Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
JA Coldplay yes! vond het balen dat ik ze ni zag in't sportpaleis dus nu men kans :)

SeppaR

Legacy Member
Curahee Q zei:
Foo Fighters!

Die wens zal ni snel uitkomen aangezien die op een "break" van x aantal jaren zijn..

Ik ben eigenlijk blij dat ik ze nog op Pinkpop 2008 heb gezien, net voordat ze die aankondiging maken dat ze half en half gingen stoppen.

de hamster

Legacy Member
ik snap Gigase's punt wel, Metallica heeft gewoon de meest associale fans die je je kan voorstellen. Op Pukkelpop nagenoeg heel de front inpalmen en op hun lege krent blijven zitten tijdens Stereophonics, das gewoon respectloos degoutant en marginaal. T'neemt echter niet weg dat de band live wel sterk is en goed nieuw materiaal heeft dus wordt het vast genietbaar als je niet in de front gaat staan.

shiftyke

Legacy Member
gigase zei:
alles, van de macho gitaristen tot aan de t-shirts die door alle fans al dagen voor hun optreden worden gedragen
+het feit dat ze al 3 keer in 5 jaar werchter headlinen
+ dat dit de duurste groep is die er bestaat waardoor er of minder geld is voor andere groepen!

Machogitaristen, laat mij nie lachen :lol:
Care about tshirts, als je een band goed vind support je die dmv tshirts en cd's...

Het draait allemaal om geld bij Werchter, Metallica lokt volk...
Liever dEUS dan als headliner ofzo? da was pas ne voltreffer :ironic:
Duurste groep die er bestaat, ik kan er nog wel enkele opnoemen die duurder zijn hoor...

gigase zei:
Dat is nog steeds niet genoeg om mij gelukkig te maken dat ik dit jaar terug al die zware mettalica fans kan zien rondlopen. Die komen alleen maar voor "hun" groep terwijl ze die al minstens 5 keer gezien hebben...Niet geintresseerd zijn in ook maar één enkel andere groep en daardoor het concert van de groep ervoor al volledig om zeep helpen. Bon het is te hopen dat er twee goede groepen in de marquee staan. Mij zal je in elk geval niet aan de main zien staan, één keer is meer dan genoeg

Die hebde voor elke groep man maar het is wel een feit dat ze wel heel asociaal zijn...

Ragnarok^

Legacy Member
mjah, het is gewoon zo dat groepen met teveel die-hard fans altijd een pest zijn op festivals imo :p

shiftyke

Legacy Member
Ragnarok^ zei:
mjah, het is gewoon zo dat groepen met teveel die-hard fans altijd een pest zijn op festivals imo :p

idd bij metallica valt het gewoon extra op omdat ze met zoveel zijn :p

Delirium

Legacy Member
straathond zei:
ik snap Gigase's punt wel, Metallica heeft gewoon de meest associale fans die je je kan voorstellen. Op Pukkelpop nagenoeg heel de front inpalmen en op hun lege krent blijven zitten tijdens Stereophonics, das gewoon respectloos degoutant en marginaal. T'neemt echter niet weg dat de band live wel sterk is en goed nieuw materiaal heeft dus wordt het vast genietbaar als je niet in de front gaat staan.

Wat heeft dat met asociaal te maken? Iedereen wil zijn favo groep van zo dicht mogelijk zien. En bij Metallica moet je gewoon vroeg zijn om vanvoor te staan. Er zijn er altijd marginalen bij die andere bands uitjouwen, en dat is idd wel marginaal. Van asociale Metallica-fans heb ik nu nog nooit, last gehad, integendeel, op Werchter en pukkelpop waren die altijd zeer open en vriendelijk tegen mij, gewoon fans die van de muziek van hun favo artiest willen genieten.

gigase

Legacy Member
shiftyke zei:
Het draait allemaal om geld bij Werchter, Metallica lokt volk...
Liever dEUS als headliner ofzo da was pas ne voltreffer :rolleyes:

Dus wordt mettalica alleen gehaald omdat de schuur weet dat er dan duizenden fans alleen voor hun komen...
En mettailica met deus vergelijken is ook maar ondermaats. Ook al ben ik geen fan van hun ze zijn wel net iets mondialer als deus. Dus wel degelijk een goede headliner maar niet voor de zoveelste keer. Net zoals ik geweldig hard hoop dat faithless of chemical brothers niet opnieuw de dance hoofdacts zijn. Of de kooks nog maar eens afkomen. Zelfs kings of leon hoeft voor mij niet (hoewel ik graag hun laatste cd live wel eens wil horen). Ik had gewoon gehoopt op iets meer afwisseling qua absolute headliners ten opzichte van de vorige 5jaar...

Bon dus ik hoop stiekem nu op paar echte verrassingen en dan zie je mij waarschijnlijk wel verschijnen op werchter. In het andere geval ga ik wel terug naar les ardentes:love:

shiftyke

Legacy Member
gigase zei:
En mettailica met deus vergelijken is ook maar ondermaats. Ook al ben ik geen fan van hun ze zijn wel net iets mondialer als deus.

ik bedoelde enkel dat dEUS als afsluiter ongelooflijk slecht was, tuurlijk dEUS komt nog niet aan de enkels van Metallica :)

Yngwie

Legacy Member
Dat wordt zoals gewoonlijk. Ticketje voor zondag kopen, tegen een uur of 8-9 de wei op, rustig wachten tot de voorlaatste band gedaan heeft met spelen en dan naar voren voor metallica. Ik had het ook liever anders gezien maar als schuurmans ze blijft boeken blijf ik komen, maakt ni uit hoeveel schijtbands er staan.

Kid_C

Legacy Member
Yngwie zei:
Dat wordt zoals gewoonlijk. Ticketje voor zondag kopen, tegen een uur of 8-9 de wei op, rustig wachten tot de voorlaatste band gedaan heeft met spelen en dan naar voren voor metallica. Ik had het ook liever anders gezien maar als schuurmans ze blijft boeken blijf ik komen, maakt ni uit hoeveel schijtbands er staan.

Ben je dat niet beu na al die keren praktisch hetzelfde optreden? Ik heb ze al 2 keer gezien en heb het wel gehad met Metallica live.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Zagen over Metallica is precies wel jullie lievelingsbezigheid.

paarsbloed

Legacy Member
SteveDB zei:
Jup. Dat ge ze niet graag hoort, ok, maar breek ze daarvoor ni af.

Klootzakken zijn het,KLOOTZAKKEN!

Nene , niet mijn ding maar kga ze wel zien,valt best nog te pruimen.

shiftyke

Legacy Member
paarsbloed zei:
Klootzakken zijn het,KLOOTZAKKEN!

Nene , niet mijn ding maar kga ze wel zien,valt best nog te pruimen.

zeker doen, zelf mijn ouders die 2 jaar terug een dagje naar werchter afzakten waren onder de indruk van metallica :)

Delirium

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Zagen over Metallica is precies wel jullie lievelingsbezigheid.

Op de site van StuBru is dat niet anders.
Tja Editors hebben vorig jaar 6 optredens in België gegeven, Sigur Ros 3 op 6 maand, Kaiser Chiefs staan al 4 jaar achter elkaar op Werchter.
Mij maakt het echt niet uit, als staan ze hier elke maand, als een artiest live goed is en er is ambiance, ben ik tevreden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan