Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TM-Worthless

Legacy Member
das al elk jaar zo, maar die concerten waar ze de kans krijgen om 'ohoo' te doen interesseren mij int algemeen nie echt...

Bertold

Legacy Member
Set was al verneukt :p

j/k


met deze bijdrage ga ik maar eens slapen :p morgen cactus :woohoo:

TM-Worthless

Legacy Member
idd, ieder zijn ding, ik kan me voorstellen dat er veel volk is die zich echt amuseert en kan uitleven op zo'n muziek, maar ik ga dan liever op de camping iets drinken ofzo :p

Utred

Legacy Member
Ik ben met een paar vrienden meegeweest naar Boys Noize. Ik kan niet ontkennen dat ik me kostelijk heb geamuseerd, maar ik vind dat monotone geboenk echt geen muziek :p

Bertold

Legacy Member
was maar voor te lachen hoor :) boys noize is nie echt mijn ding, milk inc nog minder maar kan er wel inkomen dat bij zo iets de ooohoooh heel erg irritant zijn :)

In het zelfde rijtje :
* 'tis stil aan de overkant' => lijfspreuk van 10000 15jarigen op camping B0 van 2u-6u smorgens

* 'hoereeeee' => na 5 jaar nog altijd 'cool' blijkbaar (jammergenoeg :sop:)

Had echt meermaals het gevoel op de camping dat ik er net iets te oud voor ben geworden om mij te amuseren (let op kheb het enkel over het 'lawaai maken op de camping'-gedeelte )

Furiez

Legacy Member
The Prodigy...de grootste reden waarvoor ik geweest ben, en wat doe ik tijdens Oasis (die trouwens zeer strak waren)? Nog eens aan een jointje leuteren, omdat dat ondertussen al meer als een jaar geleden was, niet meer kunnen 'goan' en dus voor de rest van den avond op mijn gat zitten. Spijt is wa nen ezel schijt, awel en kben ne dikken ezel geweest.

Dan kwamt er daar nen hollander af, 'vindt jij Oasis oowk zo'n fucking vette band?' 'joa, joa' zeg ik. Zijn respons, 'wel ik vind dat nu echt zo'n KUTband hè!'.

paarsbloed

Legacy Member
Dit jaar was het eerder

'ajooooooooooooine', en Aalstenaars hadden hun gloriemoment:D

TM-Worthless

Legacy Member
haha, gaan slapen om 4 u met 'hoere!', om 8 u wakker, nog altijd 'hoere!', dan weet je meteen waar je bent ;)

nog iemand die op b1 zat?

ANIMAL

Legacy Member
bt belgium zei:
was maar voor te lachen hoor :) boys noize is nie echt mijn ding, milk inc nog minder maar kan er wel inkomen dat bij zo iets de ooohoooh heel erg irritant zijn :)

In het zelfde rijtje :
* 'tis stil aan de overkant' => lijfspreuk van 10000 15jarigen op camping B0 van 2u-6u smorgens

* 'hoereeeee' => na 5 jaar nog altijd 'cool' blijkbaar (jammergenoeg :sop:)

Had echt meermaals het gevoel op de camping dat ik er net iets te oud voor ben geworden om mij te amuseren (let op kheb het enkel over het 'lawaai maken op de camping'-gedeelte )

Haha , de zaterdagnacht =)
Ik was er ook toen, mr niet om hoere te roepen ^^

paarsbloed

Legacy Member
En dame, Gaga is echt lelijk :puke:

Ben ik content dat ik naar Coldplay ben gaan zien

TM-Worthless

Legacy Member
wij zouden ook normaal op b0 gaan, maar om 7.30 sochtend stond er een gigantische rij bij b0 en NIEMAND bij b1... keuze is snel gemaakt dan

ANIMAL

Legacy Member
Mja, ik had geen combi, ben alleen zaterdagnacht blijven slapen.
Maar k denk dat B1 toffer was eiglk,
op B0 was er op n bepaald moment een keigrote menigte alles aan t afbreken,
en 's morgens een tent in de fik .. of zoiets.

paarsbloed

Legacy Member
TM-Worthless zei:
wij zouden ook normaal op b0 gaan, maar om 7.30 sochtend stond er een gigantische rij bij b0 en NIEMAND bij b1... keuze is snel gemaakt dan

Nog zo iets :')
We kwamen toe ad camping, een uur of 8 moet dat geweest zijn. Aan B0 een gigantische file, maar we zien dat deze is opgedeeld in 2 rijen. Rij 1 was superlang aanschuiven, rij 2 (waar veel minder volk stond en wij dus zijn gaan aanschuiven) was +- 5 minuten aanschuiven. Met verstomming geslagen, want we waren superrap binnen !

TM-Worthless

Legacy Member
ja, heb ik hier al gelezen, het enige dat wij hadden was eens een partytent die de tour op de camping deed en het licht die uitgetrokken werd (wat wij trouwens gedaan hebben ;))

TM-Worthless

Legacy Member
ah nick cave, de eerste keer dat ik minder volk zag voor het podium dan de optredens ervoor...

ANIMAL

Legacy Member
t licht ging toen ook uit op B0 ze :p
Was wel grappig, ineens t licht weg ..
mr t was nog gezellig :)
Met het geschreeuw vn de menigte op de achtergrond xD

r_a_c

Legacy Member
is er zo een site waar ge die beeldjes kunt zien? en waar je erop kan bieden?

ps: wie vindt luc janssen ook zo een idioot? man man...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan