Utred
Legacy Member
>_<Ik zag wel nog relatief wat volk meezingen, wist niet dat die zo bekend was.
Nick Cave is fantastisch vind ik. Ik heb genoten van zijn optreden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
>_<Ik zag wel nog relatief wat volk meezingen, wist niet dat die zo bekend was.
Heel bekend, die mens is al lang bezig zepaarsbloed zei:Ik zag wel nog relatief wat volk meezingen, wist niet dat die zo bekend was.

bt belgium zei:Nick Cave is toch een grote naam die je als rockliefhebber zou moeten kunnen waarderen![]()
maarja das mijn mening natuurlijk
edit : idem hierboven , was n fantastisch optreden

AgreedTsjerno zei:Cultuurbarbaren![]()
Wie Nick Cave niet kent heeft geen recht van spreken over rock!evil_konijn zei:AgreedWie Nick Cave niet kent heeft geen recht van spreken over rock!
ad:paarsbloed zei:ad:
Nick Cave sucks
*runs away and screams like a little girl*
Pilatus zei:ik stond volledig vanvoor bij nick cave op kol aan het wachten en damn, die muziek stond wel veel te hard bij hem![]()
grinshu zei:ok wacht ik kannet nog pijnlijker maken
tijdens nick cave stond ik aan de marquee voor kate perry
![]()

