Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
ANIMAL zei:
Nick Cave; dat was nu eens écht mijn ding niet ...

Second, bekroond tot een van de beste concerten en dat was imo echt zwak...

Mss gewoon mijn muziek niet.

TM-Worthless

Legacy Member
ANIMAL zei:
t licht ging toen ook uit op B0 ze :p
Was wel grappig, ineens t licht weg ..
mr t was nog gezellig :)
Met het geschreeuw vn de menigte op de achtergrond xD

haha idd, kwist niet dat die groep voor zowel b1 als b0 was :p

ANIMAL

Legacy Member
paarsbloed zei:
Second, bekroond tot een van de beste concerten en dat was imo echt zwak...

Mss gewoon mijn muziek niet.

Ik vond het gewoon echt slecht. Ik had constant zo het gevoel dat er de hele tijd fouten in zaten en dat de muziek veel te luid stond.
Maarja, kan ook aan mijn muzieksmaak liggen natuurlijk.

paarsbloed

Legacy Member
TM-Worthless zei:
Kheb hetzelfde met Oasis

same^^
Kvond die wel goed, maar het duurde naar mijn mening net te lang, en op het einde kwam het wat te zagerig over. Ik hoopte dat het na Wonderwall gedaan was maar daarna speelden ze nog 6 songs ofzo :p

ANIMAL

Legacy Member
TM-Worthless zei:
haha idd, kwist niet dat die groep voor zowel b1 als b0 was :p

Ja blijkbaar wel dus :p
Haha , ik herinner mij onze gezichten nog toen t licht uitging :')
Mja.
Tijden, op de camping voor 1 nacht :p

TM-Worthless

Legacy Member
We hebben het licht drie dagen op een rij uitgedaan hoor, de vierde dag was er net iets teveel toezicht :D

nog iemand die op slag fan geworden is van lily allen de eerste dag? :p

TM-Worthless

Legacy Member
lol, hoe komt het zo laat?

(bij onze bende was er een koppel en ze hadden toevallig 2 aparte dagtickets gewonnen voor dezelfde dag dan nog btw... :crazy:)

ANIMAL

Legacy Member
ene die moest werken aan n drankstand en niet de kans had gehad om naar binnen te gaan die dag. en hij zag hoe graag ik the prodigy nog wou zien dus heb ik zijn ticket gekregen. kheb dan ook 10x meer genoten van the prodigy als de gemiddelde festivalganger die daar toen aan main stond :')

Humfrie

Legacy Member
TM-Worthless zei:
We hebben het licht drie dagen op een rij uitgedaan hoor, de vierde dag was er net iets teveel toezicht :D

nog iemand die op slag fan geworden is van lily allen de eerste dag? :p

Ik, amaj die straalde wel seks uit :D Heerlijk technostukjes tussen haar nummers gemixt en dan womaniser spelen heerlijk gewoon :D

paarsbloed

Legacy Member
Kvond die niet zo goed tbh :x

Echt mijn muziek niet, kben een halfuur blijven kijken maar de vermoeidheid en beperkte interesse hebben mij doen vertrekken naar de camping.

Karre

Legacy Member
The prodigy is dus maar pas voor volgende week :(

Bij Lilly Allen hoorde je soms amper de zang trouwens.

TM-Worthless

Legacy Member
meh, kvond het toch nog meevallen hoor.
er zijn er maar twee die imo 'slecht' waren, en dat was 2manydjs (echt mijn genre niet, andermans muziek draaien), en Black Eyed Peas

paarsbloed

Legacy Member
Enkel laatste 10 minuten gezien, was wel nog goed. Ik was wel meer voor Boys noize :)

TM-Worthless

Legacy Member
ANIMAL zei:
:o
2manydj's
die waren zo goed !
Ik vond die echt geweldig :-)

kan ik volledig inkomen, en dat je ze goed vindt ook, maar niet om zo'n dag op een rockfestival af te sluiten... :s

ANIMAL

Legacy Member
Voor wanneer dan wel?


& als ik had moeten kiezen tussen boys noize en 2manydj's was ik na lang twijfelen wss toch voor boys noize gegaan, ookal zou dat de 3e keer zijn dat k hem gezien had, die kerel blijft fantastisch.
Maar k stond perfect waar t feestje was aan de main stage. En k vond het echt fantastisch, dat die mannen van 2manydj's ALLE hits die ge u maar kunt bedenken in hun set konden knallen, en dat dan ook nog eens GOED doen ... fantastisch gewoon.

TM-Worthless

Legacy Member
ANIMAL zei:
Voor wanneer dan wel?


& als ik had moeten kiezen tussen boys noize en 2manydj's was ik na lang twijfelen wss toch voor boys noize gegaan, ookal zou dat de 3e keer zijn dat k hem gezien had, die kerel blijft fantastisch.
Maar k stond perfect waar t feestje was aan de main stage. En k vond het echt fantastisch, dat die mannen van 2manydj's ALLE hits die ge u maar kunt bedenken in hun set konden knallen, en dat dan ook nog eens GOED doen ... fantastisch gewoon.

als het dan toch op werchter moet, de marquee bijvoorbeeld. Maar ik heb er geen problemen mee, versta me niet verkeerd, het is gewoon mijn ding niet. En ze hebben misschien 'alle hits die ge u maar kunt bedenken' in hun set geknald, maar het zijn hun hits niet... daar erger ik me lichtjes aan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan