil voor Metallica...

ik voel me als Otto in A Fish Called Wanda toen hij de safe opende...dissapointed!!! vrienden haken af, mijn lief heeft sociofobie dus die krijg ik nooit op een plek met zoveel volk en mijn zus heeft een te grote hekel aan de wc's om het 4 dagen te trekken.

T'wordt voor mij een kwestie van nieuwe vrienden zoeken of alleen gaan....gezellig.
Das klote. Wat een kutvrienden ook.

Gromme

Legacy Member
Iemand dat ik ben vergeten...

Tenacious D

t'maakt niet uit naar welk festival. :-)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
straathond zei:
t'steekt mij dik tegen. vriendengroepje waarmee ik Werchter zou gaan haakt af. Die mannen zitten al van in oktober bezig hoe graag ze eens 4 dagen Werchter zouden doen tot op het punt dat ik het volledig zie zitten en al voor een tent en heel de boel aan het kijken ben en dan komen ze plots af.....gohja ColdPlay en Placebo, we gaan maar naar Graspop gaan voor Iron Maiden te zien. Heeft die ene dan nog het lef om te zeggen dat hij wel een dag mee wil voor Metallica...

ik voel me als Otto in A Fish Called Wanda toen hij de safe opende...dissapointed!!! vrienden haken af, mijn lief heeft sociofobie dus die krijg ik nooit op een plek met zoveel volk en mijn zus heeft een te grote hekel aan de wc's om het 4 dagen te trekken.

T'wordt voor mij een kwestie van nieuwe vrienden zoeken of alleen gaan....gezellig.
Iron Maiden komt niet eens naar graspop. :/

nTFs

Legacy Member
straathond zei:
t'steekt mij dik tegen. vriendengroepje waarmee ik Werchter zou gaan haakt af. Die mannen zitten al van in oktober bezig hoe graag ze eens 4 dagen Werchter zouden doen tot op het punt dat ik het volledig zie zitten en al voor een tent en heel de boel aan het kijken ben en dan komen ze plots af.....gohja ColdPlay en Placebo, we gaan maar naar Graspop gaan voor Iron Maiden te zien. Heeft die ene dan nog het lef om te zeggen dat hij wel een dag mee wil voor Metallica...

ik voel me als Otto in A Fish Called Wanda toen hij de safe opende...dissapointed!!! vrienden haken af, mijn lief heeft sociofobie dus die krijg ik nooit op een plek met zoveel volk en mijn zus heeft een te grote hekel aan de wc's om het 4 dagen te trekken.

T'wordt voor mij een kwestie van nieuwe vrienden zoeken of alleen gaan....gezellig.

Zoek een ander lief en ga met haar naar Werchter.

robbie7

Legacy Member
Gromme zei:
Iemand dat ik ben vergeten...

Tenacious D

t'maakt niet uit naar welk festival. :-)

Dikke ²nd maar ik betwijfel da die hier in belgië gaan komen :<
Vorig jaar waren ze op de meeste grote festivals van Groot-Brittanië, zover is da toch ni van hier om nekeer een dagske langs te komen eh :D
Enfin, tmoet natuurlijk in hun tourplannen passen, maar ik hoop allesinds van wel :(

nTFs

Legacy Member
Hun vorige doortocht op Werchter was toch niet slecht alhoewel het merendeel van de menigte het toen maar pokkeherrie vond.

Kid_C

Legacy Member
shiftyke zei:
jakkes, heb ze al eens gezien en dat trok dus op niets e

Goede band hoor, op werchter waren ze 2 jaar geleden best goed. Het was wel veel te warm en er was ook te veel licht.
Toen ze voorprogramma van Tool deden stond de geluidsmix gewoon rampzalig slecht. (in leuven toch)

REDNIK

Legacy Member
ik hoop nog wat op namen zoals:
Klaxons, Midnight Juggernauts, Late of the pier , zou ideaal zijn voor in de pyramid :love:

Furon

Legacy Member
2 jaar terug zoals Kid_C al zei, toch vind'k de groep meer passen op GMM :)

shiftyke

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
ik hoop nog wat op namen zoals:
Klaxons, Midnight Juggernauts, Late of the pier , zou ideaal zijn voor in de pyramid :love:

zie dour/pukkelpop topic, danku :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan