Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Twas bij mij ook lang geleden, tot dan.
Was tevens ook mijn smile van de dag. Ik stond daar met 3 hete chicks achter mij die mij al hadden gevraagd of ze op mijne schouder mochten leunen als ze niet goed zagen. Ik zei dat ze voor mij mochten staan maar dat wouden ze niet :p (kzen ne groten)
En tijdens kings of leon, bij de eerste tranen tikt er daar 1 op mijn schouder, ik draai mij om en die geeft mij daar nen dikke knuffel, was wel zalig ^^

ANIMAL

Legacy Member
TM-Worthless zei:
idd, nooit gedacht dat ik zo week kon zijn :$

;)

Hah :)
Ik moest bij de cd al janken dus k wist al wa deraan zat te komen xD
+ ik stond helemaal vanvoor.. perfect gwn

paarsbloed

Legacy Member
Ik niet bij de CD, maar ik wist gewoon dat dat ging komen :p

Bij coldplay had ik het al moeilijk maar daar hebben de tandjes mij recht gehouden.

Karre

Legacy Member
Is Placebo en The Prodigy al geweest op Canvas of heb ik ze weeral gemist?

TM-Worthless

Legacy Member
nooit gedacht dat er nog waren, (en dan nog vant mannelijke geslacht en van adolescente leeftijd)

kweet 1 ding zeker: da ga ik nie veel meer tegenkomen.

en @ paarsbloed
En tijdens kings of leon, bij de eerste tranen tikt er daar 1 op mijn schouder, ik draai mij om en die geeft mij daar nen dikke knuffel, was wel zalig ^^
machtig, die sfeer tussen onbekenden heb je toch juist maar op zulke momenten

ANIMAL

Legacy Member
Pf Coldplay , daar heb k echt te weinig vn gezien.
Te druk bezig met inbreke.
Toen we eindlk op de wei waren , zetten ze juist viva la vida in ;
da was ook een prachtmoment ^^

Utred

Legacy Member
paarsbloed zei:
Twas bij mij ook lang geleden, tot dan.
Was tevens ook mijn smile van de dag. Ik stond daar met 3 hete chicks achter mij die mij al hadden gevraagd of ze op mijne schouder mochten leunen als ze niet goed zagen. Ik zei dat ze voor mij mochten staan maar dat wouden ze niet :p (kzen ne groten)
En tijdens kings of leon, bij de eerste tranen tikt er daar 1 op mijn schouder, ik draai mij om en die geeft mij daar nen dikke knuffel, was wel zalig ^^
Zeer mooi verhaal eigenlijk. Dat is iets dat je bijblijft waarschijnlijk.
Ik denk dat ik nog niet zou kunnen wenen als ik het wou, zo in het openbaar.

@careless: prodigy ook niet

paarsbloed

Legacy Member
TM-Worthless zei:
en @ paarsbloed machtig, die sfeer tussen onbekenden heb je toch juist maar op zulke momenten

True, en daarna zelf geen gsm nummer ofzo uitgewisseld, was gewoon zo effe tussen alle emoties door :p

paarsbloed

Legacy Member
Ik erger mij zo aan die 'oohooooo'. Bij boys noize wast van da, en ook bij milk inc. Ge verneukt de set :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan