paarsbloed
Legacy Member
Das klote. Wat een kutvrienden ook.straathond zei:t'steekt mij dik tegen. vriendengroepje waarmee ik Werchter zou gaan haakt af. Die mannen zitten al van in oktober bezig hoe graag ze eens 4 dagen Werchter zouden doen tot op het punt dat ik het volledig zie zitten en al voor een tent en heel de boel aan het kijken ben en dan komen ze plots af.....gohja ColdPlay en Placebo, we gaan maar naar Graspop gaan voor Iron Maiden te zien. Heeft die ene dan nog het lef om te zeggen dat hij wel een dag mee wil voor Metallica...
ik voel me als Otto in A Fish Called Wanda toen hij de safe opende...dissapointed!!! vrienden haken af, mijn lief heeft sociofobie dus die krijg ik nooit op een plek met zoveel volk en mijn zus heeft een te grote hekel aan de wc's om het 4 dagen te trekken.
T'wordt voor mij een kwestie van nieuwe vrienden zoeken of alleen gaan....gezellig.



