Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Ik deel die mening dat dat geen afsluiter mag zijn. Metallica, coldplay, kanye west, red hot chili peppers, muse, the who, keane, depeche mode....
Dat zijn afsluiters :love:

ANIMAL

Legacy Member
Bwa, ik vond het persoonlijk toch geslaagd als afsluiter. Vorig jaar stonden zo op pkp ook als soulwax als afsluiter, was ook megafeest. Alez ik denk toch dat dat toen afsluiter was...

En oké, niet hun eigen hits, maar ik denk toch dat niemand hen zo'n enorm sterke set kan nadoen. Maarja, dat is smaak hè.
Ik vind hen persoonlijk ook wel net iets beter als soulwax of soulwax nite.



Hah , ik bedoel dus: soulwax en soulwax nite is beter dan 2manydj's, en niet andersom :-)

TM-Worthless

Legacy Member
ALS, niet DAN, kheb hem ;)

nu ik ben weg voor vanavond, wanneer is de volgende samenvatting? zondag? tot dan :)

ANIMAL

Legacy Member
Heb je m echt? want k vind het nog steeds verwarrend :')
Mr bon , k ga mijn bed maar eens in (& dan zei ik uur geleden ook al, ideaal!)

Daag .

Karre

Legacy Member
Ik kan natuurlijk maar blijven dromen maar ik wil eens dat Linkin Park komt. Ze zijn wel niet meer zo goed als vroeger maar toch wil ik die wel eens live zien. Placebo mag ook terugkeren voor mijn part.

Karre

Legacy Member
Als die ooit zouden komen dan sta ik daar gewoon heel de dag door al vanaf 's morgens op voorhand gewoon om helemaal vooraan te kunnen staan.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ivm met da traangedoe, met the scientist van coldplay had ik ook tranen. vind ik zo'n prachtig nr :)

paarsbloed

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ivm met da traangedoe, met the scientist van coldplay had ik ook tranen. vind ik zo'n prachtig nr :)

Come up to meet you, tell you I'm sorry, you don't know how lovely you a'are :love:

Deadangel

Legacy Member
Heb de live set van Bloc Party & Metallica, ik zoek die van; KOL, Coldplay & Oasis nog

ANIMAL

Legacy Member
Careless zei:
Als die ooit zouden komen dan sta ik daar gewoon heel de dag door al vanaf 's morgens op voorhand gewoon om helemaal vooraan te kunnen staan.

Ik zag LP op Pinkpop 2 jaar terug,
we stonden redelijk ver naar achter,
maar t was echt geweldig :)

shiftyke

Legacy Member
2manydj's past weldegelijk op werchter hoor, ze hebben al jaar en dag de gewoonte om af te sluiten met een danceact, dus daar is niets abnormaals aan.

2manydj's was ook niet de "hoofdact", ze stonden wel het hoogst geprogrammeerd maar dat maakt hun niet de headliner dat was overduidelijk KoL, wat De Schuur zelf in een interview gezegd heeft!

grinshu

Legacy Member
Mja, ze zouden mss wel eens van naam mogen veranderen
Rock werchter klopt niet echt meer vind ik

Pilatus

Legacy Member
ze hadden gewoon beter boys noize laten afsluiten in de marquee en milk inc naast 2manydj's gezet

GMotha

Legacy Member
paarsbloed zei:
Second, bekroond tot een van de beste concerten en dat was imo echt zwak...

Mss gewoon mijn muziek niet.
Mja, Nick cave: love it or hate it:p
Ik vond het wel beestig.

paarsbloed

Legacy Member
Hate it imo :p

Ik zag wel nog relatief wat volk meezingen, wist niet dat die zo bekend was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan