Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Curahee Q zei:Foo Fighters!
gigase zei:alles, van de macho gitaristen tot aan de t-shirts die door alle fans al dagen voor hun optreden worden gedragen
+het feit dat ze al 3 keer in 5 jaar werchter headlinen
+ dat dit de duurste groep is die er bestaat waardoor er of minder geld is voor andere groepen!

gigase zei:Dat is nog steeds niet genoeg om mij gelukkig te maken dat ik dit jaar terug al die zware mettalica fans kan zien rondlopen. Die komen alleen maar voor "hun" groep terwijl ze die al minstens 5 keer gezien hebben...Niet geintresseerd zijn in ook maar één enkel andere groep en daardoor het concert van de groep ervoor al volledig om zeep helpen. Bon het is te hopen dat er twee goede groepen in de marquee staan. Mij zal je in elk geval niet aan de main zien staan, één keer is meer dan genoeg
Ragnarok^ zei:mjah, het is gewoon zo dat groepen met teveel die-hard fans altijd een pest zijn op festivals imo![]()

straathond zei:ik snap Gigase's punt wel, Metallica heeft gewoon de meest associale fans die je je kan voorstellen. Op Pukkelpop nagenoeg heel de front inpalmen en op hun lege krent blijven zitten tijdens Stereophonics, das gewoon respectloos degoutant en marginaal. T'neemt echter niet weg dat de band live wel sterk is en goed nieuw materiaal heeft dus wordt het vast genietbaar als je niet in de front gaat staan.
shiftyke zei:Het draait allemaal om geld bij Werchter, Metallica lokt volk...
Liever dEUS als headliner ofzo da was pas ne voltreffer![]()

gigase zei:En mettailica met deus vergelijken is ook maar ondermaats. Ook al ben ik geen fan van hun ze zijn wel net iets mondialer als deus.

Yngwie zei:Dat wordt zoals gewoonlijk. Ticketje voor zondag kopen, tegen een uur of 8-9 de wei op, rustig wachten tot de voorlaatste band gedaan heeft met spelen en dan naar voren voor metallica. Ik had het ook liever anders gezien maar als schuurmans ze blijft boeken blijf ik komen, maakt ni uit hoeveel schijtbands er staan.
Pilatus zei:en omdat ze allemaal zwart zijn.......
LoRdOfMaDnEs zei:Zagen over Metallica is precies wel jullie lievelingsbezigheid.
SteveDB zei:Jup. Dat ge ze niet graag hoort, ok, maar breek ze daarvoor ni af.
paarsbloed zei:Klootzakken zijn het,KLOOTZAKKEN!
Nene , niet mijn ding maar kga ze wel zien,valt best nog te pruimen.

LoRdOfMaDnEs zei:Zagen over Metallica is precies wel jullie lievelingsbezigheid.